Ziet er niet hoopgevend uit zeg maarquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:19 schreef quickstepster het volgende:
Vuurwerk bij de rivaal afstekenkleuters...
Wat zegt het weerbericht Cinderella? Als het zo droog wordt is wachten leuker, maar als het blijft regenen kan je het maar gehad hebben.
Dat maar doen inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:34 schreef quickstepster het volgende:
Hmm. Dan maar gaan en jezelf erna belonen met een lekker bakkie?
Dat klinkt heel fijn voor je!quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:57 schreef Bamboee het volgende:
Een hele late reactie vanaf mijn kant:
Mijn roze wolk is enorm! Ik ben ook kritisch tijden het daten, @:cinderelladreamer . Maar zolang je twijfelt, is het dus (nog) niet jouw match. En als zij twijfelen, dus ook niet. Degene op wie ik nu tot over mijn oren verliefd ben, ben ik sinds november al mee aan het daten. We hadden allebei zoiets: het is wel gezellig, maar er zit niets meer in. Totdat we op Paaspop waren, toen is de vonk overgeslagen en waren we allebei opeens verliefd.
Het kan soms gek lopen...
Oh dat is mooi, gefeliciteerd met je lief!quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:26 schreef quickstepster het volgende:
Dat is fijn Bamboee
Ik moet eigenlijk wat huishoudelijke dingetjes doen, maar heb ze doorgeschoven naar vrijdag. Dus alleen werken vandaag, en een tasje inpakken voor bij lief. Hij vond zijn cadeautjes trouwens geweldig![]()
![]()
Veel mensen staan er (helaas) niet zo in, die denken dat je meteen op date 1 al tot over je oren verliefd moet zijn en elkaar met alles moet aanvullen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:57 schreef Bamboee het volgende:
Een hele late reactie vanaf mijn kant:
Mijn roze wolk is enorm! Ik ben ook kritisch tijden het daten, @:cinderelladreamer . Maar zolang je twijfelt, is het dus (nog) niet jouw match. En als zij twijfelen, dus ook niet. Degene op wie ik nu tot over mijn oren verliefd ben, ben ik sinds november al mee aan het daten. We hadden allebei zoiets: het is wel gezellig, maar er zit niets meer in. Totdat we een paar weken terug op een festival waren, toen is de vonk overgeslagen en waren we allebei opeens verliefd.
Het kan soms gek lopen...
Dan moet je al aan een eisenlijstje voldoen inderdaad.....quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel mensen staan er (helaas) niet zo in, die denken dat je meteen op date 1 al tot over je oren verliefd moet zijn en elkaar met alles moet aanvullen.
Daarom lig ik ook altijd wel dubbel om die dating topics en wat daar aan eisen voorbij komt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan moet je al aan een eisenlijstje voldoen inderdaad.....
Je zou toch zeggen dat als je weken hele gesprekken hebt over vanalles en nogwat dat je dan redelijk op een lijn zit?quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:08 schreef quickstepster het volgende:
Dat is inderdaad stom. Een paar eisen over een gelijke levensvisie (kids, geloof, enz) zijn logisch. Maar verder zou het schelen als mensen konden loslaten en gewoon leuke dingen doen met hopelijk leuke mensen
Ja precies, hilarisch om te lezen!quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom lig ik ook altijd wel dubbel om die dating topics en wat daar aan eisen voorbij komt.
[..]
Je zou toch zeggen dat als je weken hele gesprekken hebt over vanalles en nogwat dat je dan redelijk op een lijn zit?
Gelukkig voldoe ik aan de meest gestelde eisen (even opscheppen):quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan moet je al aan een eisenlijstje voldoen inderdaad.....
Verrassingen zijn altijd leuk!quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:14 schreef Restyler het volgende:
[..]
Gelukkig voldoe ik aan de meest gestelde eisen (even opscheppen):
- Afgestudeerd
- Goeie baan
- Eigen huisje
- Sportief
- Tevreden met mijzelf en mijn leven
- 186cm groot![]()
I got 99 problems, but finding chicks aint one.![]()
![]()
Vriendin zei dat ze zaterdag een verrassing voor me heeft![]()
Lijkt me ook. Maar weken? Na een weekje meeten helpt ook. Zijn de verwachtingen nog niet zo hoog en ben je nog enthousiastquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
Je zou toch zeggen dat als je weken hele gesprekken hebt over vanalles en nogwat dat je dan redelijk op een lijn zit?
Check! Zo gaat het nou eenmaal niet altijd..quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel mensen staan er (helaas) niet zo in, die denken dat je meteen op date 1 al tot over je oren verliefd moet zijn en elkaar met alles moet aanvullen.
Het gaat er niet over hoeláng je in gesprek bent voor je gaat daten......het gaat erover dat sommige mensen te hoge verwachtingen (eisenlijstje) hebben voor de eerste date.....ook als je nog maar een dag of wat in gesprek bent geweest voor de eerste afspraak.......quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:34 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Maar weken? Na een weekje meeten helpt ook. Zijn de verwachtingen nog niet zo hoog en ben je nog enthousiast![]()
En spannend Restyler!
Ik kreeg net een berichtje van zus van schoonzus die gaat trouwen. Schijnbaar ben ik officieel aanspreekpunt voor lief en mij
Dat klopt óók......al kom ik mannen tegen die sowieso al een beeld van me hebben, ongeacht hoe kort/lang ze me al kennenquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:50 schreef quickstepster het volgende:
Dat snap ik, maar ik denk daarbij dus dat hoe langer je alleen praat, hoe meer je al een beeld maakt van die persoon. En dat beeld klopt niet perse. Dus dat valt dan ook vaak tegen.
Nouja weken is misschien overdreven, maar ik match hier alleen waarvan ik denk dat ze bij mij zouden passen qua uiterlijk en profiel, vervolgens wil ik wel weten of ze ook leuk zijn met een gesprek voeren en waar diegene staat in het leven.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:34 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Maar weken? Na een weekje meeten helpt ook. Zijn de verwachtingen nog niet zo hoog en ben je nog enthousiast![]()
Dan verstandig blijven inderdaad.........quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:00 schreef _Hestia_ het volgende:
Bamboe wat leuk zeg dat die vonk toch nog is overgeslagen
Kennismaking voor nieuwe therapie gehad. Was wel fijn gesprek. Voor we echt gaan beginnen met behandeling wel even nog wat voorbereidingen treffen zodat het veilig is en ik er niet nog meer aan onderdoorga als alles opengehaald wordt.
Moet mezelf echt bedwingen om niet toch nog in de trein naar A'dam te stappen. Moet ik gewoon echt niet doen want dan zit ik daarna 2 weken op water en brood
Gewoon hier in de kroeg kijken.
Geen eisenlijstje, als ie maar voor Ajax is
Geintje
Ik ben nog thuisquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan verstandig blijven inderdaad.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |