Echt, ik krijg de kriebels van hem omdat hij dit allemaal maar over hem heen laat komen. Hij spoort net zo min.quote:
Sommige mannen kicken daaropquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Echt, ik krijg de kriebels van hem omdat hij dit allemaal maar over hem heen laat komen. Hij spoort net zo min.
It takes two to tangoquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Echt, ik krijg de kriebels van hem omdat dit allemaal maar over hem heen laat komen. Hij spoort net zo min.
Sorry heb ik denk al 10000 keer gehoordquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Echt, ik krijg de kriebels van hem omdat hij dit allemaal maar over hem heen laat komen. Hij spoort net zo min.
Waarom is hij in een keer vegan dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:18 schreef Angelique61 het volgende:
Dylan gaat nog wel overstag hoor om gewoon te eten, want ze blijft zeiken aan zn kop..
Vindt hem ook doodeng......bij een normaal iemand had ze dit niet hoeven te flikken......quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Blijkbaar. Het is gewoon een eng koppeltje.
hij moet thuis met een bal in zijn mond, op handen en voeten achter haar aan kruipenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:25 schreef formule het volgende:
[..]
Straks komt ze met een zweep, of zo, en hij genieten
Ja dat heb ik ook al een paar keer gezegd dat het een rollenspel is maar dat hou je niet vol op deze manierquote:
1000 x ergerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:22 schreef Soury het volgende:
Als zij Tim was en hij Franny was het een heel ander verhaal. Ik vind haar nog erger dan Tim
Ja op zich niks mis mee maar ik vrees dat het hier niet het geval is.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
hij moet thuis met een bal in zijn mond, op handen en voeten achter haar aan kruipen
Dit gaat geen stand houden. Ze zijn niet voor niets alle twee terug naar hen ouders gegaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja op zich niks mis mee maar ik vrees dat het hier niet het geval is.
Vermakelijker of gevaarlijker dan......quote:
En zijn ouders hebben wat afstand. Ik vraag me af waarom. Grappig ook dat het in de post van Dylan stond en zij bagatelliseerde het ter plekkequote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit gaat geen stand houden. Ze zijn niet voor niets alle twee terug naar hen ouders gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |