Nu de vraag wat vind de gemiddelde fokker van deze situatie en hoe zou deze handelen in een gelijke situatie?
-edit-
en ik kan het weten, kheb het een keer zelf gehad
quote:idd.
Op maandag 6 januari 2003 23:56 schreef schatje het volgende:
Nog effe aankijken hoelang de verliefdheid aanhoudt, en als het zo blijft, een afweging maken.
Ik kan je aanraden het NIET te zeggen tegen je vriendin,
vertrouw mij ....i have been there !
Ik was zo stom om op een avond te praten over eventueel sex met andere en vroeg of in haar omgeving iemand was waarmee ze naar bed zou willen, direct stelde zij die vraag en mij en ik antwoorde Ja
"Ohja....!??! Met wie dan ???"
Ik was dus wel zo stom om het te vertellen. Dat was eigenlijk het begin van het einde. Bij ieder kleine ruzie werd zei erbij gehaald "Dan ga je toch lekker naar dat andere meisje" ARGH
In het kort: Ik maakte het op een gegeven moment uit, ging stappen met dat "nieuwe" meisje, kreeg gruwelijke spijt en heb geluk gehad dat me vriendin me terug wilde
Schiet dus niet op
Ik heb inmiddels alweer 3 jaar verkering met een ander trouwens
Simpel omdat het vaak zo is dat een meisje/vrouw anders met een man om kan gaan als deze een vriendin/vrouw heeft. Als je het uit gaat maken of zij doet dat omdat je het gezegd heb, slaat de 'relatie' met het andere meisje vaak heel snel om en heb je je vriendin niet meer en is die ander er ook vandoor.
Hou t gewoon bij wat je nu hebt!!!!!
Sterkte!
quote:Ik vind het sterk dat je het kan... bij je huidige blijven... meestal is "iets nieuws toch spannender en leuker.
Op dinsdag 7 januari 2003 00:57 schreef Pompiedom het volgende:
dank
Ik bewonder je sterkte
lekker in je huidige relatie blijven en leer maar met je gevoel omgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |