Nee.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom je binnenkort bij mij schoonmaken?
ik wil wel in jouw comfortzone komenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer hoor, kom eens uit je comfortzone.
Als je die 50 euro niet op Tottenham had ingezet had je nu mooie lading speciaalbier kunnen hebben, heel jammer weer.quote:
had dit niet verwacht, maar volgende week wordt minstens nog zo spannendquote:
Laten we dat niet doen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik wil wel in jouw comfortzone komen
Dan is Zosk er ook bij, gevaarlijkste man toch wel bij Tottenham.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
had dit niet verwacht, maar volgende week wordt minstens nog zo'n spannend
dat tottenham is wel dramatisch matig aanvallend zonder kane/sonquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Gewoon bijna finale CL bereikt, ongekend dit.
Ga je museumplein volgende week?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
had dit niet verwacht, maar volgende week wordt minstens nog zo spannend
daarom, vond het nu aanvallend vrij weinig voorstellen eigenlijk. Matige voorzetten vanaf de zijkanten vaak.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan is Zosk er ook bij, gevaarlijkste man toch wel bij Tottenham.
Die weet net als onze Zosk ook niet van ophouden haha
hoop op een veegpartij, 5-0 Barcaquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Boh morgen Barca - Liverpool, dat is wat anders dan deze subtop ;p
Ja poverquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat tottenham is wel dramatisch matig aanvallend zonder kane/son
Dit maken we nooit meer mee hansiequote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
had dit niet verwacht, maar volgende week wordt minstens nog zo spannend
Neuh, moet gewoon werken de volgende dag. Maar waarschijnlijk wel even met vrienden naar de kroegquote:
Ze hadden mazzel dat Schone gewisseld werd, daar snapte ik niks van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
daarom, vond het nu aanvallend vrij weinig voorstellen eigenlijk. Matige voorzetten vanaf de zijkanten vaak.
Ja ik ook, maar denk dat Liverpool er gewoon weer staat helaas. Sowieso is dat de finale eigenlijk, als je die wint kan je gewoon de beker alvast in de bus zetten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop op een veegpartij, 5-0 Barca
En dan donderdag nagenieten met vrouwenvoetbalquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Boh morgen Barca - Liverpool, dat is wat anders dan deze subtop ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |