We hebben die coëfficient puntjes uit een eenvoudige tweede ronde hard nodig, dus doe maar instroming tweede ronde hoor, hup Willem II!quote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle Feyenoorders juichen voor Ajaxtwitter:sportzeloot twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:29:51Als Ajax de beker wint, mag Feyenoord de tweede voorronde van de EL overslaan en stroomt het pas in de derde voorronde in. reageer retweet
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar met dit moeten ze nog twee voorrondes overleven.
Ik was even vergeten dat Feyenoord geen sportieve ambities heeft inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze weten toch wel dat ze met dit materiaal nooit erg ver zullen komen, dan is alles meegenomen.
Ze speelden anders in Tilburg een paar weken terug toch? Pure angst blijkbaar, en om een schijnbaar slechte verdediging te versterken. Ajax zal hun middenveld toch wel domineren lijkt me lol.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gok dat het een 5-3-2 op papier is met Dankerlui als middenvelder die moet uitstappen om Tagliafico te tackelen? Of wat het ook moge zijn. Volgens mij gaat hun middenveld gigantisch ondersneeuwen.
Daar hebben we niks aan als Willem II dan Europa in magquote:Op zondag 5 mei 2019 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben die coëfficient puntjes uit een eenvoudige tweede ronde hard nodig, dus doe maar instroming tweede ronde hoor, hup Willem II!
Hij liep over het veld en kreeg applaus van de Ajacieden ja.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maakt hij weer een rondje langs het veld?
Ze spelen met Dankerlui, Lewis, Heerkens, Peters, Meissner en Palacios. Dat zijn dus zes verdedigers waarvan Dankerlui en Lewis op de rechterflank spelen normaal gesproken.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze speelden anders in Tilburg een paar weken terug toch? Pure angst blijkbaar, en om een schijnbaar slechte verdediging te versterken. Ajax zal hun middenveld toch wel domineren lijkt me lol.
Jawel, maar is ook gewoon op open FOX net te bekijken.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
Kun je geen losse wedstrijden meer kopen via Fox Sports Online? :S
Met de teammanagersquote:Op zondag 5 mei 2019 16:56 schreef Themeparktommy het volgende:
wtf, doen ze dit nu aan het begin van de wedstrijd?
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze spelen met Dankerlui, Lewis, Heerkens, Peters, Meissner en Palacios. Dat zijn dus zes verdedigers waarvan Dankerlui en Lewis op de rechterflank spelen normaal gesproken.
Willem II gaat vol voor de 0-0 en de penaltyserie.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze spelen met Dankerlui, Lewis, Heerkens, Peters, Meissner en Palacios. Dat zijn dus zes verdedigers waarvan Dankerlui en Lewis op de rechterflank spelen normaal gesproken.
Iets voor één anders doen dan je altijd al hebt gedaan. Dat zijn de beste zelfmoordtactieken.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Willem II gaat vol voor de 0-0 en de penaltyserie.
Open kanaal van FOX, skere boi.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:58 schreef Vollenhoven het volgende:
Hoezo komt dit niet op het open net?
Nu kunnen @:klaasweetalles @:redlabel en @:psvcl niet kijken :S
Het is op het open net hoor.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:58 schreef Vollenhoven het volgende:
Hoezo komt dit niet op het open net?
Nu kunnen @:klaasweetalles @:redlabel en @:psvcl niet kijken :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |