abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186539832
Je date al lang met een jongen. (Meer dan 13dates).
Je stuurt een selfie van jezelf.
Zal hij dat leuk vinden of aandachtsgeil? Verder loop ik niet veel achter hem aan.

Ik twijfel.
Toch maar gestuurd. Gewoon een normale selfie. Een non seksuele selfie in de auto. Wel random dat ik dat stuur. Naja we hadden het over in de auto zitten, dus was enigszins gerelateerd. Hij vraagt nooit om een foto en toch had ik de behoefte om hem een selfie te sturen😂 is dat triest dat ik die behoefte heb, of zal hij dat juist leuk vinden, en is het begrijpelijk dat ik hem zo een beetje wil verleiden?

Ben benieuwd naar jullie mening.😉
pi_186539871
Via welk platform is de desbetreffende selfie verstuurd?
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:51:33 #3
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186539875
Je topic vind ik wat eh... vreemd.
pi_186539884
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:51 schreef MilkTea het volgende:
Via welk platform is de desbetreffende selfie verstuurd?
Whatsapp
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:52:15 #5
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_186539889
🤣😮😖😈😳💏👏👌👍💟
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_186539892
13 dates en nog nooit een selfie gestuurd? Nog nooit verleidt en verleid worden?
Natuurlijk is het niet triest. Had je bij date 5 al moeten doen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2019 13:52:59 ]
pi_186539893
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanwaar?
pi_186539904
Ik stuur selfies nog voor de eerste date _O-

Als je zo elke stap moet overdenken na 13 dates dan wordt het toch sowieso niks... wanneer kun je dan gewoon relaxen bij elkaar
Je moet daten je niet zo ingewikkeld maken man
Maar was je niet vorige week nog mannen uit het park aan het trekken voor dates?
pi_186539906
Op mij komt het meer over alsof je zelfbevestiging nodig hebt en die foto daarom hebt gestuurd. Om te horen dat hij het een leuke foto vind.

Verder snap ik het nut van het topic ook niet echt. Je vraagt of je een foto moet sturen, maar tijdens het typen besluit je al dat het gewoon doet. Vervolgens vraag je ons waarom je het hebt gedaan en of het begrijpelijk is.

En wat Allures ook zegt: knap dat je er al 13 dates op hebt zitten als je vorige week nog in het park op zoek was naar een partner _O- Geloofwaardigheid ligt niet heel hoog zo, sorry.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2019 13:54:13 ]
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:53:19 #10
459912 FlippingCoin
pi_186539911
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:52 schreef Fancy2 het volgende:
13 dates en nog nooit een selfie gestuurd? Nog nooit verleidt en verleidt worden?
Nou dat is ook kolder, je moet niet tegen je zin in dingen sturen oid.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_186539917
na 13 dates moet t wel rond zijn toch. ik zou t raar vinden als ik vanuit het niets een random selfie krijg
:]
pi_186539922
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:52 schreef Fancy2 het volgende:
13 dates en nog nooit een selfie gestuurd? Nog nooit verleidt en verleidt worden?
Mijn ex had een bloedhekel aan foto's. Dat heeft er wat ingehakt.
En de vraag is ook, wordt hij wel warm van mijn selfies? Wie weet is het een regelrechte afknapper voor hem dat hij mij eerder als zo chick ziet die wanhopig aandacht van hem vraagt. (Zo zou mijn ex het verwoorden).
pi_186539929
quote:
16s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou dat is ook kolder, je moet niet tegen je zin in dingen sturen oid.
Het was niet tegen haar zin. Ze wilde wel maar was niet zeker of de jongen dat wel zou waarderen.
pi_186539939
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:52 schreef Allures het volgende:
Ik stuur selfies nog voor de eerste date _O-

Als je zo elke stap moet overdenken na 13 dates dan wordt het toch sowieso niks... wanneer kun je dan gewoon relaxen bij elkaar
Je moet daten je niet zo ingewikkeld maken man
Maar was je niet vorige week nog mannen uit het park aan het trekken voor dates?
Klopt vorige week was park. Ik ben iemand die radicale en snelle stappen kan nemen als ik merk dat het niks word met iemand. Ik dacht namelijk dat het klaar voor hem was, dat hij niet meer wilde. Want hij twijfelde plots en dacht dat er iets ontbrak maar blijkbaar is meneer weer enthousiast want hij heeft vanalles vanochtend in mijn huis gerepareerd en wilt dat weer binnenkort doen en mij zien.
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:55:14 #15
459912 FlippingCoin
pi_186539943
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:54 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Het was niet tegen haar zin. Ze wilde wel maar was niet zeker of de jongen dat wel zou waarderen.
Jij schrijft dat zo iets al na x dates moet. :{w
pi_186539960
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:53 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

En de vraag is ook, wordt hij wel warm van mijn selfies? Wie weet is het een regelrechte afknapper voor hem dat hij mij eerder als zo chick ziet die wanhopig aandacht van hem vraagt. (Zo zou mijn ex het verwoorden).
Na deze selfie weet je wat hij ervan vindt. Nog geen reactie erop gekregen?
Het is in ieder geval niet wanhopig, hoor. Je mag best een beetje aandacht vragen van de man met wie je al 13 dates hebt. Ik snap dat je nu wel wat duidelijkheid wil.
pi_186539968
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:55 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Klopt vorige week was park. Ik dacht dat het klaar voor hem was, dat hij niet meer wilde. Maar blijkbaar is meneer enthousiast nog want hij heeft vanalles vanochtend in mijn huis gerepareerd en wilt dat weer binnenkort doen en mij zien.
Misschien moet ie leren communiceren met je date en niet met ons
Wij weten niet wat hij van je selfie vind
En dan had je vorige week ook kunnen weten of het over was of niet

Na 13 dates weet je toch ook wel wat je aan elkaar hebt
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:58:07 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186539978
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:57 schreef Allures het volgende:

[..]

Dit!
pi_186539984
quote:
16s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jij schrijft dat zo iets al na x dates moet. :{w
Nou ja, MOET. Ik gebruik dat woord te pas en te onpas. Maar niet altijd als verplichting bedoeld. Ík zou tenminste niet zolang wachten. Ik zou ook een foto van hem willen tho.
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:59:03 #20
471637 TomStall
I buried Joey
pi_186539991
quote:

[..]

Ja, maar dat is je ex. En niet voor niets je ex.

quote:

[..]

Again: Ja, maar dat is je ex. En niet voor niets je ex.

Dus als iemand je een selfie stuurt is het een wanhopige vraag naar aandacht? Rare gedachtengang, is toch juist leuk?
pi_186540010
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:57 schreef Allures het volgende:

[..]

Na 13 dates weet je toch ook wel wat je aan elkaar hebt
Nee. Hij is ook enorm impulsief en onvoorspelbaar in zijn gedrag en ik ben dat ook. Vandaar vorige week dat ik plots naar park ging. En hij plots twijfelde. Nu lijkt het weer goed te gaan tussen ons.
We staan ook beide op een kruispunt(hij met werk, huis zoeken, waar wonen, wat hij wilt met zijn leven, en voor mij ook zo beetje) in ons leven. En omdat ik hem wel erg leuk vind zit ik enorm mijn best te doen door het juiste te willen doen. Normalitair ben ik een kutwijf naar mannen en denk ik nergens over na, maar dat komt omdat ze me niet boeien. Deze boeit me wel.
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:00:46 #22
459912 FlippingCoin
pi_186540022
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:58 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Nou ja, MOET. Ik gebruik dat woord te pas en te onpas. Maar niet altijd als verplichting bedoeld. Ík zou tenminste niet zolang wachten. Ik zou ook een foto van hem willen tho.
Ah ja oké. :P

Mja zoals iemand schreef ik zou het zeker niet als raar en bijzonder weinig vervelend ervaren wanneer iemand waarmee ik date een foto stuurt. :P
pi_186540036
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:59 schreef TomStall het volgende:

[..]

Ja, maar dat is je ex. En niet voor niets je ex.
[..]

Again: Ja, maar dat is je ex. En niet voor niets je ex.

Dus als iemand je een selfie stuurt is het een wanhopige vraag naar aandacht? Rare gedachtengang, is toch juist leuk?
Volgens mij ex was het een lager ras mens die selfies maakte. Krijg ik niet 1 -2-3 uit mijn hoofd.
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:02:14 #24
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_186540046
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Puberale onzekerheid denk ik :P
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_186540047
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:55 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Klopt vorige week was park. Ik dacht dat het klaar voor hem was, dat hij niet meer wilde. Maar blijkbaar is meneer enthousiast nog want hij heeft vanalles vanochtend in mijn huis gerepareerd en wilt dat weer binnenkort doen en mij zien.
Dingen fixen en je laten trakteren, geen wonder dat je zo onzeker blijft als je daar je bevestiging uit wil halen.

Post je hier alleen over je potentieeltjes en afdankertjes of heb je daar buiten ook nog gewone sociale contacten? Zoals bijvoorbeeld vriendinnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')