abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 mei 2019 @ 20:24:46 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_186612804
Ik ben ook niet streng voor mezelf. Ik had alleen best wat groenten kunnen eten, ook voor mijn darmen :P
disclaimer
pi_186612948
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook niet streng voor mezelf. Ik had alleen best wat groenten kunnen eten, ook voor mijn darmen :P
:* ik voel de neiging om te preken nu ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 4 mei 2019 @ 20:31:24 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_186612987
Als je tegen íemand niet hoeft te preken ben ik het wel :)
disclaimer
pi_186613002
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Als je tegen íemand niet hoeft te preken ben ik het wel :)
I know. Daarom slik ik hem in

(hoeveel kcal zou een preek hebben..hmm... interesting)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186613201
Sly mooi hardloopdoel resepect zo lang achter elkaar lopen. Ik ben er na max 40 min echt wel klaar mee.
pi_186618550
Ik deel m'n lijstje van vandaag nog even :)
Ik denk dat wij tweeën gemiddeld wel op de aanbevolen hoeveelheid groenten zitten @Stormqueen want in m'n curry zat 150 g wortel en 225 g boontjes, en ik had ook nog tomaat :o

O: havermout, banaan, ongezoete sojamelk, rozijnen, lijnzaad
B: iets van 2,5 uur door de stad wandelen (probeer redelijk stevig tempo)
T: 3 crackers met niks
L: 4 volkoren boterhammen hummus en tomaat
D: gele curry met ui, kokosmelk, wortels, sperziebonen, linzen. Zilvervliesrijst.
T: appel
  zondag 5 mei 2019 @ 10:39:56 #182
248821 Rauw.
op je bord.
pi_186623085
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 16:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee :+ Ik vraag me af of je in Engelse winkels wel kwark kan vinden. Heb het nog nooit gezien.
Ik zou er eens op letten volgende keer in de UK.

Weer wat geleerd over bakken en taarten.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_186626945
Vandaag een keurig lijstje, vind ik zelf
O. 2 boterhammen pindakaas
L. 4 ronde crackers van wasa
T. appel
T. snoepgroente
D. ?
B. Uur gefietst

Alleen een beetje jammer dat toen ik terug kwam een groepsgenoot en ik vol op elkaar in fietste. Nu heb ik last van plaatselijke smurfplekken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 5 mei 2019 @ 14:29:40 #184
217702 Lonaa
Honger!
pi_186627299
Ik viel bij een boxjump vandaag.

Lijstje:
O: Tosti ham kaas
S: heftige wod van 50 minuten :')
L: Tosti tonijn
T; nectarine, bier
D: couscous, makreel. aubergine, whatever I find.
T: ?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_186627533
Lijstje van gisteren:

O: Satebroodje en maple pecanbroodje
T: ijskoffie
L: Niks
D: Chili met zelfgemaakt platbrood en avocado
T: Heel veel bier, heel veel whisky en heel veel cheesecake.


:')
pi_186627622
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 14:43 schreef emmyemmy2 het volgende:
Lijstje van gisteren:

O: Satebroodje en maple pecanbroodje
T: ijskoffie
L: Niks
D: Chili met zelfgemaakt platbrood en avocado
T: Heel veel bier, heel veel whisky en heel veel cheesecake.


:')
Als je het dan doet doe je het ook wel goed :D

Vandaag geen kater?
  zondag 5 mei 2019 @ 14:52:41 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_186627672
Bier O+

O: 2 koffie, 1 kleine eierkoek, bakje aardbeien en een kiwi
S: hardlopen 5k
L: 2 plakjes fries roggebrood met kaas, 1 banaan, 2 koffie met suiker
T: 2 snoepjes
D: gevulde paprika's :9
disclaimer
pi_186628531
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 14:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als je het dan doet doe je het ook wel goed :D

Vandaag geen kater?
Beetje maar :P Dus ik mag voor de brakke mensen zorgen O+
pi_186631499
ik heb gister de jack daniels fire ontdekt ♡ en het braaf bij 1 glaasje gehouden

vrijdag 4 uur lang in de kou gewandeld. Het was echt heerlijk. Het enige jammere was dat hond besloot schrikdraad in te rennen. Die moest flink getroost worden.
Mijn moeder had speculaas gebakken en die was zo lekker dat we twee stukken op hebben.

lijstje gister:
o: 1.5 mango
t: paar chocoladenootjes
l: een grote omelet, ketchup, twee boterhammen
d: sperziebonen, vegakip, rijst met wokspul
t: sweet and salty popcorn, stukje pure chocolade - zoet zout dus en een glaasje jd fire. Kaneelstok ♡

de weegschaal was lief. 73.7

vandaag schandalig lang uitgeslapen:
l: kwark met 250 gram aardbeien en 75 gram frambozen
t: stukje donkere chocolade, een halve ananas en wat gedroogde vruchten.
d: pita met vegakip, sla, komkommer, knoflooksaus etc.
t: nog een glaasje jd fire
s: intervalloop van 30 minuutjes
  zondag 5 mei 2019 @ 17:55:58 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_186632001
Klinkt lekker, kaneelstoklikeur :9

Wij liepen langs innocentia. Eindhovenaren weten. Dus ik heb als extra T een bolletje lemoncurd yoghurtijs gehad :9~
(Of nou ja, 60% van een bolletje, de rest verdween in de snavel van mijn kuiken uiteraard).
disclaimer
  zondag 5 mei 2019 @ 17:57:19 #191
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_186632022
Woonkamer aan t verbouwen, dus mijn lijf krijgt veel meer beweging dan 't gewend is.

Bonus: Ik heb t te druk om te (denken aan) eten.
Anti-bonus: Ook een paar dagen te druk en te moe geweest om' s avonds te koken.


Gewicht was vanochtend nog gelijk aan donderdagochtend.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 5 mei 2019 @ 17:59:21 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_186632082
Wat ben je aan het verbouwen, mf?
disclaimer
pi_186632239
Even mopperen hoor, en het ligt geheel aan mijn hoofd, maar ik wil het even kwijt.
Met de groep aten we stevig gevulde tomatensoep (mijn favoriete soep). De andere vega at 1 kom en 1 stukje brood en begon te verkondigen hoe vol ze zat. En ik had 2 kommen soep en 3 stukjes brood op (en eigenlijk lustte ik nog wat). Terwijl ik weet dat ik niet zo op anderen moet letten, maar ik zit gelijk in mijn hoofd niet helpende gedachten

Dus even een helpend liedje luisteren en rustig worden en ophouden met denken. Wat een ander doet moet zij weten, maar dat zegt niks over mij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er weer tegenaan ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186632265
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 17:57 schreef MutedFaith het volgende:
Woonkamer aan t verbouwen, dus mijn lijf krijgt veel meer beweging dan 't gewend is.

Bonus: Ik heb t te druk om te (denken aan) eten.
Anti-bonus: Ook een paar dagen te druk en te moe geweest om' s avonds te koken.

Gewicht was vanochtend nog gelijk aan donderdagochtend.
Oh verbouwen! Grootse plannen?
En die bonus en anti-bonus hoort er gewoon bij :* komt vanzelf goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 5 mei 2019 @ 18:19:49 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186632670
Lijstje van vandaag:

O: 2 gekookte eitjes
L: 9 rijstewafels met chocola :’)
T: half pakje rosbief
T: 2 tartaartjes
T: 2 plakken kaas
D: 2 hamburgers met paprika en gorgonzola, komkommer en tomaatjes (ik denk zonder broodjes trouwens

Dus. :’)

Morgen gaan de kinders weer naar school en gaan we weer het ritme in na een maand met verhuizen en vakantie.
***
  zondag 5 mei 2019 @ 18:21:04 #196
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_186632698
Nou, we hadden al een tijdje geen electriciteit in de woonkamer en konden niet vinden waarom. We leven dus al een hele tijd met een woonkamer vol verlengsnoeren. Oude elektra lag sowieso in ijzeren buizen, dus die moesten vernieuwd.

Nu ik toch tijd heb (want geen opdracht op mn werk, en dus maar twee dagen, per week op kantoor nodig) hebben we dus besloten de hele woonkamer te verbouwen.

Plafond ligt er al uit, nieuwe sleuven voor (meer) stopcontacten en buizen ernaartoe zijn gekapt. Schouw en stuk schoorsteen in de woonkamer heb ik gesloopt.

Komende week gaan eerst de nieuwe buizen en dozen voor de electra de muur in, daarna nieuwe plafond + isolatie en dan komt iemand anders stucen (want dat kan ik niet) en moet ik nog een stukje vloer bij maken, waar de schoorsteen door de kamer liep.

Woonkamer is op dit moment dus kale muur met gaten, en 't plafond bestaat uit zware houten balken en de onderkant van de vloer van de bovenverdieping.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 5 mei 2019 @ 18:22:54 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186632735
Wauw, dat is meteen goed aangepakt! ^O^
***
pi_186632740
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 18:21 schreef MutedFaith het volgende:
Nou, we hadden al een tijdje geen electriciteit in de woonkamer en konden niet vinden waarom. We leven dus al een hele tijd met een woonkamer vol verlengsnoeren. Oude elektra lag sowieso in ijzeren buizen, dus die moesten vernieuwd.

Nu ik toch tijd heb (want geen opdracht op mn werk, en dus maar twee dagen, per week op kantoor nodig) hebben we dus besloten de hele woonkamer te verbouwen.

Plafond ligt er al uit, nieuwe sleuven voor (meer) stopcontacten en buizen ernaartoe zijn gekapt. Schouw en stuk schoorsteen in de woonkamer heb ik gesloopt.

Komende week gaan eerst de nieuwe buizen en dozen voor de electra de muur in, daarna nieuwe plafond + isolatie en dan komt iemand anders stucen (want dat kan ik niet) en moet ik nog een stukje vloer bij maken, waar de schoorsteen door de kamer liep.

Woonkamer is op dit moment dus kale muur met gaten, en 't plafond bestaat uit zware houten balken en de onderkant van de vloer van de bovenverdieping.
Wow... heftig! Dat je dat aandurft en dat je het kan. Respect
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186632779
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even mopperen hoor, en het ligt geheel aan mijn hoofd, maar ik wil het even kwijt.
Met de groep aten we stevig gevulde tomatensoep (mijn favoriete soep). De andere vega at 1 kom en 1 stukje brood en begon te verkondigen hoe vol ze zat. En ik had 2 kommen soep en 3 stukjes brood op (en eigenlijk lustte ik nog wat). Terwijl ik weet dat ik niet zo op anderen moet letten, maar ik zit gelijk in mijn hoofd niet helpende gedachten

Dus even een helpend liedje luisteren en rustig worden en ophouden met denken. Wat een ander doet moet zij weten, maar dat zegt niks over mij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er weer tegenaan ;)
nu nog Lizzo met juice en dan is je body positive playlist weer compleet.

Je meten aan de eetlust van de ander is idd niet zo nodig
pi_186632885
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 18:25 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

nu nog Lizzo met juice en dan is je body positive playlist weer compleet.

Je meten aan de eetlust van de ander is idd niet zo nodig
Nee daarom... lekker loslaten

Ooooh ben ik nu aan het luisteren :)!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')