Damn. Ja, dan snap ik dat vandaag klaar is voor je.quote:
Ja maar ik ben te lui om mn laptop te pakkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://stream-cr7.net/arsenal-live-stream.html
Ja gewoon hier
Bij welk familielid niet?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Damn. Ja, dan snap ik dat vandaag klaar is voor je.
make me happyquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Damn. Ja, dan snap ik dat vandaag klaar is voor je.
Jonge, doe niet :squote:
Geeft niet, ik verwacht ook niet dat je gaat kijkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar ik ben te lui om mn laptop te pakken
Ik heb tot nu toe gelukkig alleen ouderen mee hoeven makenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oudere mensen
Jongeren, baby's, mensen voor hun 50ste is 100000 x erger.
Ik kijk wel gewoon naar Frankfurt die sterker is dan Chelseaquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geeft niet, ik verwacht ook niet dat je gaat kijken
Denk dat je gewoon maar in bed moet gaan en de wereld kapot moet wensenquote:
Doe mijquote:
Mijn oma kon ik handelen. Bij een tiener is het al extra zwaar. Maar dit was te zwaar.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe gelukkig alleen ouderen mee hoeven maken
Moet even rustig worden, net thuis. Wees maar lief voor een xtje.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat je gewoon maar in bed moet gaan en de wereld kapot moet wensen
1-1quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kijk wel gewoon naar Frankfurt die sterker is dan Chelsea
Ja same, is allemaal ook al zo lang geleden. Laatste begrafenis was afgelopen jaar van de moeder van mijn stiefvader, maar die was ruim in de 90 en mooi leven gehad dus dat was wel oké zeg maar.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mijn oma kon ik handelen. Bij een tiener is het al extra zwaar. Maar dit was te zwaar.
En allochtoonse shizzle is extra zwaar. Die verwachten ook eten.
Maar ik kom nooit buiten klb scquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
GA NAAR EEN FUCKING VOETBAL TOPIC HOOR
Wat doen jullie eigenlijk als iemand begraven is?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja same, is allemaal ook al zo lang geleden. Laatste begrafenis was afgelopen jaar van de moeder van mijn stiefvader, maar die was ruim in de 90 en mooi leven gehad dus dat was wel oké zeg maar.
Hoop het nooit te hoeven meemaken een (te) jong persoon.
En ja allochtoonse geen ervaring mee, alleen de standaard Nederlandse begrafenissen. Kan me daar niet echt iets bij voorstellen
Ja, de dag beetje laten bezinken. Heb je al thee gezetquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Moet even rustig worden, net thuis. Wees maar lief voor een xtje.
Alsof dat je ooit heeft weerhoudenquote:
Dansen op z'n graf meestal.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat doen jullie eigenlijk als iemand begraven is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |