Zeker...top nummer.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:54 schreef maily het volgende:
[..]
Kweenie, das wel jouw favoriet geloofik?
OT:
Vind bijna alles wel goed van Princequote:
dit is eigenlijk zo goed, ik weet niet waar die Nelly fout ging, maar ze was zo goedquote:
nope, ik zie alles, ik was dan met iets anders bezigquote:
kon tegerlijk piano en gitaar spelenquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:36 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
kon tegerlijk piano en gitaar spelen
wot?
yep!
dat uiterlijk is het naspelen van een foute pooier, uit chicago en detroit die regio, ik denk dat dit de beste is voor mij
https://www.dailymotion.com/video/x46ofhl
dank u die kende ik nog niet, heel erg mooiquote:
Prince ..Lekker dit !! meteen ff opgeslagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 2 mei 2019 03:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prince ..Lekker dit !! meteen ff opgeslagen
Grappig dat IC ook zo gek van Prince is![]()
Ik vintut wel skattig![]()
Kappen nou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal het niet meer doen![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
George heldquote:Op donderdag 2 mei 2019 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
Deze man s funk. Dat ‘ie berhaupt nog leeft is bewijs van z’n epic![]()
![]()
funkiness.
Als ik een tijdmachine had...quote:Op donderdag 2 mei 2019 04:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
George held![]()
![]()
Ik had me denk ik prima vermaakt in die tijd![]()
Arghhhquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 04:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ArghhhIk vind het een geil nummer maar dat ligt vast aan mij
lol ! Die heb ik van de week weer eens zitten luisterenquote:
Ik heb het nooit zo op modjesquote:
En ik ben er daar 1 vanquote:Op donderdag 2 mei 2019 04:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op modjes![]()
Maar er zijn er ook een hoop die tof zijn gelukkug![]()
Grinnik
Je hebt wel smaak.quote:Op donderdag 2 mei 2019 04:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol ! Die heb ik van de week weer eens zitten luisteren
Heerlijk nummer , heerlijk album
Ik kom eigenlijk bijna nooit meer in de andere topics waar ik eerder vaak postte , lang lang geledenquote:
Ja zonde, waarom niet?quote:Op donderdag 2 mei 2019 05:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk bijna nooit meer in de andere topics waar ik eerder vaak postte , lang lang geleden
Mijn ziekte ,de gevolgen en nog wat andere dingen die vorig jaar zijn gebeurdquote:
Ahwquote:Op donderdag 2 mei 2019 05:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn ziekte ,de gevolgen en nog wat andere dingen die vorig jaar zijn gebeurd
Typen lukte niet goed , dus kwam toen nog amper op FOK
postte toen wel vaak in de KPD SC maar daar ben ik ook al eeuwen niet meer geweest. Foei ik
Bij Tom moet ik aan slipjes denkenquote:
Dat mag ik hopenquote:
Lekker zo’n slipje met remsporen en een paar schaamharen naar je kop geslingerd krijgen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 05:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen![]()
Zover gingen mijn gedachten weer niet![]()
Tom kreeg toch vroeger allemaal slipjes van vrouwen toe geslingerd?
Is me ooit verteld ,maar geen idee of die schoon waren
Kom gewoon uit die kast, jongen.quote:
Ieuwwwquote:Op donderdag 2 mei 2019 05:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker zo’n slipje met remsporen en een paar schaamharen naar je kop geslingerd krijgen.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2019 05:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ieuwww![]()
Was wel de jaren 60/70
Zal wel flink wat aan oerwoud in die slips hebben gezeten
Bange poeperdquote:Op donderdag 2 mei 2019 05:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee haha daar doe ik niet aan.
Ik ben niet gay 😂quote:Op donderdag 2 mei 2019 05:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bange poeperd![]()
Nee joh lekker in die kast blijven , of je doet em weer netjes dicht![]()
Jaaahquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 05:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weet ik toch,jij hebt kindjes of een kindje
Slaap lekker/werkze of whatever.quote:
Truste of werkse Killemquote:
als die gast voor de amerikaanse presidents verkiezingen zou gaan wint iequote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:19 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
als die gast voor de amerikaanse presidents verkiezingen zou gaan wint ie
Ik drink ook liever wijn dan waterquote:
Ja, dat heb ik ook wel eens. Gelukkig heb ik al mijn cassettebandjes, mijn platen en mijn schriftje waar ik in registreerde naar welke concerten ik gegaan ben nog. Anders was ik ook 90% vergeten van wat ik ooit, en nu nog, mooi vond.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 00:24 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
was ik trouwens naar op zoek, kon het niet terug denken
Hij speelde ooit in het Burgerweeshuis in Deventerquote:
De eerste keer dat ik hem live zag was in 1992. In Ahoy, als voorprogramma van de Red Hot Chilli Peppers. Ik weet nog dat ik vooraan stond, een meter vanaf het podium, en bekant doodgedrukt werd. Ik kwam voor de Red Hot Chilli Peppers maar Rollins was het hoogtepunt van de avond. Die intensiteit van hem, in combinatie met de goede muziek, hij zweette vlak voor mij 2 liter zweet per minuut. Een tsunami aan zweet en intensiteit. Onvergetelijk, veel concerten waar ik geweest ben, ben ik vergeten maar die niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 00:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij speelde ooit in het Burgerweeshuis in Deventer
Ik was een jaar of 16 ,,Geweldig en tof concert was dat
Maar naast de muziek was ik ook wel onder de indruk van zijn tattoos
![]()
![]()
![]()
Geen leugen trouwens
Ik ben in de loop der jaren wel wat afgeknapt op hem ,maar net wat jij zegt: dat concert was onvergetelijk , zie hem zo weer met die Grote zon op zijn rug opkomen , een bonk bodybuilder (nou ja zo'n postuur zeg maar) Hij heeft op mij ook indruk gemaakt , was ergens in 87quote:Op vrijdag 3 mei 2019 00:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hem live zag was in 1992. In Ahoy, als voorprogramma van de Red Hot Chilli Peppers. Ik weet nog dat ik vooraan stond, een meter vanaf het podium, en bekant doodgedrukt werd. Ik kwam voor de Red Hot Chilli Peppers maar Rollins was het hoogtepunt van de avond. Die intensiteit van hem, in combinatie met de goede muziek, hij zweette vlak voor mij 2 liter zweet per minuut. Een tsunami aan zweet en intensiteit. Onvergetelijk, veel concerten waar ik geweest ben, ben ik vergeten maar die niet.
Misschien hebben we wel dezelfde concerten bezocht.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben in de loop der jaren wel wat afgeknapt op hem ,maar net wat jij zegt: dat concert was onvergetelijk , zie hem zo weer met die Grote zon op zijn rug opkomen , een bonk bodybuilder (nou ja zo'n postuur zeg maar) Hij heeft op mij ook indruk gemaakt , was ergens in 87
Ging vroeger het halve land door naar vage post punk concerten
Geweldige tijd en veel bands gezien
Waaronder Scratch Acid ,
ook een band om never nooit meer te vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |