Niceeequote:Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
echt gek dat vera lynn nog leeft, zie dat nu pas. 102 jaar oud gvd
behalve als ze is verastquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dan maak je misschien toch nog kans
Dat zou ik verrassend vindenquote:
Ben beter van je gewend.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dan maak je misschien toch nog kans
Hoef niet altijd te pieken tochquote:
"Years active 1935–present"quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
echt gek dat vera lynn nog leeft, zie dat nu pas. 102 jaar oud gvd
Mooie ogen en een geile blik, maar dat kapsel hakt er toch weer in hoor, dat kan je onmogelijk opwindend vinden.quote:
Dat kapsel is juist het mooiste.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooie ogen en een geile blik, maar dat kapsel hakt er toch weer in hoor, dat kan je onmogelijk opwindend vinden.
Zo stel ik me Uitstraling voor.quote:
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntjequote:
Vooral dat spijkerbroek en shirtje ja... Er trots op zijn dat je kneuzig gekleed gaat...quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntje
Hmmm
2-0 voor Tottenhamquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
@:HPLC hoeveel gaat het worden
Echt een kutvraag, maar stel hem maar gewoon
3-2 voor Tottenhamquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
@:HPLC hoeveel gaat het worden
Echt een kutvraag, maar stel hem maar gewoon
Vind je dat per definitie kneuzig?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vooral dat spijkerbroek en shirtje ja... Er trots op zijn dat je kneuzig gekleed gaat...
Als hij t-shirt bedoelt, wat ik denk, dan wel ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je dat per definitie kneuzig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |