Het is paar weken terug gecanceld en toen verplaatst naar morgen.quote:
Ha die is goed! Dat is sinds Jessie binnen is allang verleden tijdquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haar image en modelijn van de powerwoman "who run the world".
Zonde dat haar. Ik vond het mooier zitten toen ze binnenkwam. Het is nu net een kerelquote:
Thank you, langpoot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Done.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, p vergeten ...... modje please ...
[ afbeelding ]
Jessie terug in een rolstoel - deel 1.
x77bqsh
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Na Isabella de tweede Utopia 1 baby ........
Nee hoor GJ was eerder. Eerder dan Isa of wie dan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Shelley mocht haar gang gaan ...volgende maand was ze haar haren toch kwijt...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zonde dat haar. Ik vond het mooier zitten toen ze binnenkwam. Het is nu net een kerel
Ja, die loser was ik vergeten, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee hoor GJ was eerder. Eerder dan Isa of wie dan ook.
Oh, nu snap ik de opmerkingen, ze is geknipt door Shelley.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Shelley mocht haar gang gaan ...volgende maand was ze haar haren toch kwijt...
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik de opmerkingen, ze is geknipt door Shelley.
Merel ziet ook het grote over acteer drama van Jessie wel en doet er niet aan mee...lacht hem gewoon keihard uit ... het zou toch ook wat zijn als ze hem (met zijn gebroken teentje) helemaal zou gaan vertroetelen...mannen moet je gewoon hard maken...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:18 schreef Zeyina het volgende:
Die Merel is echt stront verwend. En zegt zorgzaam te zijn.
Nou. Je kon de zorgzaamheid zien vandaag. Toen Jessie vanmiddag terug kwam weigerde ze hem te duwen in de rolstoel
Nu met lopen. Jessie met zere teen en het komt niet in haar op om dat krat uit zijn hand even over te nemen.
Ze moet haar bed opmaken en Jessie zegt: Moet ik je een helpen en ze zegt gewoon 'ja'
ze heeft iets met haar rug, kan niet eens scheppen, en zou dan wel een rolstoel kunnen duwen over hobbelig terrein ?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:18 schreef Zeyina het volgende:
Die Merel is echt stront verwend. En zegt zorgzaam te zijn.
Nou. Je kon de zorgzaamheid zien vandaag. Toen Jessie vanmiddag terug kwam weigerde ze hem te duwen in de rolstoel
Nu met lopen. Jessie met zere teen en het komt niet in haar op om dat krat uit zijn hand even over te nemen.
Ze moet haar bed opmaken en Jessie zegt: Moet ik je een helpen en ze zegt gewoon 'ja'
Ho ho Merel doet er niet aan mee??quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Merel ziet ook het grote over acteer drama van Jessie wel en doet er niet aan mee...lacht hem gewoon keihard uit ... het zou toch ook wat zijn als ze hem (met zijn gebroken teentje) helemaal zou gaan vertroetelen...mannen moet je gewoon hard maken...
En toch mag ik haar omdat ze direct is en mensen durft aan te spreken ..door haar kunnen we morgen weer genieten van een hevig gepikeerde Brandon ...want hoe durft zij HEM ergens op aan te spreken?..quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ho ho Merel doet er niet aan mee??
Merel is alleen maar aan het acteren , en de laatste dagen zo erg dat ik inmiddels een hekel heb aan haar
Ik denk dat Jens vertrekt ongeacht wie er blijft.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vrees dat Gijs blijft en dat Jens vertrekt .... lose / lose situatie ...
lalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalaalalalquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft iets met haar rug, kan niet eens scheppen, en zou dan wel een rolstoel kunnen duwen over hobbelig terrein ?
en Jessie heeft een zere teen, mankeert toch niets aan zijn handen ?
en Jessie biedt zelf toch aan om te helpen met bed opmaken?
Ja idd het is mij ook opgevallen maar ze voelt zich weer helemaal het zogenaamde mannetje...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:29 schreef snetje het volgende:
Ik heb vandaag 2x "het moment" gezien dat Jessie Merel diep in de ogen aankeek en dat je denkt van ojeee nu gaan ze zoenen....
Merel is gewoon verliefd... als Merel zelfs al wil afvallen voor hem...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:29 schreef Mjelleke het volgende:
Merel je maakt gewoon misbruik van de situatie. En wat je vertelt over de post van Cees dat was niet helemaal waar volgens mij.
Ik begin me ook aan haar te ergeren.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ho ho Merel doet er niet aan mee??
Merel is alleen maar aan het acteren , en de laatste dagen zo erg dat ik inmiddels een hekel heb aan haar
Jessie heeft het voorgelezen , was wel waar . Cees heeft dat toen op een andere manier ook tegen Merel gezegdquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:29 schreef Mjelleke het volgende:
Merel je maakt gewoon misbruik van de situatie. En wat je vertelt over de post van Cees dat was niet helemaal waar volgens mij.
Cees heeft toen tegen Merel gezegd dat hij zag dat zij hem wel aan kon ..in de post naar Jessie gaf Cees de raad om niet alleen naar de buitenkant te kijken maar ook eens naar de persoon zelf.. innerlijk...het was duidelijk een aanwijzing dat Cees Merel heel goed bij Jessie ziet passen..quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie heeft het voorgelezen , was wel waar . Cees heeft dat toen op een andere manier ook tegen Merel gezegd
Ben er ook bang voor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan ik me levendig voorstellen. Waarom zou je in die bende willen eten en slapen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:31 schreef puzziepie het volgende:
Er was een mailtje binnengekomen , mevrouw had een B&B cadeau gekregen maar ze wil niet meer,
Pokeren ..terwijl ze daar nog geen speelkaart mogen vasthouden i.v.m game verslaving...tja Nederland draait door...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:40 schreef puzziepie het volgende:
Arme Gijs , in de hangmat in zijn eentje brainstormend voor leuke ideetjes in Uto
Wet op kansspelen, daarom mag bingo ook niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Pokeren ..terwijl ze daar nog geen speelkaart mogen vasthouden i.v.m game verslaving...tja Nederland draait door...
Is toch belachelijk ...met muziek ook al zulke strenge regels...laatst liet Gerrit iets te ver zijn koptelefoon zakken om de ander te laten hoorde wat hij luisterde en als je je volume knop op 20 had staan had je misschien kunnen horen wat hij draaide ..BAM! Gelijk Gerrit ZC!!...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wet op kansspelen, daarom mag bingo ook niet.
Hondenuitlaat iets, Katie sokken ,. een spel ...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Pokeren ..terwijl ze daar nog geen speelkaart mogen vasthouden i.v.m game verslaving...tja Nederland draait door...
En dat is Dus een van de twee die zich zo op hun borst kloppen dat ze altijd voor iedereen klaar staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:45 schreef puzziepie het volgende:
Oh wat erg dit
Gijs , compleet genegeerd door de groep , zat als onzichtbare gast tussen Kll,Dil en His die zich negatief over hem hadden uitgelaten
His gaat morgen wel ff met Gijs praten , maar het zal haar een worst wezen hoe hij zich voelt , Empathische Hiske
Niet als onzichtbare gast.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:45 schreef puzziepie het volgende:
Oh wat erg dit
Gijs , compleet genegeerd door de groep , zat als onzichtbare gast tussen Kll,Dil en His die zich negatief over hem hadden uitgelaten
His gaat morgen wel ff met Gijs praten , maar het zal haar een worst wezen hoe hij zich voelt , Empathische Hiske
Dat wordt nog wat als Maikel morgen aan gaat geven dat hij het niet trekt.... zitten ze opgescheept met genegeerde Gijs...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:45 schreef puzziepie het volgende:
Oh wat erg dit
Dat wat jij noemt vind ik nu helemaal niet zo belachelijk, ze doen tegen iedereen zielig dat ze geen muziek mogen luisteren (wat ze dus wel mogen én doen, het is alleen aan strenge voorwaarden gebonden, hou je daar dan ook aan en stop met liegen dat het niet mag. Die clown zie ik tegenwoordig bijna de hele dag met een koptelefoon op.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Is toch belachelijk ...met muziek ook al zulke strenge regels...laatst liet Gerrit iets te ver zijn koptelefoon zakken om de ander te laten hoorde wat hij luisterde en als je je volume knop op 20 had staan had je misschien kunnen horen wat hij draaide ..BAM! Gelijk Gerrit ZC!!...
Een onzichtbare gast dusquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet als onzichtbare gast.
Zij (His, Kaylee, Dylan en ??? ) waren met elkaar aan het praten over o.a. Gijs in de tattoo shop en Gijs lag daarnaast in bed en heeft dus alles gehoord.
Dat kwam hij later tegen Kaylee zeggen. Dat hij alles heeft gehoord wat ze zeiden.
Dat hij de anderen minder goed kon horen maar wel wat Hiske had gezegd (Dat zij dacht dat hij wel zich zou kunnen ontpoppen als een tweede Tim (zoiets) )
Ja. Maar zoals jij het schreef lijkt het m.i. net of hij er letterlijk naast/ tussen zat en genegeerd werdquote:
Oh, heeft Maikel er geen zin an?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als Maikel morgen aan gaat geven dat hij het niet trekt.... zitten ze opgescheept met genegeerde Gijs...![]()
![]()
![]()
Nee het was nog veel erger: ze hadden het niet eens doorquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Maar zoals jij het schreef lijkt het m.i. net of hij er letterlijk naast/ tussen zat en genegeerd werd
Gebeurt heel vaak.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee het was nog veel erger: ze hadden het niet eens door
Kwalijk
Ah! Dat gaatje in de muur tussen slaapruimte en tattoo hok waar de camera hangt ...de plek waar eerder de keuken was en iedereen wel ging smoezen omdat Adriaan het anders kon horen of dat ze hem niet wakker wilden maken..leuk dat ze dat steeds vergeten..domme domme Hiske...morgen met der billetjes bloot..quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet als onzichtbare gast.
Zij (His, Kaylee, Dylan en ??? ) waren met elkaar aan het praten over o.a. Gijs in de tattoo shop en Gijs lag daarnaast in bed en heeft dus alles gehoord.
Dat kwam hij later tegen Kaylee zeggen. Dat hij alles heeft gehoord wat ze zeiden.
Dat hij de anderen minder goed kon horen maar wel wat Hiske had gezegd (Dat zij dacht dat hij wel zich zou kunnen ontpoppen als een tweede Tim (zoiets) )
Edit: En Hiske vond dat lullig voor Gijs en wilt het er morgen met hem over hebben
Een enorm dun wandjequote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Ah! Dat gaatje in de muur tussen slaapruimte en tattoo hok waar de camera hangt ...de plek waar eerder de keuken was en iedereen wel ging smoezen omdat Adriaan het anders kon horen of dat ze hem niet wakker wilden maken..leuk dat ze dat steeds vergeten..domme domme Hiske...morgen met der billetjes bloot..
Dat bedoel ik ook ..of je laat ze wel luisteren of niet ..trek eens een keer een streep ..dat gedoog steeds hier..quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat wat jij noemt vind ik nu helemaal niet zo belachelijk, ze doen tegen iedereen zielig dat ze geen muziek mogen luisteren (wat ze dus wel mogen én doen, het is alleen aan strenge voorwaarden gebonden, hou je daar dan ook aan en stop met liegen dat het niet mag. Die clown zie ik tegenwoordig bijna de hele dag met een koptelefoon op.Was het maar verboden om muziek te luisteren.
Een hondenuitlaatservice?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hondenuitlaat iets, Katie sokken ,. een spel ...
Tja en Maikel wilde iets met de cocktails als bartender
Drank is ook drugs en kan verslaving in de hand werken
Nederland is krom en hypocriet
Ja ik hoorde Jessie het laatst tegen een bezoeker zeggen dat ze geen muziek mogen luisteren. Gevolgd door een SL.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat wat jij noemt vind ik nu helemaal niet zo belachelijk, ze doen tegen iedereen zielig dat ze geen muziek mogen luisteren (wat ze dus wel mogen én doen, het is alleen aan strenge voorwaarden gebonden, hou je daar dan ook aan en stop met liegen dat het niet mag. Die clown zie ik tegenwoordig bijna de hele dag met een koptelefoon op.Was het maar verboden om muziek te luisteren.
Ja precies , alleen bezig met zichzelf en totaal niet geinteresseerd in de 'nieuwen' Moeite doen , mensen op hun gemak stellen zit er niet inquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gebeurt heel vaak.
Er zit dan ook een muur tussen.
Zo reageert Adriaan ook wel eens als daar gekletst word omdat ze er niet bij nadenken dat daarnaast mensen liggen te slapen. En dus alles horen.
Kloptquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , alleen bezig met zichzelf en totaal niet geinteresseerd in de 'nieuwen' Moeite doen , mensen op hun gemak stellen zit er niet in
iig niet bij Gijs
Probeerde heel voorzichtig wat smoezen over bartender onhandig ivm drank , thuiswonend en prima leventjequote:
't is gewoon kneuzenkeus die de febo moet maken met het naar binnen sturen van 2 nieuwequote:
Ze sturen gewoon elke keer 1 echte kandidaat en 1 fop kandidaat naar binnen om de schijn op te houdenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:24 schreef freaky40 het volgende:
Het is al lang duidelijk dat die Maikel het dus niét gaat worden. Dat is net zo'n stumpert als die donkere jongen 2 maanden geleden waardoor de keuze voor de andere wel heel erg voor de hand ligt.
Jorge.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:24 schreef freaky40 het volgende:
Het is al lang duidelijk dat die Maikel het dus niét gaat worden. Dat is net zo'n stumpert als die donkere jongen 2 maanden geleden waardoor de keuze voor de andere wel heel erg voor de hand ligt.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:13 schreef JijWel het volgende:
Jessie ook al wakker. Loopt al rond met zijn rugzakje.
Die gast komt echt wat te kort hoor!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:15 schreef JijWel het volgende:
Adriaan zou ook wel eens vrouwelijke aandacht willen, niet alleen van de kippen.
Zag wel dat die iets van een pijnstiller innam.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:15 schreef JijWel het volgende:
[..]
Hij liep helemaal gewoon, zag niets bijzonders aan zijn voet.
Dat lijkt me wel verstandig, gebroken teen zal ie vast hebben alleen was die rolstoel wat overdreven in mijn ogen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:20 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Zag wel dat die iets van een pijnstiller innam.
En de andere stream heeft nog een slapend iemand, begint goed zo.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:25 schreef yaello het volgende:
Wakker worden met een Kaylee die gekke bekken aan het trekken is terwijl ze weer aan de piemel van Dylan zit. Even aan Chris en His laten zien hoe leuk ze het wel niet hebben
Ja, die heft weer een kind wat hij niet mag zien las ik van de week. Wat doet hij toch dat hij ze allemaal niet mag zien.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee hoor GJ was eerder. Eerder dan Isa of wie dan ook.
GM,quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:31 schreef Poezewoes het volgende:
Is Jessie naar Lourdes geweest, met zijn gebroken teen..en weer genezen zag een cap waar hij weer normaal liep![]()
GM trouwens
Ik zie haar ook het liefste van alle vrouwenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:26 schreef snetje het volgende:
[..]
En toch mag ik haar omdat ze direct is en mensen durft aan te spreken ..door haar kunnen we morgen weer genieten van een hevig gepikeerde Brandon ...want hoe durft zij HEM ergens op aan te spreken?..
Ja, dat heb ik ook gezien, er hangt een soort van spanning tussen hen, volgens mij gaat het niet lang meer duren.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:29 schreef snetje het volgende:
Ik heb vandaag 2x "het moment" gezien dat Jessie Merel diep in de ogen aankeek en dat je denkt van ojeee nu gaan ze zoenen....
Goedemorgen,en Jessie zijn post heeft ook nog wat olie op het vuur gegooid.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie haar ook het liefste van alle vrouwen
Oke, ze gaat haar eigen gang en trekt zich van niemand wat aan.
Samen met Jessie vind ik haar niet leuk in die zin dat ze samen denken het daar voor het zeggen te hebben, dat stukje van hun samen vind ik niet leuk.
[..]
Ja, dat heb ik ook gezien, er hangt een soort van spanning tussen hen, volgens mij gaat het niet lang meer duren.
Ja joh, gisteren avond al in een keer, hij heeft zijn stoel en gebroken teen aan de boom gehangen denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:31 schreef Poezewoes het volgende:
Is Jessie naar Lourdes geweest, met zijn gebroken teen..en weer genezen zag een cap waar hij weer normaal liep![]()
GM trouwens
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goedemorgen,en Jessie zijn post heeft ook nog wat olie op het vuur gegooid.
[ afbeelding ]
Ik heb zijn post niet mee gekregen, alleen dat stukje over zwarte plinten en een witte muurquote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goedemorgen,en Jessie zijn post heeft ook nog wat olie op het vuur gegooid.
[ afbeelding ]
Gezellig weer een stelletje uit nood geborenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie haar ook het liefste van alle vrouwen
Oke, ze gaat haar eigen gang en trekt zich van niemand wat aan.
Samen met Jessie vind ik haar niet leuk in die zin dat ze samen denken het daar voor het zeggen te hebben, dat stukje van hun samen vind ik niet leuk.
[..]
Ja, dat heb ik ook gezien, er hangt een soort van spanning tussen hen, volgens mij gaat het niet lang meer duren.
Hij had een brief van Cees gekregen en daar stond ook iets over Merel in.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zijn post niet mee gekregen, alleen dat stukje over zwarte plinten en een witte muur
Ja, ik zag deze gisteren heb al zitten blazen maar ik kon hem niet wegblazen.
Ze is iets afgevallen, misschien hoopt hij dat de rest ook nog verdwijntquote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gezellig weer een stelletje uit nood geboren
Zou hij dan ook verlieft zijn op 20kg extra?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zijn post niet mee gekregen, alleen dat stukje over zwarte plinten en een witte muur
Ja, ik zag deze gisteren heb al zitten blazen maar ik kon hem niet wegblazen.
O oke, hij heeft Jes naar |Merel geduwd? Het laatste zetje of zo gegeven?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij had een brief van Cees gekregen en daar stond ook iets over Merel in.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ook al gezien zeker?
Hij moest meer naar de binnenkant kijken ,dat was de strekking van de brief.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, hij heeft Jes naar |Merel geduwd? Het laatste zetje of zo gegeven?
Ha, maar als er zo laag vet op zit is het moeilijk doorheen kijken denk ik voor Jessiequote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij moest meer naar de binnenkant kijken ,dat was de strekking van de brief.
Ja, het is een vreemd meisje, weet niet goed wat ik van haar vinden moet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:48 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik ook,werd gewoon een beetje naar van het filmpje van DGK.
Ik vrees met je meequote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Foei.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb toch een stijve......... nek, wordt je niet goed van, zegt Dylan tegen Chris
Dacht eerst dat hij wat anders wilde zeggen wat stijf was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Foei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen, wenst Jens de gasten vriendelijk
De tafel staat al klaar, zegt hij,
O kiek zeggen de dames.
Ik begin maar gelijk met het slecht nieuws de kippen hebben geen eieren gelegd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zoek Jessie en je vindt Merelquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waar is Merel nu dan?
Dit is een retorische vraag.
Van mij mag Maikel blijven, Jens ook en Chris mag vertrekken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:07 schreef formule het volgende:
Jens en Gijs mogen van mij blijven, Chris gun ik wel om naar huis te gaan.
Gasten vinden het leuk
Ivm de gasten die al bijna weer vertrekken.quote:
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Maikel blijven, Jens ook en Chris mag vertrekken.
Ik vraag me ook af wat er is gebeurd waardoor Maikel er geen zin meer in heeft. Die wordt toch niet genegeerd zoals Gijs?quote:
Ik kies altijd de verkeerde, Gijs zal wel gaanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
O echt, heeft Maikel geen zin om te blijven?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat er is gebeurd waardoor Maikel er geen zin meer in heeft. Die wordt toch niet genegeerd zoals Gijs?
Waarom is de vriendschap met Jessie eigenlijk voorbij?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Smak, slurp, gehijg, buiten adem, slurp, smak, enorme voederbak, smak, slurp.
Ik heb geen idee, lees het nu voor het eerst.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:12 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft Maik een reden gegeven dat ie niet wil blijven of is het een aaname?
Ik heb hem wel zien stuntelen toen hij oefende met fles en cocktailbekerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:12 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft Maik een reden gegeven dat ie niet wil blijven of is het een aaname?
Je kan iets niet verkeerd kiezen. Wanneer je kiest, dan is dat jouw keuze.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:11 schreef formule het volgende:
[..]
Ik kies altijd de verkeerde, Gijs zal wel gaan
Komt goed uit,er moet nog veel aan het terrein gebeuren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:15 schreef Dotteke het volgende:
ZIe die Jessie lopen het is echt een wonderbaarlijke genezing
[ afbeelding ]
Kan die weer aan de slagquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Komt goed uit,er moet nog veel aan het terrein gebeuren.
Wel even werkschoenen aan en dan het goede voorbeeld geven.quote:
Ja, en de volgende keer beter uit kijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel even werkschoenen aan en dan het goede voorbeeld geven.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en de volgende keer beter uit kijken
Want als je de schep in de kruiwagen wilt zetten en je zet hem op je tenen is er iets niet goed met je ogen
9 uur komt Evert een training geven.Dat is de man van de virtual training.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Wat gaan ze daar doen en hoe komen ze in een keer aan zoveel fietsen?
[ afbeelding ]
pppffff oke, weer een verplicht nummertje voor de Utopianen, zin of geen zin fietsen maarquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
9 uur komt Evert een training geven.Dat is de man van de virtual training.
Die trainer is wel heel leuk,ik heb een paar keer gekeken en kreeg spontaan zin in fietsen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
pppffff oke, weer een verplicht nummertje voor de Utopianen, zin of geen zin fietsen maar
De eerste nacht werd hij wakker omdat Jens en Mylène aan het rupsen waren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Goed geslapen Maikel, vraagt Merel
Maikel geeft aan niet goed geslapen te hebben.
Dat is al de derde nacht, zegt Merel, maar je mag niet zeggen ik wil naar huis
Ik wens ze veel succes, het gaat straks regenenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die trainer is wel heel leuk,ik heb een paar keer gekeken en kreeg spontaan zin in fietsen.
Lijkt me zo irritant als er gerupst wordt waar je bij ligtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De eerste nacht werd hij wakker omdat Jens en Mylène aan het rupsen waren.
het is niks net als al die andere zogenaamde werkzaamheden van de andere deelnemers.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:14 schreef formule het volgende:
[..]
Ik heb hem wel zien stuntelen toen hij oefende met fles en cocktailbeker
Mylene had de laatste B&B georganiseerd en heeft inderdaad samen met Jens de gasten bezig gehouden. Ze heeft commentaar gehad op de andere bewoners bij die bewuste B&Bquote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Merel over Myl dat ze tijdens de vergadering commentaar had dat de Utopianen niet bij de gasten waren. \maar dat ze zelf gisteren avond boven zat.
IK heb haar toch lange tijd bij d egasten zien zitten, zelfs tijdens het tattooeren
Oh ik kreeg spontaan zadelpijnquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die trainer is wel heel leuk,ik heb een paar keer gekeken en kreeg spontaan zin in fietsen.
Merel.Alle taken aan een ander gegeven ,dat wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Mylene had de laatste B&B georganiseerd en heeft inderdaad samen met Jens de gasten bezig gehouden. Ze heeft commentaar gehad op de andere bewoners bij die bewuste B&B
De gasten die er nu zijn, zijn niet door Mylene uitgenodigd, hoeft zij dus ook niet alleen zorg voor te dragen, maar het siert haar dat ze er in ieder geval gisteren bij heeft gezeten.
Wie heeft dat eigenlijk geregeld? Chris en His?
Oh hier 20 minuten geleden 'n sneeuwbuitjequote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succes, het gaat straks regenen![]()
[ afbeelding ]
Zeemleren broekje wil dan wel helpen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh ik kreeg spontaan zadelpijntoch iets fout gedaan dan?
Ik zou er gewoon iets van zeggen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt me zo irritant als er gerupst wordt waar je bij ligt
Ze moeten zich doodschamen, die pleuris bende bovenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gelukkig ,er is nog een L.Dat is dan 65 euro Nicole.
discussie is al vaker gevoerdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Who run the world? Moet dat niet Who runs the world zijn?
De taak van Merel en Jessie,en die hebben schijt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moeten zich doodschamen, die pleuris bende boven
Het antwoord is trouwens Girls.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:37 schreef Verida het volgende:
[..]
discussie is al vaker gevoerd
who run the world. Het antwoord is dan women, dus meervoud, dan hoeft er geen s achter run.
oh, haha, altijd gedacht dat het women was. Maar meervoud dus, geen s achter runquote:
Het antwoord wordt gegeven in een andere zin. Het antwoord (wat je niet weet) kan dus nooit bepalen welke werkwoordsvorm je in een vorige zin gebruikt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:37 schreef Verida het volgende:
[..]
discussie is al vaker gevoerd
who run the world. Het antwoord is dan women, dus meervoud, dan hoeft er geen s achter run.
Dat klopt helemaal.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:46 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, haha, altijd gedacht dat het women was. Maar meervoud dus, geen s achter run
Ik dacht dat het een afkorting was van : Women run the world., dus geen vraag.
Ik hoop dat hij 'm vanmorgen nog stootquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:51 schreef Poezewoes het volgende:
Dombo Jessie gaat op slippers lopen in plaats van goede schoenen, eigen schuld als hij zijn teen stoot!
Fietsshirt.quote:
Volgens mij kan die nog geen schoen aan zijn rechtervoetquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:51 schreef Poezewoes het volgende:
Dombo Jessie gaat op slippers lopen in plaats van goede schoenen, eigen schuld als hij zijn teen stoot!
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lijkt er meer op alsof hij zich gereed maakt om paal te dansen.
Dan hebben ze dat om en om gedaan, heb haar gisteren best veel bezig gezien met de gastenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Mylene had de laatste B&B georganiseerd en heeft inderdaad samen met Jens de gasten bezig gehouden. Ze heeft commentaar gehad op de andere bewoners bij die bewuste B&B
De gasten die er nu zijn, zijn niet door Mylene uitgenodigd, hoeft zij dus ook niet alleen zorg voor te dragen, maar het siert haar dat ze er in ieder geval gisteren bij heeft gezeten.
Wie heeft dat eigenlijk geregeld? Chris en His?
edit : Ik snap nu dat het een B&B was. Dus het was aan Mylene en Jens om ze te verzorgen.
Dit was ook geen B&B maar een logeerpartijtje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze dat om en om gedaan, heb haar gisteren best veel bezig gezien met de gasten
Je hoeft ze toch niet 100% te vermaken?
Maikel mist thuis hoor ik hem zeggen. Franny probeert hem moed in te spreken
Maar goed dat Merel niet in de tuin kan werken.......quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Weet Adriaan wel dat het vandaag de internationale dag van het naakt tuinieren is?
[ afbeelding ]
Ik heb gelijk beeld nu.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar goed dat Merel niet in de tuin kan werken.......
Kan me herinneren dat met een zere teen het vreselijk zeer doet om je voet in een stevige schoen te stoppen......heb ook drie keer gedacht dat doe ik niet......dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:51 schreef Poezewoes het volgende:
Vreselijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:04 schreef krabje het volgende:
a3 krijgt het steeds hoger in de bol,wat een eng ventje is het toch
Ach die is bijna altijd boos, niks nieuws.quote:
Niet iemand,Jessie en dan is het gelijk error.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:09 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Alleen omdat iemand vraagt of de fietsen tegen regen kunnen.
O gratis en voor noppes dus, nou dan mogen ze helemaal niet klagen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit was ook geen B&B maar een logeerpartijtje.
Kan me er iets bij voorstellen, die snotkokert wil zich overal mee bemoeien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet iemand,Jessie en dan is het gelijk error.
en dat alleen omdat jessie het over de fietsen had dat die buiten staan omdat die fietsen een ketting hebben,en of het geen binnen fietsen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach die is bijna altijd boos, niks nieuws.
En die verteld dat haar eigen biologische moeder in colombia zo liegt, nou dan heeft ze het niet van een vreemde.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
Andrea;Ik heb geen social media.
Niet liegen meisje.
Ze was wel even lastig te vinden,maar ze heeft gewoon een FB profiel.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En die verteld dat haar eigen biologische moeder in colombia zo liegt, nou dan heeft ze het niet van een vreemde.
Daar komt zijn gedrag ook door,denk ik hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
Vindt trouwens die voorkeur behandeling van Adje ook irritant worden.
mee eensquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
Vindt trouwens die voorkeur behandeling van Adje ook irritant worden.
Oh oh,weer iemand die zich niet aan de afspraak houd, terwijl ze daar zeeën van tijd hebbenquote:
Gijs zag ik bij de computer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:24 schreef formule het volgende:
Maikel ziet er lamlendig uit, Gijs zie ik niet
een trainer die spinning les geeft.quote:
Meikel kan beter de knoop doorhakken, als hij mag blijven en alsnog weg wil, is hij zijn borg kwijt!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Franny vertelde net aan Myl dat Maikel niet wil blijven, ze balen want ze willen echt niet dat Gijs blijft
Ze gaan het gezellig en leuk maken voor Maikel in de hoop hem over te kunnen halen.
Hij heeft een gebroken teen, die hij af en toe vergeet want dan zie hem in een keer weer lopenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:27 schreef magnaal het volgende:
Huh? Wat heeft Jessie aan zijn teen, dat hij in een rolstoel moet? Krukken niet voldoende? Wat is dat voor een raar ziekenhuis? Sorry voor mijn late reactie
Ik snap ook niet waarom dat mensen zich opgeven, slappe hap steeds wat binnen komtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Meikel kan beter de knoop doorhakken, als hij mag blijven en alsnog weg wil, is hij zijn borg kwijt!
Zou er nog geen nacht kunnen slapen!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom dat mensen zich opgeven, slappe hap steeds wat binnen komt
Waanzin gewoon, mensen met zwaardere kwetsuren krijgen gewoon krukken en hij een rolstoel??quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft een gebroken teen, die hij af en toe vergeet want dan zie hem in een keer weer lopen
Hangt er vanaf wat ze streamen, denk ik!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:32 schreef Dotteke het volgende:
En daar hebben we Gijs, schijnt ook een van de nieuwe te zijn, nog niet veel gezien
[ afbeelding ]
Zou er nog geen sec willen zijn, ook niet als gast of klantquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zou er nog geen nacht kunnen slapen!
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waanzin gewoon, mensen met zwaardere kwetsuren krijgen gewoon krukken en hij een rolstoel??
Onderscheid moet er zijn, hij is de directeur van de vuilnisbeltquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waanzin gewoon, mensen met zwaardere kwetsuren krijgen gewoon krukken en hij een rolstoel??
Dit keer heeft meneer, die Evert heet zichzelf uitgenodigdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:34 schreef schizolientje het volgende:
ik zet hem net aan, eerst kleffie en beffie , oftewel merel en Jessie elkaar diep in de ogen kijkend en een hug er achter aan. En nu een meneer die Merel ongetwijfeld geregeld heeft te horen aan haar op de voorgrond dringende stem en houding, Alweer genoeg gezien
En professor van de weet niets kundequote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Onderscheid moet er zijn, hij is de directeur van de vuilnisbelt
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Onderscheid moet er zijn, hij is de directeur van de vuilnisbelt
oke, dat is dan wel weer leuk. Fietst jessie ook mee? Want dat zou makkelijk kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit keer heeft meneer, die Evert heet zichzelf uitgenodigd
Het is de man van de fiets tv die steeds met Adje mee fiets, of Adje fietst met hem mee
Vind het een eng/naar mannetje, kreeg een beetje de kriebels van hem toen ik hem zag.quote:
Van Gijs snap ik wel mocht hij naar huis willen. Hij voelt zich echt niet welkom nadat hij die roddelsessie heeft gehoord. Ze lieten hem trouwens gelijk al links liggen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:34 schreef Dotteke het volgende:
En daar hebben we Gijs, schijnt ook een van de nieuwe te zijn, nog niet veel gezien
[ afbeelding ]
[..]
Zou er nog geen sec willen zijn, ook niet als gast of klant
Maar ja, wij geven ons dan ook niet op.
Die lui daar geven zich op en sommige willen na twee dagen alweer naar huis
Die Maikel komt mij wel als goedzak over, Gijs begon meteen over vrouwen. Daar kan ik niet goed tegenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het een eng/naar mannetje, kreeg een beetje de kriebels van hem toen ik hem zag.
En raar want hij had nog niets gedaan, alleen een blik op hem gaf me dat.
Dus van mij mag hij wieberen
O dat heb ik gemist, welke roddelsessie heeft hij gehoord?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Van Gijs snap ik wel mocht hij naar huis willen. Hij voelt zich echt niet welkom nadat hij die roddelsessie heeft gehoord. Ze lieten hem trouwens gelijk al links liggen.
In de tattoo shop zaten een aantal mensen over hem te roddelen en hij lag op bed. Later gaf hij aan dat hij alles gehoord heeft. Hiske zou nog met hem gaan praten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik gemist, welke roddelsessie heeft hij gehoord?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oh wij zeiden vroeger: Burgemeester van het afgebrandde dorp
Er is natuurlijk roddelen en roddelen..Logisch dat men praat over iemand, die ze nog moeten kiezen, of was het echt heel erg?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
In de tattoo shop zaten een aantal mensen over hem te roddelen en hij lag op bed. Later gaf hij aan dat hij alles gehoord heeft. Hiske zou nog met hem gaan praten.
Niemand krijgt iets in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan precies over hem gezegd?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
In de tattoo shop zaten een aantal mensen over hem te roddelen en hij lag op bed. Later gaf hij aan dat hij alles gehoord heeft. Hiske zou nog met hem gaan praten.
Ach ja natuurlijk, daar had ik niet eens aan gedacht! Het hoeft niet eens op advies te zijn..Schavuitje toch, die Jessie!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Niemand krijgt iets in het ziekenhuisMen kan het advies krijgen om krukken te gebruiken of een rolstoel, en die dingen kunnen dan gehuurd worden door de patient.
Maar iedereen, ook zonder ernstige blessure kan natuurlijk gewoon een rolstoel huren of krukken om daarmee leuke indruk te maken.
Om te zien welquote:
Merel en Eriks doen wel mee??quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Jessie kan natuurlijk niet mee doen met zijn gebroken teen.
Ik heb het ook maar van hier lezen. Staat ergens in een voorgaande cos.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Er is natuurlijk roddelen en roddelen..Logisch dat men praat over iemand, die ze nog moeten kiezen, of was het echt heel erg?
Ik kwam uit het ziekenhuis na een hele zware operatie, moest thuis gelijk het bed weer in. Maar ik werd tot aan de auto in de rolstoel gebracht en toen namen ze de rolstoel weer mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Niemand krijgt iets in het ziekenhuisMen kan het advies krijgen om krukken te gebruiken of een rolstoel, en die dingen kunnen dan gehuurd worden door de patient.
Maar iedereen, ook zonder ernstige blessure kan natuurlijk gewoon een rolstoel huren of krukken om daarmee leuke indruk te maken.
Maar het kan ook op doktersadvies zijn geweest. Of is dat echt onmogelijk?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk, daar had ik niet eens aan gedacht! Het hoeft niet eens op advies te zijn..Schavuitje toch, die Jessie!
O, ik ga ff kijken, ik heb niet opgelet of verder iedereen mee doet, hoorde het toevallig zeggen dat |Jes niet mee deed om zijn gebroken teenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel en Eriks doen wel mee??
His zie ik maar Cristel ook??
Volgens buienradar had het daar moeten regen, verdoriequote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die kop van Sherry..... ben ik in beeld!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |