Moeilijk irritante act, dit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntje
Is al opgelost.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit behoeft enige uitleg, probeer je een vrouw hier aan me te koppelen of wat?
Jij draagt een gouden strakke zwembroek doordeweeks?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moeilijk irritante act, dit.
Tevens doordeweeks een spijkerbroek dragen
fittie in venezuela hè heb je gezienquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook, misschien doen ze dan een keer normaal.
hij zal wel een pak dragen voor de klas, dat waren altijd de slechtste lerarenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij draagt een gouden strakke zwembroek doordeweeks?
Waarom act. Mn vriend heeft dit dagelijks. Kan gewoon hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moeilijk irritante act, dit.
Tevens doordeweeks een spijkerbroek dragen
Ging daar al zo lekker de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
fittie in venezuela hè heb je gezien
Ja heb livestream aan nu, Viva Guaido!quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja heb livestream aan nu, Viva Guaido!
Ik geef gelukkig amper les meer.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
hij zal wel een pak dragen voor de klas, dat waren altijd de slechtste leraren
Hoe kan dat nou. Was laatst nog zo gezellig daar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit is verder wel waar trouwensquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
hij zal wel een pak dragen voor de klas, dat waren altijd de slechtste leraren
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Was laatst nog zo gezellig daar.
er is een coup gaande :Squote:Op dinsdag 30 april 2019 19:33 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ging daar al zo lekker de afgelopen weken
Die gaan gwn verder met Iranquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Trollscience het volgende:
kan niet wachten tot de boze dictator afgezet is en amerika ineens helemaal geen neuk meer geeft om democratie en mensenrechten
Ja de VS is kut, maar dat is nog geen reden om een mongool als Maduro te steunen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Trollscience het volgende:
kan niet wachten tot de boze dictator afgezet is en amerika ineens helemaal geen neuk meer geeft om democratie en mensenrechten
Mag deze in mijn sigquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Flam vind me gek en een incel, ze zou wel genieten van het weelderige rijke leuke mooie knappe sociale leven.
Ik vind Flam op zich niet heeeel erg dom, ze heeft wel wat verborgen liefs en kwetsbaars maar ze is afhankelijk van drugs om niet dood te gaan van levensverveling.
ik steun maduro nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja de VS is kut, maar dat is nog geen reden om een mongool als Maduro te steunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |