Daarna volgde:
Commander Keen.
Wolfstein (o.m.g. de uren die ik hieraan het gespendeert)
En vervolgens:
Dune2
C&C
en alles onder dos uiteraard.....:7
quote:paratroopers, Zeeeer verslavend en altijd weer spannend als de bommenwerper er weer aan kwam....
Op dinsdag 7 januari 2003 12:15 schreef poep het volgende:
digger, frogger, commander keen (incl. codewoord om je onsterfelijk te maken, weet het nu nog...)
paratroopers etc..
quote:Contra , dat is pas pure nostalgie op NES
Op dinsdag 7 januari 2003 00:16 schreef Ker_Plunk het volgende:Probotector
quote:zeker weten! Samen met Ikari Warriors het beste multiplayerspel (op de NES). Super Probotector was gewoon een verslaving van me!
Op dinsdag 7 januari 2003 13:02 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Contra , dat is pas pure nostalgie op NES
Def
Micheal Jackson's MoonWalker, geweldige kast was dat ![]()
Ik heb m gedownload maar ik snap niets van die emulators ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Cool_Runner op 07-01-2003 16:15]
quote:PRECIES de 3 waar ik ook het 1e aan dacht
Op dinsdag 7 januari 2003 12:12 schreef Sorcerers_Apprentice het volgende:
eerst AllyCat, Digger, Tapper
Tapper was zenuwslopend!
quote:Contra was toch Amerika
Op dinsdag 7 januari 2003 16:14 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
zeker weten! Samen met Ikari Warriors het beste multiplayerspel (op de NES). Super Probotector was gewoon een verslaving van me!
Def
ook een prachtig spel op de NES was Mega Man
Amiga is ![]()
Wolfenstein 3D (PC)
Wacky Wheels (PC)
Fifa '94 (PC)
Dungeon Keeper 1 (PC)
Dungeon Keeper 2 (PC)
zoiets
quote:Lol idd, en ook stunts en larry!
Op maandag 6 januari 2003 23:21 schreef trigt013 het volgende:
Alleycat RULEZ
kwa console game zelda , damn 1ste keer dat ik dat speelde
quote:Megaman rules!!! Het is alleen zo zonde dat er de laatste tijd geen goede Megaman games zijn uitgekomen...hopelijk wordt die game van Capcom op de GameCube een toppertje!
Op dinsdag 7 januari 2003 16:19 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Contra was toch Amerika
En Probotector in Europa?ook een prachtig spel op de NES was Mega Man
Contra was trouwens de naam in Japan. In Europa was het Probotector. En in de VS ook Contra (denk ik). Contra is met een soort van Rambo-gastjes terwijl Probotector met Robots was (trok mij om de een of andere reden meer aan).
Def
quote:Klopt de Probotector waren robotten terwijl de Contra op de Genesis pas voor het eerst een robot kreeg
Op dinsdag 7 januari 2003 19:36 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
Megaman rules!!! Het is alleen zo zonde dat er de laatste tijd geen goede Megaman games zijn uitgekomen...hopelijk wordt die game van Capcom op de GameCube een toppertje!
Contra was trouwens de naam in Japan. In Europa was het Probotector. En in de VS ook Contra (denk ik). Contra is met een soort van Rambo-gastjes terwijl Probotector met Robots was (trok mij om de een of andere reden meer aan).
Def
Hoewel ik eigenlijk ook goede herinneringen heb aan Space Invaders (Atari 2600). Dat was eigenlijk het eerst computerspel wat ik ooit speelde... En ik speel het nu af en toe nog steeds
quote:Moeilijk zeker ja...damn ik weet dat ik echt vaak gefrustreerd erdoor was...vooral bij die bazen (Quickman uit Megaman 2, iemand?).
Op dinsdag 7 januari 2003 20:03 schreef Bellerophon het volgende:[..]
En Megaman is gewoon weg geweldig, daarom sprak Megaman : Battle Network mij ook erg aan op de GBA
Maar Megaman was nog wel het mooiste, en ook enorm moeilijk
Maar is die Battle Network wat? Tis toch meer een soort van cardgame dan een platform? in elk geval turnbased ofzo?
Def
Er schijnt dit jaar een re-make van te komen.
Zelda op de Nintendo 8bit
quote:heb hem vorige week weer van m'n vader gekregen onder het mom van 'dit is oude zooi van jou en ons huis is al vol genoeg'...
Op dinsdag 7 januari 2003 19:43 schreef Smots het volgende:
van die ouwe zooi van de Philips Videopac:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |