Grueter.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
haha wie is dat ook alweer die hem een miljoenmiljard keer noemt tijdens het commentaar?
Een paar jaar te laatquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben ze toch gewoon in een oven getyft
Dat was winnen van Real en Juve ook niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedoel dat het niet echt realistisch is.
Als je je kansen niet afmaaktquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
Liverpool dat er onverdiend met 3-0 afvliegt maakt wel mijn dag.
"oNvErDiEnD"quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
Op reddit geven ze Klopp de schuld.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
Ga je dan weer bij vrienden kijken? Mag ik ook komen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was winnen van Real en Juve ook niet.
Je moet altijd blijven hopen Davy!
1 wedstrijd maar, dan kan alles. Ook PSV was helemaal niet kansloos tegen Barca, al doet de uitslag anders vermoeden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedoel dat het niet echt realistisch is.
Ja.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je dan weer bij vrienden kijken? Mag ik ook komen?
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het zijn wel gewoon zn 2 oude clubs. Alhoewel dat voor een stuk meer mensen zo is.
Lol. Die hebben gewoon pech met de blessures. Hebben Barça tot de 2-0 sterk onder de duim gehouden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Op reddit geven ze Klopp de schuld.
Ik geniet!
Wat heb jij tegen Liverpool?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol. Die hebben gewoon pech met de blessures. Hebben Barça tot de 2-0 sterk onder de duim gehouden.
Die maakt flinke passen idd.quote:
Het spelletje van geld uitgeven?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar door de connecties tussen beide clubs. En ongeveer t zelfde spelletje spelen ze.
Niet gelezenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:54 schreef JanPawelII het volgende:
Klopp broke two records today with his stupid formation
Liverpool loses to Barcelona for the first time ever at Nou Camp.
Messi finally scores against Liverpool.
People saying "They still ahve to come to Anfield"
What the hell are the odds that Liverpool score 3 goals against Barcelona without them scoring any?
The tie is over and the season is over.
Stupid negative coward tactics cost Liverpool a trophy this season.
West Ham, Man Utd, Everton and Barcelona....should have gone for the kill.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.(ik ga idd weer bij mijn vrienden kijken dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |