Ja daarom.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Son wordt met het uur beter, goeie speler verder hoor maar daarvoor bang zijn is ook weer overdreven
Zelfde met Ronaldo of Benzema. Als je die kan hebben dan Son ookquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Son wordt met het uur beter, goeie speler verder hoor maar daarvoor bang zijn is ook weer overdreven
Misschien ook wel een idee voor de Telegraaf zelf, om journalisten hun werk te laten doen. Een vinger in de pap willen, mensen kapotschrijven, aan stoelpoten zagen, dingen verzinnen behoort niet tot het werk van een journalist. De Telegraaf heeft Ajax heel erg veel kwaad gedaan de laatste decennia.twitter:MarkWNL twitterde op woensdag 01-05-2019 om 09:43:30Verslaggever Telegraaf krijgt rake klappen tijdens live-uitzending. Dit is toch bizar. Tuig. Laat deze journalisten hun werk doen! Mis gegaan tijdens de opvoeding... https://t.co/9wn8YTSVQo reageer retweet
dat zal allemaal wel maar dan nog.quote:Misschien ook wel een idee voor de Telegraaf zelf, om journalisten hun werk te laten doen. Een vinger in de pap willen, mensen kapotschrijven, aan stoelpoten zagen, dingen verzinnen behoort niet tot het werk van een journalist. De Telegraaf heeft Ajax heel erg veel kwaad gedaan de laatste decennia.
Ik weet niet wat de aanleiding was, maar ik zou het niet raar vinden wanneer supporters de Telegraaf beschouwen als de vijand die het is.
Ook met Son erbij hebben ze toch al 4 keer verloren in de CL, bovendien zelfs Pogba heeft meer gescoord in de PL dan Sonquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
De frustratie spat er dan ook vanaf.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal allemaal wel maar dan nog.
Ik geloof niet dat de Telegraaf Ajax veel kwaad gedaan heeft de afgelopen decennia maar ik denk dat het iets te maken heeft met het vertrek van Jaap de Groot, die was een soort kind aan huis, kreeg bepaalde privileges en veel info, misschien dat zijn opvolger dacht dat dit voor hem ook zo zou zijn.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien ook wel een idee voor de Telegraaf zelf, om journalisten hun werk te laten doen. Een vinger in de pap willen, mensen kapotschrijven, aan stoelpoten zagen, dingen verzinnen behoort niet tot het werk van een journalist. De Telegraaf heeft Ajax heel erg veel kwaad gedaan de laatste decennia.twitter:MarkWNL twitterde op woensdag 01-05-2019 om 09:43:30Verslaggever Telegraaf krijgt rake klappen tijdens live-uitzending. Dit is toch bizar. Tuig. Laat deze journalisten hun werk doen! Mis gegaan tijdens de opvoeding... https://t.co/9wn8YTSVQo reageer retweet
Ik weet niet wat de aanleiding was, maar ik zou het niet raar vinden wanneer supporters de Telegraaf beschouwen als de vijand die het is.
Ik praat niks goed, maar ik vond de combinatie van De Telegraaf en journalisten die hun werk doen nogal opvallend. Maar een stadionverbod voor de Telegraaf lijkt me prima.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ga het even goed praten.
Die debiel is inmiddels opgepakt.
Jij hebt dat trieste statement vanuit de F-Side zeker ook geschreven ?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik praat niks goed, maar ik vond de combinatie van De Telegraaf en journalisten die hun werk doen nogal opvallend. Maar een stadionverbod voor de Telegraaf lijkt me prima.
Ja, maar Pogba stond niet voor niets in het team van het jaar he!quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Ook met Son erbij hebben ze toch al 4 keer verloren in de CL, bovendien zelfs Pogba heeft meer gescoord in de PL dan Son
We zijn niet in Noord-Korea.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar een stadionverbod voor de Telegraaf lijkt me prima.
Dus? We leven in een vrij land met persvrijheid, dat mag gewoon. Niet zo janken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:52 schreef Klopkoek het volgende:
De Telegraaf is wel degelijk een storende factor geweest
Godsammequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij hebt dat trieste statement vanuit de F-Side zeker ook geschreven ?
Zo danquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Al die uitroeptekens in dat statement maken de boodschap er niet sterker op.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:49 schreef Divje het volgende:
[..]
En zeker niet zo goed als Ronaldoquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Son of a bitch. Vind het ook zwaar overdreven om Son nu als het grote gevaar te zien. Gewoon een goede spits die er toevallig 3 in heeft gelegd tegen City. Maar niet van het niveau Aguero..Kane..Salah..etc.
Hahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Die mag wmb een spuitje krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:59 schreef Zipportal het volgende:
Mongooltje is wel gepakt:twitter:MarkWNL twitterde op woensdag 01-05-2019 om 09:43:30Verslaggever Telegraaf krijgt rake klappen tijdens live-uitzending. Dit is toch bizar. Tuig. Laat deze journalisten hun werk doen! Mis gegaan tijdens de opvoeding... https://t.co/9wn8YTSVQo reageer retweet
https://www.telegraaf.nl/(...)er-sloeg-is-opgepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |