Heeft er 15 inliggen voor Ajax dit seizoen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Speelt Huntelaar nog?Die is toch al 'vet oud'? (ik heb het voetbal al een tijd niet gevolgd. dacht dat de oude garde er wel een beetje uit was)
Is het Feyenoordtopic dicht vanavond?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die kan beter nog 10 jaar bij Ajax voetballen joh. Stap hoger gaat ie gegarandeerd mislukken
das echt vet lullig om te zeggenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef franklop het volgende:
Vertonghen wist overigens niet eens meer waar hij was en dat hij CL aan het spelen was.
Hij gaat de winnende goal maken in de 85ste minuut in de finale tegen Barcelona ......quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Speelt Huntelaar nog?Die is toch al 'vet oud'? (ik heb het voetbal al een tijd niet gevolgd. dacht dat de oude garde er wel een beetje uit was)
Serieus? Wtfquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef franklop het volgende:
Vertonghen wist overigens niet eens meer waar hij was en dat hij CL aan het spelen was.
Zie je wel, klopte mijn gevoel toch dat ie op het randje zat qua speelbare leeftijd. (er zijn voetballers op hogere leeftijden gestopt, dat wel)quote:
Bedankt henriettequote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zie je wel, klopte mijn gevoel toch dat ie op het randje zat qua speelbare leeftijd. (er zijn voetballers op hogere leeftijden gestopt, dat wel)
Hier klinkt iemand mad, geniet gewoon van de wedstrijd johquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat kakkerlakkengeneuzel van jou al de hele avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |