Ow, das heftig. Zijn nog niet zo oud.quote:
quote:
Nou ja de blonde had borstkanker heeft de andere vrouw tijdens chemo leren kennen en zijn vriendinnen geworden , De blonde is net genezen verklaard begreep ik ,maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, das heftig. Zijn nog niet zo oud.
Ja. De blonde is schoon.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja de blonde had borstkanker heeft de andere vrouw tijdens chemo leren kennen en zijn vriendinnen geworden , De blonde is net genezen verklaard begreep ik ,maar dat weet ik niet zeker
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja de blonde had borstkanker heeft de andere vrouw tijdens chemo leren kennen en zijn vriendinnen geworden , De blonde is net genezen verklaard begreep ik ,maar dat weet ik niet zeker
ah, thanks. Wel leuk dat ze elkaar kunnen steunen. Ja, het leven kan soms drama zijn. Is elke keer weer confronterend als je dit ziet/hoort.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je zegt Ik weet het niet zekerquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Loopt Shelley geen bh's aan te smeren?
Nou omdat ik het persoonlijk nogal eng vind om dan te zeggen dat ze genezen verklaard is.quote:
O ja haar doel groep waar ze nog geen beha van in voorraad heeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Loopt Shelley geen bh's aan te smeren?
Dat is wat ze zelf zegt. Dan mag je aan nemen dat het ook zo is. Denk ik dan hè.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou omdat ik het persoonlijk nogal eng vind om dan te zeggen dat ze genezen verklaard is.
Nou ehmm ik heb ook nog op een andere stream gekeken dus heb niet gezien wat daar op het laatst werd gezegd of dat dat het wasquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat ze zelf zegt. Dan mag je aan nemen dat het ook zo is. Denk ik dan hè.
Staat haar best goed hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:56 schreef Dotteke het volgende:
Merel ziet er niet uit met die korte jurkjes.
Voor een bepaalde doelgroep is dat supersexyquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:56 schreef Dotteke het volgende:
Merel ziet er niet uit met die korte jurkjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |