abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7750697
Ik heb het nog nooit eerder gemaakt, ik heb een prima relatie van nu + - een jaar , maar ik ben nu ook verliefd geworden op een ander meisje. Kheb het er nog niet met mn huidige vriendin over gehad, en ik ben ook niet van plan het uit te maken, maar ik vind het een nare situatie, het komt voor mijn gevoel gewoon bijna in de buurt van vreemdgaan terwijl we niets doen gewoon lol hebben op school.

Nu de vraag wat vind de gemiddelde fokker van deze situatie en hoe zou deze handelen in een gelijke situatie?

Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_7750788
Niet al te veel over zeggen tegen je vriendin. Als je toch niet van plan bent om het uit te maken is dat alleen maar zeer kwetsend voor haar en kan het haar vertrouwen in jou onevenredig schaden. Blijf bij die ander uit de buurt, dan gaat het vanzelf weer over (en als het echt niet over gaat dan moet je het er toch maar es over hebben, over een maand of drie of zo). Sterkte!
en haalt het maar net!
pi_7750904
Ga er maar niet op in als je andere relatie nog goed is.
In de andere relatie is het houden van, in die "nieuwe relatie" is het verliefd zijn. Verliefd zijn lijkt sterker maar achteraf blijkt dat nooit zo te zijn en wil je weer houden van.

-edit-
en ik kan het weten, kheb het een keer zelf gehad

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_7750958
dank dank
hier heb ik nou iets aan
bedankt voor jullie tips
stel ik zeer op prijs
pi_7751018
Nog effe aankijken hoelang de verliefdheid aanhoudt, en als het zo blijft, een afweging maken.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 00:03:47 #6
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_7751233
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:56 schreef schatje het volgende:
Nog effe aankijken hoelang de verliefdheid aanhoudt, en als het zo blijft, een afweging maken.
idd.
pi_7751278
Hey,

Ik kan je aanraden het NIET te zeggen tegen je vriendin,
vertrouw mij ....i have been there !

Ik was zo stom om op een avond te praten over eventueel sex met andere en vroeg of in haar omgeving iemand was waarmee ze naar bed zou willen, direct stelde zij die vraag en mij en ik antwoorde Ja
"Ohja....!??! Met wie dan ???"

Ik was dus wel zo stom om het te vertellen. Dat was eigenlijk het begin van het einde. Bij ieder kleine ruzie werd zei erbij gehaald "Dan ga je toch lekker naar dat andere meisje" ARGH

In het kort: Ik maakte het op een gegeven moment uit, ging stappen met dat "nieuwe" meisje, kreeg gruwelijke spijt en heb geluk gehad dat me vriendin me terug wilde

Schiet dus niet op

Ik heb inmiddels alweer 3 jaar verkering met een ander trouwens

dinsdag 7 januari 2003 @ 00:09:03 #8
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_7751364
Niet zeggen,..

Simpel omdat het vaak zo is dat een meisje/vrouw anders met een man om kan gaan als deze een vriendin/vrouw heeft. Als je het uit gaat maken of zij doet dat omdat je het gezegd heb, slaat de 'relatie' met het andere meisje vaak heel snel om en heb je je vriendin niet meer en is die ander er ook vandoor.

Hou t gewoon bij wat je nu hebt!!!!!
Sterkte!

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_7752242
dank
pi_7754281
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 00:57 schreef Pompiedom het volgende:
dank
Ik vind het sterk dat je het kan... bij je huidige blijven... meestal is "iets nieuws toch spannender en leuker.

Ik bewonder je sterkte

Lambo of Rekt
pi_7754294
is gewoon een tijdelijke fase van iets dat weer groener lijkt dan het gras thuis en achteraf altijd blijkt tegen te vallen...

lekker in je huidige relatie blijven en leer maar met je gevoel omgaan.

Proud Skinhead
pi_7756802
Idd niets zeggen, maar het gevoel een plaatsje geven. Meestal laat zo'n verliefdheid je ook zien hoe waardevol je huidige relatie is.

lees maar

This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')