Hoeveel nummers heb je weer weten te bemachtigen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntje
Dit kan iedereen zeggen op het internetquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntje
Precies nulquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoeveel nummers heb je weer weten te bemachtigen?
Helemaal waarquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit kan iedereen zeggen op het internet
Ja beetje sjansen, elkaar met de ogen uitkleden en opgeilen is leuk maar dat hele minnespel heb ik het echt even te druk voor, hoor.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje sjansen, elkaar met de ogen uitkleden en opgeilen is leuk maar dat hele minnespel heb ik het echt even te druk voor, hoor.
debieltjequote:Op dinsdag 30 april 2019 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje sjansen, elkaar met de ogen uitkleden en opgeilen is leuk maar dat hele minnespel heb ik het echt even te druk voor, hoor.
Ik ook, misschien doen ze dan een keer normaal.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ook zin om flikkers te slaan
Ik doe het niet voor jou.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je me nu leren vrouwen versieren?
Moeilijk irritante act, dit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Is al opgelost.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit behoeft enige uitleg, probeer je een vrouw hier aan me te koppelen of wat?
Jij draagt een gouden strakke zwembroek doordeweeks?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moeilijk irritante act, dit.
Tevens doordeweeks een spijkerbroek dragen
fittie in venezuela hè heb je gezienquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook, misschien doen ze dan een keer normaal.
hij zal wel een pak dragen voor de klas, dat waren altijd de slechtste lerarenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij draagt een gouden strakke zwembroek doordeweeks?
Waarom act. Mn vriend heeft dit dagelijks. Kan gewoon hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moeilijk irritante act, dit.
Tevens doordeweeks een spijkerbroek dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |