Ga gewoon zelf, wees solidair met het beleid.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
Haha nou dan kan ik ook wel dag zeggen met mijn handje nu
Wat heb je opquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:52 schreef Rozevla het volgende:
Het is toch bij wet geregeld dat als ik een filmcamera meeneem en iemand in zijn kop steek met een mes maar daarna schreeuw HET IS EEN PRANK DOE CHILL HET IS EEN PRANK!!!! De poltiie je niet mag oppakken ????
Genoeg antwoord voor mij.quote:
Niet voor het filmen maar wel voor het steken zelf.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:52 schreef Rozevla het volgende:
Het is toch bij wet geregeld dat als ik een filmcamera meeneem en iemand in zijn kop steek met een mes maar daarna schreeuw HET IS EEN PRANK DOE CHILL HET IS EEN PRANK!!!! De poltiie je niet mag oppakken ????
Ja is natuurlijk vet cool en grappig om een x aantal notes te hebben/krijgen vanwege infantiel gedragquote:
Ja zie je wel, dan is het waarschijnlijk omdat ik zwart ben ze ze pik op me hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet voor het filmen maar wel voor het steken zelf.
Gek je vindt het normaal altijd zo heerlijk om een pik op je te hebbenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja zie je wel, dan is het waarschijnlijk omdat ik zwart ben ze ze pik op me hebben.
Vieze racisten.
En ik?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk vet cool en grappig om een x aantal notes te hebben/krijgen vanwege infantiel gedrag
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk vet cool en grappig om een x aantal notes te hebben/krijgen vanwege infantiel gedrag
Meh die tijd heb ik wel gehad toen in 2010 ofzo ergensquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij zwart?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja zie je wel, dan is het waarschijnlijk omdat ik zwart ben ze ze pik op me hebben.
Vieze racisten.
Nee inquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gek je vindt het normaal altijd zo heerlijk om een pik op je te hebben
Wat ik ervan gezien heb kloppen ze ook vaak de penis tegen de billenpartij los en komen ze er ook weleens op klaar door de laatste stoot tussen de bilnaad te doen zodat het over de onderrug vloeit in die kuil langs de ruggengraat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee in
Niet op
Dombo
Jij snapt ook niks van homo’s neuken he
Erectie gekregen op het werk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ik ervan gezien heb kloppen ze ook vaak de penis tegen de billenpartij los en komen ze er ook weleens op klaar door de laatste stoot tussen de bilnaad te doen zodat het over de onderrug vloeit in die kuil langs de ruggengraat.
Ook de buitenkant van de wang bij het pijpen komt vaak aan bod.
Nee, jij kreeg altijd wel een ban op een mooie manierquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meh die tijd heb ik wel gehad toen in 2010 ofzo ergens
Ben niet zo vaak gebanned hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, jij kreeg altijd wel een ban op een mooie manier
Kom klaar in mijn endeldarm.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben niet zo vaak gebanned hoorik leef op het randje
Is goed.quote:
Hoeveel hardloop km's heb je er al opzitten deze week?quote:
Ik 10, ik heb alleen maandag gelopen. Misschien morgenochtend nog en dan ga ik op vakantie.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoeveel hardloop km's heb je er al opzitten deze week?
Ik 15, mijn knie buigt weer als vanouds.
Alles correct makenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:22 schreef Faux. het volgende:
hahaha ja![]()
gewoon alles correct maken en geen fouten maken
niet hatenquote:
ik durf hier normaal ook nooit te komenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef dan ben je in de verkeerde buurt, bucko.
Oh lekker, klinkt alsof je het echt nodig hebt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik 10, ik heb alleen maandag gelopen. Misschien morgenochtend nog en dan ga ik op vakantie.
Na de vakantie ben ik hopelijk wat meer uitgerust en pak ik het weer 3 keer per week op.
Echt ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh lekker, klinkt alsof je het echt nodig hebt.
tr gezetquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |