Nederlands elftal soms. Hoezo zou het een act zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
En je keek al geen voetbal meer sinds 2010 of was dat een act
Schrijnend he, zo zijn hier meerdere figureren afgegleden aan de hand van die troep terwijl ze dachten kei goed bezig te zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Flam vind me gek en een incel, ze zou wel genieten van het weelderige rijke leuke mooie knappe sociale leven.
Ik vind Flam op zich niet heeeel erg dom, ze heeft wel wat verborgen liefs en kwetsbaars maar ze is afhankelijk van drugs om niet dood te gaan van levensverveling.
Ben je ook al vanaf half 11 aan het werk tot straks om kwart voor 10quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ga waarschijnlijk in slaap vallen tijdens de wedstrijd.
Of daarvoor al.
Ik gebruik ook drugs daarom kom ik hier minder, vermaak mij er prima meequote:Op dinsdag 30 april 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schrijnend he, zo zijn hier meerdere figureren afgegleden aan de hand van die troep terwijl ze dachten kei goed bezig te zijn.
Jaquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je ook al vanaf half 11 aan het werk tot straks om kwart voor 10
Vind je nog gewoon normaal overkomenquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik gebruik ook drugs daarom kom ik hier minder, vermaak mij er prima mee
Jij vermijdt alles wat populair is zogenaamdquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nederlands elftal soms. Hoezo zou het een act zijn?
Denk wel dat hij echt van oude troep en omakapsels houdtquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij vermijdt alles wat populair is zogenaamd
En zijn fuhrerbunkernostalgiaverzamelingquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk wel dat hij echt van oude troep en omakapsels houdt
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En zijn fuhrerbunkernostalgiaverzameling
Hey die vlag heb ik ookquote:
Heeey vriendquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schrijnend he, zo zijn hier meerdere figureren afgegleden aan de hand van die troep terwijl ze dachten kei goed bezig te zijn.
AL 3 UUR NIET GEROOKTquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk wel dat hij echt van oude troep en omakapsels houdt
Oh dan maak je misschien toch nog kansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |