quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe, nopeOngeveer 100% mijn post van gisteren in GoT topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk 15 mensen die erover vielen![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
echt, haha damnquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongeveer 100% mijn post van gisteren in GoT topic.
Gelijk 15 mensen die erover vielen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Zou dan sneeuwstorm zijn van alle vellen en onzuiverheden toch?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt je broekje uitgedaan in de tuin? ;p
Zo praat je niet tegen een Dame, nootjesquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou dan sneeuwstorm zijn van alle vellen en onzuiverheden toch?
In haar geval ga ik voor de combinatiequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou dan sneeuwstorm zijn van alle vellen en onzuiverheden toch?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt, haha damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
haha wat een faggotquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:26 schreef Trollscience het volgende:
hoor kind van 10 ofzo buiten tegen ander kind zeggen "jonguh je bent echt homo"
heteronormativiteit is een ziekte
Misschien is hij wel homo?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:26 schreef Trollscience het volgende:
hoor kind van 10 ofzo buiten tegen ander kind zeggen "jonguh je bent echt homo"
heteronormativiteit is een ziekte
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
nou en ofquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is hij wel homo?
Misschien waren ze wel bezig met voorspel.
We hebben allemaal toch wel eens wat lullen van vrienden gevoeld?
Nee in Journeyquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt je broekje uitgedaan in de tuin? ;p
Ik denk ook dat dat de betere conclusie is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In haar geval ga ik voor de combinatie
Damequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een Dame, nootjes
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]Moet vanaf volgende week weer gewoon werken, dus krijg het waarschijnlijk alleen via youtube en fok mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |