quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:51 schreef MilkTea het volgende:
Via welk platform is de desbetreffende selfie verstuurd?
Nou dat is ook kolder, je moet niet tegen je zin in dingen sturen oid.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:52 schreef Fancy2 het volgende:
13 dates en nog nooit een selfie gestuurd? Nog nooit verleidt en verleidt worden?
Natuurlijk is het niet triest. Had je bij date 5 al moeten doen
Mijn ex had een bloedhekel aan foto's. Dat heeft er wat ingehakt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:52 schreef Fancy2 het volgende:
13 dates en nog nooit een selfie gestuurd? Nog nooit verleidt en verleidt worden?
Natuurlijk is het niet triest. Had je bij date 5 al moeten doen
Het was niet tegen haar zin. Ze wilde wel maar was niet zeker of de jongen dat wel zou waarderen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dat is ook kolder, je moet niet tegen je zin in dingen sturen oid.
Klopt vorige week was park. Ik ben iemand die radicale en snelle stappen kan nemen als ik merk dat het niks word met iemand. Ik dacht namelijk dat het klaar voor hem was, dat hij niet meer wilde. Want hij twijfelde plots en dacht dat er iets ontbrak maar blijkbaar is meneer weer enthousiast want hij heeft vanalles vanochtend in mijn huis gerepareerd en wilt dat weer binnenkort doen en mij zien.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:52 schreef Allures het volgende:
Ik stuur selfies nog voor de eerste date![]()
Als je zo elke stap moet overdenken na 13 dates dan wordt het toch sowieso niks... wanneer kun je dan gewoon relaxen bij elkaar
Je moet daten je niet zo ingewikkeld maken man
Maar was je niet vorige week nog mannen uit het park aan het trekken voor dates?
Jij schrijft dat zo iets al na x dates moet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Het was niet tegen haar zin. Ze wilde wel maar was niet zeker of de jongen dat wel zou waarderen.
Na deze selfie weet je wat hij ervan vindt. Nog geen reactie erop gekregen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:53 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Mijn ex had een bloedhekel aan foto's. Dat heeft er wat ingehakt.
En de vraag is ook, wordt hij wel warm van mijn selfies? Wie weet is het een regelrechte afknapper voor hem dat hij mij eerder als zo chick ziet die wanhopig aandacht van hem vraagt. (Zo zou mijn ex het verwoorden).
Misschien moet ie leren communiceren met je date en niet met onsquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:55 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Klopt vorige week was park. Ik dacht dat het klaar voor hem was, dat hij niet meer wilde. Maar blijkbaar is meneer enthousiast nog want hij heeft vanalles vanochtend in mijn huis gerepareerd en wilt dat weer binnenkort doen en mij zien.
Dit!quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Misschien moet ie leren communiceren met je date en niet met ons
Wij weten niet wat hij van je selfie vind
En dan had je vorige week ook kunnen weten of het over was of niet
Nou ja, MOET. Ik gebruik dat woord te pas en te onpas. Maar niet altijd als verplichting bedoeld. Ík zou tenminste niet zolang wachten. Ik zou ook een foto van hem willen tho.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij schrijft dat zo iets al na x dates moet.
Ja, maar dat is je ex. En niet voor niets je ex.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:53 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Mijn ex had een bloedhekel aan foto's. Dat heeft er wat ingehakt.
Again: Ja, maar dat is je ex. En niet voor niets je ex.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:53 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
En de vraag is ook, wordt hij wel warm van mijn selfies? Wie weet is het een regelrechte afknapper voor hem dat hij mij eerder als zo chick ziet die wanhopig aandacht van hem vraagt. (Zo zou mijn ex het verwoorden).
Nee. Hij is ook enorm impulsief en onvoorspelbaar in zijn gedrag en ik ben dat ook. Vandaar vorige week dat ik plots naar park ging. En hij plots twijfelde. Nu lijkt het weer goed te gaan tussen ons.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Misschien moet ie leren communiceren met je date en niet met ons
Wij weten niet wat hij van je selfie vind
En dan had je vorige week ook kunnen weten of het over was of niet
Na 13 dates weet je toch ook wel wat je aan elkaar hebt
Ah ja oké.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nou ja, MOET. Ik gebruik dat woord te pas en te onpas. Maar niet altijd als verplichting bedoeld. Ík zou tenminste niet zolang wachten. Ik zou ook een foto van hem willen tho.
Volgens mij ex was het een lager ras mens die selfies maakte. Krijg ik niet 1 -2-3 uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:59 schreef TomStall het volgende:
[..]
Ja, maar dat is je ex. En niet voor niets je ex.
[..]
Again: Ja, maar dat is je ex. En niet voor niets je ex.
Dus als iemand je een selfie stuurt is het een wanhopige vraag naar aandacht? Rare gedachtengang, is toch juist leuk?
Puberale onzekerheid denk ikquote:
Dingen fixen en je laten trakteren, geen wonder dat je zo onzeker blijft als je daar je bevestiging uit wil halen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:55 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Klopt vorige week was park. Ik dacht dat het klaar voor hem was, dat hij niet meer wilde. Maar blijkbaar is meneer enthousiast nog want hij heeft vanalles vanochtend in mijn huis gerepareerd en wilt dat weer binnenkort doen en mij zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |