abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2000 @ 00:01:37 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_509824

Hier gaan we weer verder

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_509838
Dit gebeurde er nog ca 15 min. geleden.
De rust is weer gekeerd en ze zit in de huiskamer met Ferdi en Hieke. ze vroeg dus hoe ze er bij kwamen, jammer genoeg wist Ferdi even niet meer hoe het precies zat en liet zich overtuigen dat zij het niet hoefde te wezen, maar Ferdi zegt , je hebt hem wel genomineerd want anders had je gewoon gezegd, nee heb ik niet gedaan maar jij ging je veel te veel verdedigen. dezeuree gaat hier niet op in, ze zit heel boos aan haar sigaret te trekken.
Ze zegt tegen ferdi dat ze er geen seconde over in zal zitten.
D: weet je wat ik leuk vind? degene die altijd zegt dat ik loop te zeuren zeurt nu zelf.
Ferdi en Hieke reageren hier (wijselijk) niet op.
  zaterdag 2 december 2000 @ 00:10:39 #3
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_509840
0.05
Stream 3+4:

Hieke en Ferdi zitten samen op 1 bank. Ze klieren en kletsen een beetje samen. Desiree zit in haar eentje op de bank er tegenover. Ze wordt niet meer echt in gesprekken betrokken, en zit er eigenlijk een beetje verloren bij.

BB vraagt aan Dees iets in de DBK te leggen. Hoor heel even Dees iets zeggen in de DBK over Hummie die er niet is. Als Dees terug komt zegt ze dat ze even buiten gaan zitten.

zaterdag 2 december 2000 @ 00:14:55 #4
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_509845
Hummie zou nog doorgeven hoe het met de fotoreportage was gegaan.
D. : ze was er niet, en komt hier op terug
Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 2 december 2000 @ 00:15:14 #5
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_509846
0.15
F: Wat is er met jou?
H: Niks
F: Je liegt dat je barst.. vind je het niet leuk dat ik zo doe?
[stukje gemist]
F: Je geeft geen antwoord op m'n vraag.
F: Je zei alleen maar ik begrijp het wel.
H: Ach .. het maakt ook niet uit. Als dat jouw manier is.
F: Als wat mijn manier is?
H: Een beetje kattekoppen en rare dingen zeggen.

De kaarters komen er bij
F: Die desiree zeg, heeft je 2 punten gegeven
R: Ach, vind ik helemaal niet erg
F: Het leuke is, dat het na te gaan is.

kaarters vertrekken weer
F: Wat zit je nou te geiten (?)
H: Ik zit helemaal niet te geiten.

† In Memoriam † zaterdag 2 december 2000 @ 00:15:19 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_509847
00:15 uur
Robin, bianca, Koos en Georgie zijn (nog) aan 't kaarten. Uitgelaten stemming met veel gelach. Robin: "Zit ik hier tegen een lampenkap te spelen". Koos moet ff naar 't toilet. Robin schenkt ondertussen gauw ff 'n colaatje in. Vraagt of de anderen ook wat willen. Bianca: "Glaasje water, hunniebun. (Kots! Red.)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zaterdag 2 december 2000 @ 00:17:21 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_509852
K. : met die stemming, dat hebben ze zo met opzet gedaan.
B. : nou, dat weet ik niet.

Ze (B., K., R. en G.) klaverjassen verder.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 2 december 2000 @ 00:24:03 #8
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_509862
0.20
H: Ik begrijp het wel, door zo tegen me te doen kun je er beter mee omgaan.
F: Nee, het was makkelijker zoals ik eerst tegen je deed.
..
F: Ik ben de laatste tijd alleen maar bezig geweest met jou te ontlopen
H: Dat merkte ik wel.
..
H: Dus jij, Robin en Koos....
F: Mijn kansen worden gering
H: Waarom denk je dat?
F: Omdat zij al vaker genomineerd zijn. Het is maf, ik voel dat m'n laatste week is geslagen.

[red. Ferdi heeft het tot nu toe steeds GOED gehad !!!!]

F: Ik weet dat het niet kan, heb me daar bij neergelegd. Kan ik twee dingen doen. Je negeren of 'meisjes plagen, kusjes vragen.' Maar dat laatste zint me ook niet, en jou ook niet.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 02-12-2000 00:25]

† In Memoriam † zaterdag 2 december 2000 @ 00:25:00 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_509864
00:25 uur
Kaarten, kaarten en nog eens kaarten. En keuvelen. En lachen.

† In Memoriam † zaterdag 2 december 2000 @ 00:29:59 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_509870
00:30 uur
Gesprekjes gaan op dit moment helaas vrijwel alleen over 't kaarten zelf. Hmmm, had liever ff streams van Hieke en Fewrdi.
  zaterdag 2 december 2000 @ 00:32:13 #11
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_509872
0.30
H: Als ik gewoon even met Bianca wil lullen, dat kan ik nu niet meer.
F: Door alles wat ze gezegd hebben?
H: Ja, onder andere, het kan gewoon niet meer.
..
F: Ik wil het ook helemaal niet
H: Ik begrijp het ook wel, het is jouw manier om er mee om te gaan.
F: Ik wil ook wel anders. Maar dan moet jij er ok mee zijn dat de mensen hierachter zeggen, kijk daar zitten ze weer. Het maakt mij niks uit. En niet alleen de mensen hierachter. Ook de mensen daarbuiten.

Ondertussen zitten ze even met de handen in elkaar en drinken uit zelfde bierflesejje

F: Zat je daarmee
H: Waarmee, met het verliefd zijn?
F: Ja
H: Ja, best moeilijk om normaal met je om te gaan.
F: Heb ik ook
H: Ja, dat snap ik
H: Als ik met Georgie op de bank zit is het gewoon, als hij een arm om me heen slaat is dat gewoon. Als ik dat met jou doe is het van .. Oh Jee... Terwijl we wel gewoon maatjes zijn.

Veel stiltes tijdens het gesprek

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 02-12-2000 00:34]

zaterdag 2 december 2000 @ 00:39:20 #12
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_509882
0.35
Ferdi gaat even naar de WC, en kruipt daarna weer op de bank

F: Kom nou gewoon even lekker bij me zitten, wat kan het jou schelen?
H: Het kan me ook niks schelen!

Hieke draait zich om op de bank en kruipt tegen Furby aan.

Het kaartspel is afgelopen en Georgie komt er bij zitten, Robin gaat naar buiten.

D: Waarom kom je nu buiten?
R: Omdat ik even met je wil praten? Ik dacht dat we een afspraak hadden dat we eerlijk tegen elkaar zouden zijn als we elkaar zouden nomineren
D: Ik kan me helemaal niks herinneren van een afspraak
..
D: En waarom wil je dat nou weten? Wat heb je eraan?
R: Waarom wil ik dat weten? Daarom!
D: Waarom wil je dat dan van me weten?
R: We zouden eerlijk tegen elkaar zijn.. dan ben je dus niet eerlijk?
D: Als dat zo zou zijn.. wat dan?
R: Dan niks.. maar als we die afspraak gemaakt hebben, dan moet je het zeggen.
D: Waarom zou ik het moeten zeggen.
R: Je hoeft het al geeneens meer te zeggen, het is wel duidelijk.
D: Ach, je kent m'n motivatie geeneens.. Sta je er van te kijken?
R: Ja, daar sta ik zeker van te kijken. Wil ik die motivatie wel weten.
D: Het was op het laatste moment dat ik het besliste, ik wou eerst iemand anders nomineren.

D: Je kunt het terugkijken, ik heb gezegd dat jij m'n maatje bent, maar je bent ook de enige die me kan kwetsen...
R: Ik weet ook wel wanneer dat was, met die fles, met dat gasding. Ik zag het ook direct, ik wist het meteen
D: En net zei je dat je het niet wist
R: Omdat we een afspraak hadden, we zouden eerlijk zijn.
D: Dat herinner ik me niet
R: We zaten op onze kamer te praten en jij zei dat ik het moest zeggen als ik jou zou nomineren. En toen zei ik, nou, dan wil ik het ook van jou weten.
R: Is voor jou dus niet belangrijk genoeg geweest om te onthouden. Maakt ook niet uit. Voor mij was het dus wel belangrijk, want ik heb het wel onthouden.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 02-12-2000 00:58]

zaterdag 2 december 2000 @ 00:52:46 #13
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_509902
[b]0.50[/b[
R: je rookt ook steeds meer
D: klopt
R: zit je niet lekker in je vel of zo? Dat je iets om handen moet hebben?
D: Ik zit steeds minder lekker in m'n vel
R: Hoe komt dat?
D: Ik vind dat ik steeds meer alleen kom te staan in de groep.
..
R: Je bent nog geen een keer genomineerd. Mensen willen dus graag met jou overblijven.
D: Ja, het zit ook echt tussen m'n oren.
D: Hieke en Bianca, die vriendschap kom ik niet tussen. Ferdi en ik, dat is gewoon niks. Koos, daar houd ik zelf wat afstand bij
R: Ik kan je daarin geen advies geven allemaal.
D: De enige waarbij ik me betrokken voel, ben jij
R: En volgende week ben ik weg, heb je helemaal niemand meer?
D: Heb ik Georgie nog.

D: Je weet m'n motivatie nog he
R: ... [niet gehoord] ..
D: Ik vind het echt heel erg
R: Hoeft helemaal niet, ik kan er helemaal niet mee zitten.

pi_509910
Kaarten afgelopen. Robin 4x nat.

Robin loopt naar Dees buiten.
Hij wil met haar praten. Dees zegt zich nog steeds niets te herinneren van de afpraak. Robin wel en hij wil het weten. Robin gaat ervan uit dat de afspraak is gemaakt en dat ze dus niet eerlijk is.
Dees zegt dat hij er niets aan heeft om het te weten. Volgens R mist ze de point. Dat denkt Dees ook.

R staat er van te kijken dat D hem genomineerd is. Dees vraagt of hij de motivatie wil weten. Zij vraagt hem hoe ze er achter zijn gekomen dat zij hem genomineerd heeft. R legt uit, kwestie van reduceren/deduceren.

Dees geeft R uitleg. Zegt precies hetzelfde als ze zei bij het nomineren. R bedenkt een voorbeeld wanneer hij haar gekwetst heeft.
D geeft hem gelijk. Dees kan zich die afspreek niet herinneren zegt ze weer. De afspraak behelst dat ze elkaar zouden vertellen als ze elkaar zouden nomineren
R vond de afspraak wel belangrijk, maar zegt niet anders tegen D aan te gaan kijken.

R vraagt of D in the beans is van Bart. Dees zegt ja. R zegt dat het te zien is aan haar. Volgens Robin is B een aardige gozer. Dees voelt zich net een puber.
Hij vind het hartstikke mooi en hij gunt het Dees gigantisch. Dees vertelt dat ze mee mag naar de radiostudio met Bart.
R vraagt of ze veel geslapen heeft de afgelopen dagen. Ze hebben allebei weinig geslapen.

Dees zegt niet verwacht te hebben dat ze Bart zo leuk zou vinden.
R merkt op dat D weer veel rookt en vraagt hoe dat komt. Dees voelt zich steeds meer alleen staan in de groep. R zegt dat haar punten daar niet naar waren. D is ervan overtuigd dat zodra ze genomineerd is weg is uit het huis.

Red. vind Robin heel vriendelijk

Dees zegt niet bij Bianca en Hieke te horen. Bij Koos is ze minder betrokken.
Robin merkt op dat hij denkt dat ze zelf ook afstand creeert. Dat klopt volgens Dees, soms irriteert ze zich.
Robin kan geen advies geven en Dees zegt tegen Robin dat de enige bij wie ze zich betrokken voelt Robin is.
Dees vind het vervelend dat R nu weet dat ze hem heeft genomineerd. Robin zegt dat ze er niet mee hoeft te zitten. Dees vind het vervelend dat de groep het nu weet. Ze vind dat zodra ze in de gaten hadden, via de puntentelling, dat Dees Robin heeft genomineerd, Robin gelijk naar haar had moeten komen.
Ze checkt nog eens of Robin de motivatie heeft begrepen. Dat heeft hij.
Hij geeft aan dat als hij iets zegt dat hij dan niet denkt: Ga ik Dees nu kwetsen?
Dees heeft Robin horen zeggen "je moet doen wat je hart je ingeeft". Die woorden heeft ze ter harte genomen, en op het laatste moment besloten Robin te nomineren.
Robin vraagt of ze dan op een momentopname heeft genomineerd. Nee, volgens Dees.
Robin zegt dat ze de hele week al anders was. Dat vind Dees ook. Robin checkt of het iets met Bart te maken had. Nee, was niet zo, zegt Dees. Ze zat niet lekker in d'r vel en dan gaat ze op de ouderwetse manier praten en reageren en dan gaat Robin daar weer op reageren.

-reclame-

† In Memoriam † zaterdag 2 december 2000 @ 01:03:23 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_509915
01:00 uur
Robin en Desiree zitten buiten te praten. Robin zegt helemaal niet in de gaten gehad te hebben dat sommigen last van hem hadden 's ochtends: "Dan denk ik, zég het dan, we zijn toch open tegen elkaar?". Desiree: "Nee, we zijn niet open tegen elkaar. Ja, jij wel, maar de rest niet". Daarna: "Weet je waarom ik daarnet er niet op wilde gaan? Ik wilde het wel, maar niet waar iedereen bij zit, dan ben ik net Annet".
pi_509920
Nog steeds gesprek Dees en Robin.

Dees vraagt of hij haar heeft genomineerd.Nee, zegt Robin.

Robin heeft nooit geweten dat Ferdi zo'n last van hem als hij met veel lawaai opstaat.
Hij verbaast zich dat Ferdi dat nog niet eerder heeft gezegd, had hij er rekening mee kunnen houden. Zonde dat ze niet eerder hebben gesproken, vind hij.

Dees verteld Robin waarom ze er eerder op de avond niet in wilde gaan op de vraag of zij hem had genomineerd. Omdat iedereen er bij was, net als toen met Annet. Robin geeft toe dat hij daarin misschien wel wat star is, ze heeft gelijk. Zoals nu is beter.
Robin vraagt of Dees nu met hetzelfde gevoel zit als toen met Annet. Nee, zegt Dees, ik was geen maatje van Annet.
Dees zegt dat Robin de laatste die ze wil die vertrekt hij is. Nou, zegt Robin, als ik volgende week weg ben is het ook jouw schuld. Dees moet er om lachen beetje als boer met kiespijn
Dees realiseert zich dat als zij Robin niet genomineerd had, zij zelf genomineerd was geweest. Robin vind het fijn er even zo over te praten. Dees voelt zich toch vervelend.

Robin probeert af te leiden door over zijn bakkebaardjes te beginnen, maar helpt niet.
Gesprek valt stil. Robin begint te fluiten, Dees kijkt treurig voor haar uit...

zaterdag 2 december 2000 @ 01:08:20 #17
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_509923
1.05
D: Jij bent de laatste van wie ik wil dat ie weg gaat.. dubbel eigenlijk he
R (plagend): Ja, en als ik volgende week weg moet, is dat mede jou schuld
D: Nou.....
..
D: Ik denk dat als die andere persoon de band terug ziet, dat die het wel erg vind.
R: Wie is dat dan? Bianca?
D: Nee....... ...... .... Koos
R: Koos? Ah nee joh, kan 'm niks schelen. Weet ie al lang.
D: Hoe weet ie dat dan?
R begint een uitleg over de punten. Wie wie en zo.
R: Ik stop er ook maar mee.. dan moet ik ook zeggen wie jou genomineerd heeft.
D: Nee nee, ga maar door, jullie praten ook over mij
R gaat door
R: Je gaat er niet raar over doen tegen de anderen?
D: Nee.
R legt haarfijn uit dat D alleen Koos en Robin punten gegeven kan hebben, omdat de anderen al aan hun max zitten, en Hieke en Bianca nul punten hebben
D: Maar Hieke of Bianca kunnen jullie toch ook punten gegeven hebben.
Robin legt het nog een keer, en nog een keer uit. Eindelijk begint het te dagen
D: Wat zei Koos?
R: Dat hij het niet kon geloven.. Dat hij het heel laag vond en dat je de volgende keer de volle laag krijgt. Nee joh, hij deed er ook heel nuchter over..
..
R: Komt ook alleen door deze manier van punten tellen. Wouden ze ook natuurlijk. Volgende keer moeten we het gewoon recht in 't gezicht zeggen.
..
D: Als ik jou geen punten had gegeven, had ik ze aan Hieke gegeven. Dit blijft onder ons he.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 02-12-2000 01:13]

† In Memoriam † zaterdag 2 december 2000 @ 01:08:32 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_509924
01:05 uur
Dees: "De laatste die ik er uit wil hebben ben jij". Robin: "Nou, als ik er uit ga, is het dus ook jouw schuld". Dees: "Ja, nu voel ik me kut". Dees, even later: "Weet je trouwens, als ik jou niet genomineerd had, dan was ik zélf genomineerd geweest". Robin: "Dus je hebt me twéé punten gegeven?". Dees: "Ja".

Dees: "Ik denk dat die ándere persoon, als die de band ziet, zich ook een hoedje schrikt". Robin: "Die andere die je genomineerd hebt?". Dees: "Ja, Koos". Robin: "Joh, die weet dat al lang". Dees: "Hoe kan dat nou?". Robin: "Simpel, kun je zelf narekenen".

Robin rekent haar alle nominaties even voor. Desiree gelooft 't amper dat Robin alle stemmen weet. Maar zijn verhaal klopt. Desiree probeert 't weer: "Misschien heb ik Hieke wel punten gegeven". Robin: "Hieke en Bianca hadden geen punten".

Robin: "Ik denk dat de laatste nominaties gewoon recht in elkaars gezicht gaan, dus gewoon: 'ik nomineer die en die', waar iedereen bij zit". Dees tenslotte: "Als ik jou niet die punten had gegeven, had ik ze Hieke gegeven, snap je dat?". Robin: "Ja, dat snap ik heel goed".

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 02-12-2000 01:17]

pi_509930
Dees denkt dat 'de andere persoon' ook wel zal schrikken als die de banden terugziet.
Wie dan, vraagt Robin. Koos, zegt Dees.
Weten we toch al, zegt Robin.

Door al het gededuceer van vanavond weet Robin wie wie heeft genomineerd.
Dees hoort nu dat Ferdi haar 1 punt heeft gegeven. Niet raar reageren, hoor, zegt Robin tegen Dees. Nee, zegt Dees.
Rpbin legt uit hoe het duidelijk is geworden dat Dees ook Koos heeft genomineerd.
Dees snapt het allemaal niet. Robin legt nog even uit, nu snapt ze het.
Wat zei Koos, vraagt Dees. Robin stangt dat Koos boos is, maar ze trapt er niet in.
Dees zegt dat als ze Robin niet had genomineerd ze de 2 punten aan Hieke had gegeven.

Robin begint over het weer, heerlijk weer.
Weer valt er een stilte.....

Robin heeft een leuk verhaal. Dees zegt dat ze zat te denken. Waar denk je aan, vraagt Robin.
Ze hebben het zonder duidelijke overgang weer over Bart. Robin vind dat Dees meer los moet komen en Bart moet vragen om te stappen. In Antwerpen bijvoorbeeld.

Bart en Dees hebben blijkbaar van alles besproken. Hieke schijnt afgeluisterd te hebben. Dees kan het niets schelen dat Nederland het heeft gehoord.

Robin wil weer naar binnen, naar de wc van de cola. Dees gaat mee naar binnen.

† In Memoriam † zaterdag 2 december 2000 @ 01:33:55 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_509958
01:35 uur
Beide streams op lege keukentafel hiero. Ook vrijwel geen geluid. Iemand anders?
pi_510024
2:15
Alle bewoners behalve Bianca in de huiskamer
F: Mijn ouders zijn echt stapmensen, parkeren ze buiten het centrum, gaan ze lopen naar het centrum.
G: Mijn ouders om 2 uur snachts: Ga je nog weg, nah, weetniet en dan komt er nog een meisje om een spelletje te spelen of zo.
F: Nou dat heb ik nooit dat een meisje om die tijd nog een "spelletje" komt spelen.

F: Ergste taal is duits
D: vind ik ook
F: Iedereen zou engels moeten spreken
G: Hongarije, stonden ze met zulke mitraileurs wilden wij de weg vragen, maar die man schudde nee en laadde zijn geweer door, wij van: AAH, en weg. en nog wat stoere verhalen

2:22
Bi is inmiddels ook weer op de bank gaan zitten: Duitsers durven in NL nog in het duits te weg te vragen, dan geef ik echt geen antwoord hoor.

2:30
Allen zingen:
En daarom dans je de hele nacht met mij
lalalalala, lalala

R: Met alle respect, maar als er 1 niet kan zingen, sorry Annet
Bi: Nee hoor Annet, als we (onverstaanbaar) dan kom jij ook.
R nu over Ruud: bij wielrenwedstrijd noemt ie ff 2 renners waar die de naam van kent, daarna moettie ff handtekeningen zetten.

2:40
G vond het wel knap van Bart dattie niks vertelde over de actualiteit.
R: Bart heeft tegen D gezegd dattie niet mee had gedaan aan BB1 alstie wist welke gevolgen het zou hebben. R kan niet geloven dat Bart niet de populariteit wil, dan moet je deze actie niet doen (meedoen in BB2, red.)
D gelooft niet dat er iets gelogen is aan Bart's verhaal.
Bi: Hij zou de 250.000 in willen ruilen voor zijn oude leventje.

2:45
F: na 3 weken was er een briefje in een tennisbal in de tuin dat Ruud zou winnen volgens 1 of ander onderzoek.
K: Ik ga naar bed
B: Ik ga met je mee
K&B staan op en vertrekken naar stream 1

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 02-12-2000 02:48]

't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_510037
2:50 in slaapkamer
K: Istie hier voor 1 dag, dan ga ik toch niet letten op zijn taal? (over Bart, red.)
B: Ja, je ziet gelijk wie er op ingaat *over wie heeft Bi het
Alstie bij mij had gezeten had ik hem er meteen uit genomineerd.
B: Koos ik heb je elke keer genomineerd.
K: Daar was ik ook niet bang voor, je hoeft het ook niet uit te leggen.
Bi: Ja, maar dat wil ik wel, je ziet het straks ook wel terug. Ik vind alleen dat je meer peper in je kont moet krijgen. En ik zie dat dat je kwetst. Ik denk wel eens God, Koos dat laat je je toch niet zeggen.
K: Het feit dat je dit zegt, hoe moet ik dat zeggen. Dat ik over me heen laat lopen.. mijn kinderen als vb maken weleens misbruik van me en ik hoop dat ze dat eens inzien. Ik weet niet hoe ik het anders moet zien om ze bij me te houden, klinkt zwaar heh?
Bi: Dat je ze gaat verliezen?
K: Nou niet rechtstreeks, maar dat gedrag gaat hier door.
B: na de scheiding
K: Ja, maar niet daardoor. Ik had het eerder moeten doen. (de scheiding, red.)
K is bang dat zijn dochter niet begreep dat hij gelukkig werd met Els.

3:03
Hieke komt slaapkamer binnen
H,K&B: Haai.

K: En dan doet F zo naar me
*Koos doet middelvinger gebaar
Ik ben gewoon een watje patatje.

3:10
K: D bewondert iemand heel erg gauw, en met Leo... Hij begon direkt al hoe lang denk jij het uit te houden.
Bi: Ik begrijp het wel, ik denk dat K gelijk heeft, ik zag het toen met Leo niet maar ik dacht het al met F toen.
K: Als F haar die aandacht had gegeven had die het geweest. Maar ik vind het wel een hele lieve meid.

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 02-12-2000 03:15]

pi_510051
3:20
K: van dingetje hoor je nix meer van de bus, hoe heet ze ...*zei die nou Annet, bedoelde iig Antoinet
maar ze heeft wel een miljoen
Bi: en een kapsalon.

K: Bart zei we noemden je thuis Koos Prostaatloos
K: Nee, wat dat aangaat ben ik een ouwe lul
Bi: Ik dacht nog, daar gaat de weekopdracht, Koos kan niet plassen
K: dat heb ik al vanaf m'n 9e jaar, maar de dokter die ik nou heb is er pas voor het eerst in geinterresseerd.
nu allemaal medische datails
*Simba gaat ff plassen

3:25
H: (tegen K) neem je fles wijn voor me mee?
K: Als ik je mag nomineren, dat is ook leuk

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 02-12-2000 03:29]

pi_510055
3:30
R: Volgende week wordt er gezegd:
Robin, Koos, Ferdy, we hebben hier een Els voor jullie in de studio.
F: wordt wel close dan
R: Ja, slechts een paar duizend stemmen verschil.
R: Als ik stemming overleef ga ik heel anders stemmen, dan ga ik zo berekenen dat bijna iedereen genomineerd wordt en dat geef ik dan ook als redenatie op.
  zaterdag 2 december 2000 @ 03:51:56 #25
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_510058
quote:
Op 02 december 2000 03:34 schreef Simba het volgende:
3:30
R: Als ik stemming overleef ga ik heel anders stemmen, dan ga ik zo berekenen dat bijna iedereen genomineerd wordt en dat geef ik dan ook als redenatie op.
[off topic]Goed plan![/off topic]
You bend your words like Uri Geller spoons...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')