Ja daarom, en ik vind al die meninkjes wel vermoeiend worden eigenlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is al genoeg overkill in de voetbalprogramma's
UEFA MAFFIAquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Nou jongens, hoe vaak gaan we vanavond juichen, wachten op de VAR, en weer juichen?
@:Powerloungen
Ik las vandaag wat reacties elders (moet ik niet doen natuurlijk) op de wedstrijd van gister maar de algehele tendens was dat Liverpool een bijzonder zwak elftal zou hebben, dat de finale voor hun beter schriftelijk afgedaan kon worden.quote:
Wie zeiden dat in godsnaam?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik las vandaag wat reacties elders (moet ik niet doen natuurlijk) op de wedstrijd van gister maar de algehele tendens was dat Liverpool een bijzonder zwak elftal zou hebben, dat de finale voor Ajax beter schriftelijk afgedaan kon worden.
Ja idioten op Facebook. Zoals ik zei; ik moet die onzin niet lezen, maar wel vermakelijk, die onwetendheid.quote:
Ah mensen die De Ligt en Onana niet uit elkaar kunnen houden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja idioten op Facebook. Zoals ik zei; ik moet die onzin niet lezen, maar wel vermakelijk, die onwetendheid.
Ekkelenkamp zal wel weer op de tribune zitten?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:14 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb er zin in!Eerdere wedstrijden heb ik alles achteraf gelezen, duurde langer dan de wedstrijd zelf
![]()
![]()
Ik zet in op een 3-2 overwinning, 1-2 bij rust, Ekkelenkamp maait Son neer zodat Huntelaar en Tadic kunnen scoren.
Kane speelt niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Zou Kane spelen of is dat wishful thinking van de Spurs-fans? Die kan toch bijna niet fit genoeg zijn
Ajax TV?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:17 schreef TLC het volgende:
Wie is Fresia en waar moeten we haar van kennen ?
Denk het ook ja, maar toch. Het ideequote:Op woensdag 8 mei 2019 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ekkelenkamp zal wel weer op de tribune zitten?
Spelersbus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |