Hunnie benne Ajax toch?quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Zeiken na een zakelijke 0-1 zege in de halve finale van de CL... only in NL
Ik snap dat gezeik ook niet, je ziet hem bij elke verloren bal achter zijn mannetje aan gaan en vaak er ook nog tussen zittenquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:07 schreef -XOR- het volgende:
Ziyech was helemaal niet zwak, die heeft zoveel werk verricht, zat er zo vaak tussen,
En toch winnen met 0-1quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als ajax onder druk komt te staan, zijn ze helemaal niet zo goed.
Als de tegenstander gaat verdedigen en het op counters gooit, is ajax heel sterk.
Klopt naar dat was te merken. Laatste half uur was die op en niks meer. Ten Hag had eerder moeten wisselenquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:07 schreef -XOR- het volgende:
Ziyech was helemaal niet zwak, die heeft zoveel werk verricht, zat er zo vaak tussen,
We gaan voor de treble.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou gewoon met het tweede komen opdraven. Niemand maalt om een KNVB-beker meer of minder.
Dat gaat 100% niet gebeuren. Niet bij deze spelersquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:09 schreef Evertjan het volgende:
dat gaat stormen in de ArenA volgende week. Hoop wel dat het Ajax publiek hun oud-spelers niet gaan uitfluiten. Daar hebben ze nog wel eens een handje van in Amsterdam
heee hee! we zijn nog niet in finale hequote:Op dinsdag 30 april 2019 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Zeiken na een zakelijke 0-1 zege in de halve finale van de CL... only in NL
Straks zijn ze er niet in AMSTERDAMquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:10 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat Tottenham niet wist dat het over 2 wedstrijden ging
FURIEUSquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:11 schreef TheVulture het volgende:
"Dan wordt het toch nog een vervelend wedstrijdje volgende week" Het is godverdomme geen Bal op het Dak 5 waar je tegen speelt
Johan, gooi jezelf weg
Echt he, ik ben het niet vaak met homo's eens maar nu wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:11 schreef TheVulture het volgende:
"Dan wordt het toch nog een vervelend wedstrijdje volgende week" Het is godverdomme geen Bal op het Dak 5 waar je tegen speelt
Johan, gooi jezelf weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooguit Sanchez, die is niet chique vertrokken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat gaat 100% niet gebeuren. Niet bij deze spelers
Is dit die Son die bij Groningen en Ajax heeft gevoetbald?quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:12 schreef Twiitch het volgende:
Derksen praat echt uit zijn nek. Eerst lullen over tweede garnituur van spurs en dan zeggen ja volgende week is die Son er weer bij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |