abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186592098
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 18:22 schreef Sicstus het volgende:
Het was weer heerlijk!
Nu wel warm? :D

Moet wel zeggen, deze blikken zien er wel dikke prima uit. Ik ga ze ook eens proberen als ik nog tijdens de Griekse weken bij de Lidl kom.
pi_186593936
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 20:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nu wel warm? :D

Moet wel zeggen, deze blikken zien er wel dikke prima uit. Ik ga ze ook eens proberen als ik nog tijdens de Griekse weken bij de Lidl kom.
Nee weer koud :@
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_186599123
U bent student? Ziet er echt uit als iets wat een student zou eten.
pi_186600282
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
U bent student? Ziet er echt uit als iets wat een student zou eten.
Dan bent u zeker zelf geen student geweest :D
In mijn studententijd aten de meeste van mijn mede-studenten gewoon pastagerechten, of aardappels-groente-vlees, of soms een ovenschotel. Op eetgebied waren ze helemaal niet avontuurlijk of geneigd tot experimenteren.
pi_186601614
Yuk :r
pi_186601815
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 07:34 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Dan bent u zeker zelf geen student geweest :D
In mijn studententijd aten de meeste van mijn mede-studenten gewoon pastagerechten, of aardappels-groente-vlees, of soms een ovenschotel. Op eetgebied waren ze helemaal niet avontuurlijk of geneigd tot experimenteren.
Je noemt een paar blikjes van de Lidl opentrekken avontuurlijk/experimenteel?😂
pi_186602346
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 10:15 schreef Queenshore het volgende:

[..]

Je noemt een paar blikjes van de Lidl opentrekken avontuurlijk/experimenteel?😂
Zonder vooringenomen kennis die blikjes proberen en dan beoordelen is per definitie experimenteel. Jij snapt gewoon niet wat het woord betekent.
pi_186602393
Goed topic
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 4 mei 2019 @ 10:57:35 #34
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_186602527
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 10:47 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Zonder vooringenomen kennis die blikjes proberen en dan beoordelen is per definitie experimenteel. Jij snapt gewoon niet wat het woord betekent.
Dit dus. Als ik dat spul in de winkel zie krijg ik al kotsneigingen, terwijl het vaak best binnen te houden is.
pi_186603023

[ Bericht 100% gewijzigd door Queenshore op 04-05-2019 11:41:42 ]
pi_186654736
Geen blikvoer, maar wel een complete kant-en-klaar maaltijd: moussaka! De griekse versie van de welbekende Italiaanse 'lasagne'. Lidl heeft dit feest in de aanbieding voor slechts 3,29 en daarvoor krijg je 615000 knalharde calorieën!

Volgens de instructies dienen we het gerecht 10 minuten in de oven op 180 graden Celsius te bakken, nadat we enkele gaatjes geprikt hebben in het plastic:

Omdat ik een crappy combi-magnetron-oven heb, doe ik 11 minuten op 190 graden. Al na enkele minuten begint het gerecht goddelijke geuren te verspreiden in mijn flatje. Na elf minuten watertanden klinkt dan toch eindelijk het belletje.

Hmmm.. dat ziet er niet heel anders uit dan waar we mee begonnen zijn. Maar het ruikt heerlijk! Gauw besnijden:

Omg! Wat een zalige compositie van verrukkelijkheid! De lagen gehakt, aardappel, groente en bechamelsaus zijn duidelijk te onderscheiden.

En dan de smaaktest. Een kleine teleurstelling neemt bezit van mij, die ik meteen relativeer; want, wat kun je nu eigenlijk verwachten van een supermarktgerecht van 3,29? Ik moet toegeven, op basis van de heerlijke geur had ik er iets meer van verwacht. Qua uitgesprokenheid van smaak, en qua robuustheid van textuur, blijft het ietsje achter op de verwachtingen. Het doet denken aan zo'n kant-en-klare supermarktlasagne in zo'n aluminium bakje, alleen dan met andere ingredienten natuurlijk. Het is warm, het eet makkelijk weg, en qua smaak en textuur is het een allemansvriend: een beetje vlak.

Toch, voor deze prijs, en met de calorieopbrengst die het heeft (615 kcal is zeer behoorlijk voor een avondmaaltijd van een immobiele kantoorlobbes) is dit helemaal niet verkeerd.

Een dikke 7!
  maandag 6 mei 2019 @ 20:10:35 #37
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186655990
Dat je ‘we’ gebruikt :D
pi_186656672
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 20:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat je ‘we’ gebruikt :D
Ik ben een gezelschapsmens :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')