Een paar voorbeelden uit de hoge hoed van Radost_FX:
Jaren geleden had ik een leuke vriendin die toen 17 was. Toen het wat werd merkte ik dat ze in 2 jaar tijd langzamerhand van een jong meisje in een (enigzins) volwassen jonge vrouw veranderde. Helaas veranderde haar hele persoon mee waardoor het dus niet meer was wat het geweest was en ik haar heb moeten laten gaan. Ik heb haar gewoon te vroeg leren kennen, vlak voordat ze 'volwassen' begon te worden.
In Tsjechië kwam ik een ontzettend knap, slim, ambitieus en getalenteerd meisje tegen waar ik helemaal hoteldebotel op was. Het gevoel bleek wederzijds. Enige nadeel was dat zij in Tsjechië woonde. Nou ben ik van plan om binnen niet al te lange tijd een jaartje of 2 in Tsjechië te werken. Maar ja, dat duurt dus nog te lang. Haar heb ik dus ook moeten laten gaan helaas.
Een andere hele leuke vrouw die ik ontmoette liet ik ook gaan omdat een lange termijnrelatie met haar niet strookte met mijn toekomstplannen (een aantal jaren werken in verschillende landen) waardoor ik haar niet kon bieden wat zij wilde. Wederom heb ik weer een prachtvrouw laten gaan omdat ze niet op het juiste moment kwam.
En nu jullie
[Dit bericht is gewijzigd door Radost_FX op 07-01-2003 00:24]
Maar ook bij haar heb ik het gevoel dat het misschien beter was geweest als we mekaar de liefde verklaard hadden na het nieuwejaar. Door alle drukte hebbe we mekaar nooit goed leren kennen en hebben we onszelf nooit echt op ons gemak gevoeld bij mekaar. Vind het nog steeds erg jammer het had zo mooi kunnen zijn. Het was beter als we nu begonne met de eerste date alle stress is nu weg van de kerst en haar tentames.... maar goed dat is nu telaat.
En verder geen voorbeelden.
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 10:19 schreef Kai het volgende:
Ik kwam een begin oktober een leuk meisje tegen. En ze vond mij ook leuk. Na een week of 3 kregen we iet met elkaar, maar al na 2 weken kwam zij er achter dat dat voor haar niet het goede moment was om een relatie te starten. Ze had 2 weken later belangrijke tentamens en het was net uit met d'r vorige vriendje waar ze een jaar iets mee had gehad. Maar ik had wel door dat ze me heel erg leuk vond. Dus toen heb ik haar een paar maandjes tijd gegeven om alles op een rijdje te zetten. En ondertussen kwam ze nog 3 a 4 keer per week bij mij over de vloer.(ik woon op me zelf) En sinds kerst gaat ze weer door het leven als mijn vriendin.
quote:Dat klopt zelfs nu, bijna 4 maanden later, heeft mijn vriendin nog gevoelens voor d'r ex. Ze geeft het niet graag toe, omdat ze hem zelf had gedumpt, maar ik kan het aan d'r zien als ie heeft gebeld. Ik kan het best begrijpen want ze hebben toch een hele tijd lang alles samen gedeeld.
Op dinsdag 7 januari 2003 10:26 schreef esjuh het volgende:
maar het is pas net uit met zn ex, waar hij 3 jaar iets mee heeft gehad. Dat gooi je niet zomaar weg...
vaak over nagedacht, vaak ook onlogische beslissingen genomen, maar altijd beslist met m'n hart. Met andere woorden, zelfs als ik van te voren wist dat een relatie kansloos zou zijn, wilde ik het toch proberen, dus ik heb me nooit tegen laten houden door leeftijdsverschillen, afstanden, mogelijke bestaande relaties of wat voor omstandigheden dan ook.
ik blijf er ook bij dat je beter spijt kan hebben van de dingen die je wel gedaan hebt, dan van de dingen die je niet gedaan hebt.
Kende et meisje al heel lang, precies op et verkeerde moment werd ik verliefd op dr. Ze had op dat moment net een ander maar werd maandje later gedumpt en dat was de 8e keer in 2 jaar.... verder problemen omdat ze bijna geen vrienden had veel gepest was op school en het thuis ook vrij moeilijk heeft. Ze kan geen relatie gebruiken en wil rust... mij hoop geven geeft haar ook niet rust... heb dr moeten laten gaan....
Misschien over een aantal maanden wel... khoop et zo...
quote:da's waar
Op dinsdag 7 januari 2003 11:22 schreef extreme het volgende:
hoe vaak komt iemand wel op het juiste moment?vaak over nagedacht, vaak ook onlogische beslissingen genomen, maar altijd beslist met m'n hart. Met andere woorden, zelfs als ik van te voren wist dat een relatie kansloos zou zijn, wilde ik het toch proberen, dus ik heb me nooit tegen laten houden door leeftijdsverschillen, afstanden, mogelijke bestaande relaties of wat voor omstandigheden dan ook.
ik blijf er ook bij dat je beter spijt kan hebben van de dingen die je wel gedaan hebt, dan van de dingen die je niet gedaan hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |