abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juni 2019 @ 11:05:35 #26
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_187286521
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 10:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik snap deze topickick niet goed want TS heeft al aangegeven dat het Albanië gaat worden :)
Ooh sorry. Ik had even niet op de datum gelet.
Cringe. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  donderdag 6 juni 2019 @ 11:07:32 #27
475456 Samuel24
pi_187286543
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2019 10:34 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik snap dit soort uitspraken nooit. Stel je loopt ergens rond op vakantie in de natuur. Dan zijn daar bomen, struiken, misschien een watervalletje of riviertje en wellicht wat bergen. Wat hoop, of verwacht je, dan in godsnaam te "ontdekken"?? 8)7
Ik zou het wel weten hoor. :')
pi_187286977
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2019 10:34 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik snap dit soort uitspraken nooit. Stel je loopt ergens rond op vakantie in de natuur. Dan zijn daar bomen, struiken, misschien een watervalletje of riviertje en wellicht wat bergen. Wat hoop, of verwacht je, dan in godsnaam te "ontdekken"?? 8)7
Juist die natuurlijke aspecten die je noemt dat vind ik al iets om te "ontdekken" Ik vind het machtig om wilde dieren te ontdekken in de natuur of überhaupt om natuur te zien en er in te zijn... De een heeft daar denk ik meer mee dan de ander
  donderdag 6 juni 2019 @ 12:41:39 #29
475456 Samuel24
pi_187287641
Ik vind in de natuur wandelen ook altijd heel erg fijn.
Ik ben alleen wel een paar keer eens zo´n wilde koe tegen gekomen. En dan was wel schrikken want hij liep op mij af. Toen ben ik heel hard de bosjes in gerend en stapte ik met mijn voet in een prikplant en dat deed zeer auw (ik had slippers aan die ik verloor)

Dus uh...natuur is prima. Maar liever geen grote wilde dieren. Want die vind ik eng.
Ik zou ook zeker nooit in een natuurgebied willen lopen waar beren of wolven zijn bijv.

[ Bericht 1% gewijzigd door Samuel24 op 06-06-2019 12:59:08 ]
  donderdag 6 juni 2019 @ 12:55:42 #30
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_187287853
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:16 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat heb ik een keer eerder gedaan en dat was fantastisch. Wat ik toen wel ervaren heb was dat inderdaad door het vele dingen willen zien je weinig rust pakt en elke dag zowat aan het reizen bent om van hot naar her te komen (in mijn geval)
Dat wil ik dus graag overslaan en me dit jaar op 1 plek te settelen voor 2 weken. (1 plek als in 1 regio/land) waar ik dan wellicht een auto huur om de dingen te zien...
Ik twijfel momenteel tussen Spanje en Kroatie.
Qua accomadatieprijzen doen deze landen elkaar volgens mij niet heel veel in de maand juni, of heb ik dat mis?
Kroatië heeft de schijn goedkoper te zijn maar zag op Booking net dat accomadaties in bijvoorbeeld Split in die periode ook al best aan de prijs zitten. Als ik dat dan vergelijk met een regio Almeria in Spanje lijkt regio Almeria over t algemeen zelfs nog iets goedkoper. Maar wellicht heb ik twee uitersten in beide landen met elkaar vergeleken. Is Split voor Kroaatse begrippen gewoon vrij prijzig en Almeria voor Spaanse begrippen vrij goedkoop.
Ik geloof ook dat de vliegreis naar beide landen ongeveer even goedkoop kan zijn afhankelijk van maatschappij/vliegveld.

Nu ben ik wel benieuwd waar jij/jullie heen zouden gaan; Spanje of Kroatië....
Is het toegankelijk en goedkoop om een auto te huren in Kroatië? Hoe zijn de levensprijzen daar in vergelijking met Spanje?
Wat is mooier?
Almeria kan ik je wel aanraden, een gebied vol met natuurparken. Vorig jaar ben ik in San Jose geweest, een klein plaatstje naast een kustgebied dat Cabo de Gata heet. Binnen een half uur waren we van ons hotel op een strand dat gebruikt werd voor deze scene.

De regio Almeria is sowieso bekend om zijn filmlocaties.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')