Heeft ze wel ArenA munten dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:05 schreef O_o_ het volgende:
Femke Halsema komende week in de ArenA.
Genotsmokkel.
Dat is wel duidelijk. Waarom ze die hebben gehaald is mij een raadsel. Kan er geen klote van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nog altijd 10x beter dan die Llorente, die kan er niks van.
Wij zijn verwendquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Teleurstellende uitslag? Je wint UIT in de halve finale van de CL met 0-1
Ze moet haar mond niet open doen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:05 schreef O_o_ het volgende:
Genotsmokkel.
Ho wacht even, ajax is in de unieke positie om voor de tweede keer een treble te behalen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou gewoon met het tweede komen opdraven. Niemand maalt om een KNVB-beker meer of minder.
dan kan de verwarming flink aan met ijskonijn Halsemaquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:05 schreef O_o_ het volgende:
Genotsmokkel.
Genoeg rust gehad van de KNVB anders.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef fetX het volgende:
Je merkt de tweede helft wel dat Ajax wat moe is volgens mij (Tottenham ook overigens). Ook niet zo gek met zo’n seizoen en zoveel relatief jonge spelers.
twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 22:39:06VVD’er Martens vindt dat Amsterdammers met een minimuminkomen een kans moeten krijgen om op 8 mei de wedstrijd Ajax-Tottenham te volgen. https://t.co/AQPrcowMZE reageer retweet
Als ajax onder druk komt te staan, zijn ze helemaal niet zo goed.quote:
VVDGodenquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Genoeg rust gehad van de KNVB anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |