Dus jij wil gewoon je politieke gal spuwen en verder niet dat iemand zich daar iets van aan trekt?quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:58 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Anyway, kunnen we afspreken dat we even een paar dagen geen politieke topics gaan openen?
Ik dus ook niet. Niemand.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dus jij wil gewoon je politieke gal spuwen en verder niet dat iemand zich daar iets van aan trekt?
Gaat 'm niet worden.
KLB / Argumenten vs. ad hominemsquote:
Ik schrijf toch nergens dat ik me er niet schuldig aan heb gemaakt?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:07 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
KLB / Argumenten vs. ad hominems
KLB / Diversiteit
KLB / Hoe lang gaan we dat koningshuis nog gedogen?
Allemaal topic van politieke aard, en allen recent door jou geopend.
Hypocriet dan om een topic als deze, 'teveel politiek op KLB', te gaan starten.
En jij denkt, omdat je de laatste tijd je zo hebt ingezet om topics over dat onderwerp te posten, je nu genoeg draagvlak hebt om te zeggen dat FOK! als collectief nu ineens maar moet kappen politieke onderwerpen in KLB te gaan posten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:12 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Wil er nu een punt achter gaan zetten.
En jij denkt dat jij voor heel klb spreektquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
En jij denkt, omdat je de laatste tijd je zo hebt ingezet om topics over dat onderwerp te posten, je nu genoeg draagvlak hebt om te zeggen dat FOK! als collectief nu ineens maar moet kappen politieke onderwerpen in KLB te gaan posten.
Helaas, niet gelukt.
Same.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:12 schreef Roces18 het volgende:
Komt door al die linksgekkies hier. Doet mijn bloed koken die retardheid.
En waar ontleen jij precies de autoriteit aan om dit te beweren?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
En jij denkt, omdat je de laatste tijd je zo hebt ingezet om topics over dat onderwerp te posten, je nu genoeg draagvlak hebt om te zeggen dat FOK! als collectief nu ineens maar moet kappen politieke onderwerpen in KLB te gaan posten.
Helaas, niet gelukt.
Nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:18 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
En jij denkt dat jij voor heel klb spreekt
De observatie dat jij die topics gemaakt hebt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
En waar ontleen jij precies de autoriteit aan om dit te beweren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |