Denk het ook wel.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag juichen wij voor ons aller Ajax die de verdiende eerste prijs van het seizoen gaat pakken.
Ja heb het al aanstaan, niet met volle concentratie hoor.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat echt nu al zitten kijken?
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat echt nu al zitten kijken?
Op naar het JR topic.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja heb het al aanstaan, niet met volle concentratie hoor.
Wie wil er wél een goednieuwsshow van twee uur aanhoren? Ik denk dat ik na twintig minuten al kotsend boven het toilet zou hangen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan deze voorbeschouwing niet 2 uur aanzien denk ik.
Toine from Pepperstreet met do-re-mi-fa-sol-vraagjes, altijd leuk.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was ook heel erg mooi dit geweldige interview
Ik heb zieke koppijn door een jetleg en heb niks beters te doen maar het doet nu al pijn aan mijn ogen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wie wil er wél een goednieuwsshow van twee uur aanhoren? Ik denk dat ik na twintig minuten al kotsend boven het toilet zou hangen.
In de wetenschap dat Ajax woensdag een tweede halve finale van de CL speelt, wordt zo'n KNVB Bekergoednieuwsshow wel erg ongemakkelijk.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb zieke koppijn door een jetleg en heb niks beters te doen maar het doet nu al pijn aan mijn ogen.
Wat is jouw voorspelling?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de wetenschap dat Ajax woensdag een tweede halve finale van de CL speelt, wordt zo'n KNVB Bekergoednieuwsshow wel erg ongemakkelijk.
Mits de Servische dorpspastoor in de spits speelt, ga ik voor een fijne 1-4.quote:
Ja dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mits de Servische dorpspastoor in de spits speelt, ga ik voor een fijne 1-4.
Ik bedoel; als Huntelaar start, geef je Willem II nog enige hoop of ruimte om in de wedstrijd te komen. Dan kunnen ze tegen Huntelaar aan gaan hangen.quote:
Met Huntelaar in de spits winnen we ook wel, zou het hem wel gunnen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik bedoel; als Huntelaar start, geef je Willem II nog enige hoop of ruimte om in de wedstrijd te komen. Dan kunnen ze tegen Huntelaar aan gaan hangen.
Huntelaar mag van mij wel spelen tegen Utrecht en De Graafschap. Ik denk dat hij daar al weken voor warmloopt.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Huntelaar in de spits winnen we ook wel, zou het hem wel gunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |