Flinke baas, inderdaad. Zou bizar genoeg ook zijn eerste landstitel zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef RensAjacied het volgende:
Huntelaar gun ik de landstitel het meest. Wat een held.
Ik ook ja.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef RensAjacied het volgende:
Interview met de vader van Frenkie de Jong.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat FOX serieus twee uur voorbeschouwen op deze wedstrijd?
Dat boeit toch niemand?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Interview met de vader van Frenkie de Jong.
Hopelijk zo ook nog de oma van Schöne.
Ik kan die man niet verstaanquote:Op zondag 5 mei 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet uit dat gat waar die vandaan komt .quote:Op zondag 5 mei 2019 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Frenkie zijn goede teksten vandaan haalt.
Mocht Ajax de CL finale halen dan hoop ik dat hij de laatste 10 minuutjes of zo ook mag meedoenquote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef RensAjacied het volgende:
En dan het Kluiverteffect.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Mocht Ajax de CL finale halen dan hoop ik dat hij de laatste 10 minuutjes of zo ook mag meedoen
Is zij te vinden op omakutje.nl ?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha wtf.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:39 schreef T3hTommay het volgende:
Onana; Kristensen, De Ligt, Daley, Tagliafico; Mazraoui, Donny, Frenkie; Ziyech, Huntelaar, Tadic
Kristensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |