Ging daar al zo lekker de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
fittie in venezuela hè heb je gezien
Ja heb livestream aan nu, Viva Guaido!quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja heb livestream aan nu, Viva Guaido!
Ik geef gelukkig amper les meer.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
hij zal wel een pak dragen voor de klas, dat waren altijd de slechtste leraren
Hoe kan dat nou. Was laatst nog zo gezellig daar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit is verder wel waar trouwensquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
hij zal wel een pak dragen voor de klas, dat waren altijd de slechtste leraren
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Was laatst nog zo gezellig daar.
er is een coup gaande :Squote:Op dinsdag 30 april 2019 19:33 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ging daar al zo lekker de afgelopen weken
Die gaan gwn verder met Iranquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Trollscience het volgende:
kan niet wachten tot de boze dictator afgezet is en amerika ineens helemaal geen neuk meer geeft om democratie en mensenrechten
Ja de VS is kut, maar dat is nog geen reden om een mongool als Maduro te steunen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Trollscience het volgende:
kan niet wachten tot de boze dictator afgezet is en amerika ineens helemaal geen neuk meer geeft om democratie en mensenrechten
Mag deze in mijn sigquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Flam vind me gek en een incel, ze zou wel genieten van het weelderige rijke leuke mooie knappe sociale leven.
Ik vind Flam op zich niet heeeel erg dom, ze heeft wel wat verborgen liefs en kwetsbaars maar ze is afhankelijk van drugs om niet dood te gaan van levensverveling.
ik steun maduro nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja de VS is kut, maar dat is nog geen reden om een mongool als Maduro te steunen.
slaat helemaal nergens op dit en dat weet je zelf ook natuurlijk, genoeg oppositie die niet voor de onverkozen guaido isquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Guaido niet steunen hier is Maduro steunen.
Heyquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Mozy, Monopoly, TARDIS., Azpi, zeer, Drug, FL, lompehork, JMF, Tailfox, Hoink, Zosk
Alleen Remqo was psycho irl
Dit is het enige alternatief nu, daarbij volgen er verkiezingen zodra Maduro opstapt. Gaat denk ik niet gebeuren vandaag trouwens.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
slaat helemaal nergens op dit en dat weet je zelf ook natuurlijk, genoeg oppositie die niet voor de onverkozen guaido is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |