Ah oké, dan heb ik verder ook geen ideeën.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net gedaan, maar dat word dus pas over een paar dagen opgelost, en ik haat dat.
We zijn skeer omdat de huur kaal 950 is pannenkoek.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ja aan het eind van de maand dus minder dan 80¤ hebben![]()
leuk als je student bent maar met een kind zo skir zijn omdat je peuken moet kopen
ja dank je, ik ga even een gat in de muur slaan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah oké, dan heb ik verder ook geen ideeën.
Fijn om hier ook nog van dienst te kunnen zijn met mijn helpdesk skills.
dan moet je niet boven je stand leven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
We zijn skeer omdat de huur kaal 950 is pannenkoek.
Nou poeh poehquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daar geniet ik ook weer iedere maand vanquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Eghquote:
Je hebt niet eens gedronkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ja dank je, ik ga even een gat in de muur slaan.
Ik vind geld ook wel belangrijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat is het voornaamste, dat geld is niet zo erg als je je ermee vermaakt.
jij hebt toch koop?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja daar geniet ik ook weer iedere maand van
Zorg ervoor dat je daarna nog wel kan typen vriend, anders moeten we je hier missenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ja dank je, ik ga even een gat in de muur slaan.
Bloeddruk is behoorlijk opgelopen in het afgelopen uur.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar gaat me gewoon om het bedrag per maand in dit gevalquote:
Ja regel even een betaalbare woning voor me dan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
dan moet je niet boven je stand leven.
950 kaal op twee salarissen veel vinden, ben je dus alsnog skeer he
vind ik gewoon leukquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar gaat me gewoon om het bedrag per maand in dit geval
Waarom moet jij me altijd lastigvallen met feitjes
Ik zou dan een keertje boodschappen kunnen doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Chloroform het volgende:
Als ik al het geld dat ik ooit aan drank heb uitgegeven nog zou hebben, zou ik echt rijk zijn
welke stad zit je danquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja regel even een betaalbare woning voor me dan.
Oeioeieoiiiiii even terug in je chakra komenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bloeddruk is behoorlijk opgelopen in het afgelopen uur.
Heb nog 2 bier liggen, maar het is geen weekend, maar denk dat ik ze toch maar op ga drinken
Oh, ik heb diequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind van die plateauzolen ook echt tyfus lelijk, alsof je een beperking hebt.
Het zijn niet alleen sigaretten....quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
je hebt niet eens 80 euro () om schoenen te kopen maar wil niet stoppen met paffen
als je 20 pakjes per maand rookt ben je al 140¤ goedkoper uit.
junkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |