Heb je lang gerookt?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben blij dat ik er vanaf ben
Nee heb helaas geen geld aangezien ik twee keer per week moet tanken nuquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk, ga je weer allerlei plaatjes droppen
Nee maarja stoppen is moeilijk man dat lukt alleen als je het wil of als je zwanger bent. Moet nu alleen zorgen dat vriend ook stopt zodat ik niet weer begin.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zal rokers nooit begrijpen wat dat betreft
kan je de link posten waar je dat vond over het accountnummer?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee heb helaas geen geld aangezien ik twee keer per week moet tanken nu
Ja wil het dan gewoon echt sjongejongequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maarja stoppen is moeilijk man dat lukt alleen als je het wil of als je zwanger bent. Moet nu alleen zorgen dat vriend ook stopt zodat ik niet weer begin.
Ja, maar ik wil dus niet stoppen nu snap dat dan. Vind het veel te gezellig en ook gewoon lekker om te doen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja wil het dan gewoon echt sjongejonge
Ik was aan het zoeken maar zit mobiel. Volgens mij kan je met deze link zo’n traject starten(?)quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
kan je de link posten waar je dat vond over het accountnummer?
je hebt niet eens 80 euro (quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maarja stoppen is moeilijk man dat lukt alleen als je het wil of als je zwanger bent. Moet nu alleen zorgen dat vriend ook stopt zodat ik niet weer begin.
Dan kom je vervolgens op een pagina waar staat:quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken maar zit mobiel. Volgens mij kan je met deze link zo’n traject starten(?)
https://www.linkedin.com/(...)mail-address?lang=en
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil dus niet stoppen nu snap dat dan. Vind het veel te gezellig en ook gewoon lekker om te doen.
Je mobiele nummer zit niet aan je account verbonden?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan kom je vervolgens op een pagina waar staat:
First, let's find your account
Please enter your email or phone
![]()
![]()
Kankergestoord word ik van dit soort dingen
Ik heb zeer zeker veel meer dan 80 euroquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
je hebt niet eens 80 euro () om schoenen te kopen maar wil niet stoppen met paffen
als je 20 pakjes per maand rookt ben je al 140¤ goedkoper uit.
junkies
Net gedaan, maar dat word dus pas over een paar dagen opgelost, en ik haat dat.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mobiele nummer zit niet aan je account verbonden?
Misschien hebben ze een support afdeling die je kunt mailen.
ja aan het eind van de maand dus minder dan 80¤ hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb zeer zeker veel meer dan 80 euromaar het einde van de maand is nog lang niet bereikt dus ik hou mijn doekoes lekker op mijn rekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |