Ja zou zeggen dat het voldoende moet zijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
klasse, kan nog een leuke return worden
heb geen ps4quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dan ga ik altijd bears cant drift spelen
10/10 gamequote:Op donderdag 2 mei 2019 23:07 schreef Cronometer het volgende:
https://www.playstation.com/en-us/games/bears-cant-drift-ps4/
Ow zo. Ja heb een leven.quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe kun je nou geen ps4 hebben
lekker driftenquote:Op donderdag 2 mei 2019 23:10 schreef Cronometer het volgende:
Maar misschien wel leuk voor als ik het even niet meer weet.
M'n hart.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
graf was serieus waar 30 bij 60 cm lang.
Hoe gaat het met je behaarde kinderen, hopelijk zijn ze niet ten prooi gevallen aan Myrrmanquote:
Denk dat jij gillend gek gaat worden na een tijdje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:37 schreef Myrr het volgende:
Chillen in bed leef.
Misschien wil ik toch wel huisvrouw worden.
Undercover in Nederland?quote:
Is dat er nog op?quote:
Ja dat wel maar de afgelopen twee weken bevallen me wel. Geen contacturen op school dus ook niet verplicht te gaan. Kind pit ook wel tot half 9 en dan nog half uurtje chillen in bed of inclusief ontbijt een uurtje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat jij gillend gek gaat worden na een tijdje.
Ja lekker hè!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat wel maar de afgelopen twee weken bevallen me wel. Geen contacturen op school dus ook niet verplicht te gaan. Kind pit ook wel tot half 9 en dan nog half uurtje chillen in bed of inclusief ontbijt een uurtje.
Vakantieleef beste leef.
Netflixquote:
Kijk maar in de spiegel zie je hetzelfde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |