Ben net thuis gekomen man. Koppijn als een gek.quote:
Van de beste acrobaten ter wereld naar multimiljonairs met een tv format genotquote:Op zondag 5 mei 2019 17:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer dat het BA pretpark in Vlaardingen niet door is gegaan. Zou genot zijn.
De inspiratie was op een gegeven moment wel op.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja toch zonde dat er niet meer series zijn gekomen
KAPPUH MET DIE SHIT!!quote:Op zondag 5 mei 2019 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk weer een hoop vuurwerk straks
Kwam daarna dat niet grappige Ernst en Bobbie man man manquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De inspiratie was op een gegeven moment wel op.
Succes met een Feyenoord zonder Van Persie en wellicht ook een Vilhena en Berghuis.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben nog één seizoen om het te redden
The Crocksons godenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van de beste acrobaten ter wereld naar multimiljonairs met een tv format genotHeb je die act van hun weleens gezien met die champagneflessen
Fucking ziek.
Dat was altijd een slechte rip-off ja.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kwam daarna dat niet grappige Ernst en Bobbie man man man
Er hangen nu netten lolquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Underrated hoor. Ontzettend knap. Je moet maar durven.
Dit was echt G E N O Tquote:
Gert en Samsom vond ik dan wel weer leuk als kind.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was altijd een slechte rip-off ja.
Ja die is ook genot. Bobbientje godinquote:Op zondag 5 mei 2019 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gert en Samsom vond ik dan wel weer leuk als kind.
Keek ik nooit zoveel.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gert en Samsom vond ik dan wel weer leuk als kind.
Ik verwacht een Israelische reactie vanuit de KNVB zodra er iets van vuurwerk te horen/zien is.quote:
Jij gebruikt al één TV om naar darts van de erkende bond te kijken.quote:
Schitterend man. Het zijn echt helden. Cultureel erfgoed. Ga een traantje laten als ze er niet meer zijnquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van de beste acrobaten ter wereld naar multimiljonairs met een tv format genotHeb je die act van hun weleens gezien met die champagneflessen
Fucking ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |