Ben 6 kilo afgevallen brur. Probeer iets nieuws.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja mag niet te dik worden, daar geef jij dan weer minder om
Een gewone.quote:
Belgisch dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben 6 kilo afgevallen brur. Probeer iets nieuws.
[..]
Een gewone.
Het land waar officieel de Tulpen ontstaan zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor of na India, vanaf hier gezien naar het oosten toe?
Kerel wolla ik draag jakka van 5 barkie wat kan mij buskaartje verrottenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je al blij bent met het besparen op een buskaartje
tuurlijk brurquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kerel wolla ik draag jakka van 5 barkie wat kan mij buskaartje verrotten
Is alleen chill
Oeh, mijn eerste meisje was Turks, mooie beschaafde en sociale vrouw, kapotsexy zonder dat ze er moeite voor hoefde te doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het land waar officieel de Tulpen ontstaan zijn.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kerel wolla ik draag jakka van 5 barkie wat kan mij buskaartje verrotten
Is alleen chill
thats mequote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, mijn eerste meisje was Turks, mooie beschaafde en sociale vrouw, kapotsexy zonder dat ze er moeite voor hoefde te doen.
heb ik na 2 jaar niet meerquote:
Als je maar uitkijkt voor m'n jakkaquote:
Ik zie tegenwoordig aardig wat kerels lopen met witte vlekken op hun jas of T-shirt, mode?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je maar uitkijkt voor m'n jakka
is me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig aardig wat kerels lopen met witte vlekken op hun jas of T-shirt, mode?
wanne lelijk shirtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.spreadshirt.nl/vlek+mannen+premium+t-shirt-D7911749
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |