abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186692066
Net als toen in Rome toch? Precies de reden waarom ik niet ga kijken vanavond :+

Nu een dilemma: zal ik gewoon met paraplu en regenjas gaan wandelen of zal ik wachten tot het droog wordt?
pi_186692178
Vuurwerk bij de rivaal afsteken :N kleuters...

Wat zegt het weerbericht Cinderella? Als het zo droog wordt is wachten leuker, maar als het blijft regenen kan je het maar gehad hebben. :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_186692205
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 11:19 schreef quickstepster het volgende:
Vuurwerk bij de rivaal afsteken :N kleuters...

Wat zegt het weerbericht Cinderella? Als het zo droog wordt is wachten leuker, maar als het blijft regenen kan je het maar gehad hebben. :Y
Ziet er niet hoopgevend uit zeg maar :{
pi_186692399
Hmm. Dan maar gaan en jezelf erna belonen met een lekker bakkie? c_/
Gek? kan je dat eten?
pi_186692439
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 11:34 schreef quickstepster het volgende:
Hmm. Dan maar gaan en jezelf erna belonen met een lekker bakkie? c_/
Dat maar doen inderdaad :)
  woensdag 8 mei 2019 @ 11:57:39 #281
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_186692824
Een hele late reactie vanaf mijn kant:

Mijn roze wolk is enorm! Ik ben ook kritisch tijden het daten, @Cinderelladreamer . Maar zolang je twijfelt, is het dus (nog) niet jouw match. En als zij twijfelen, dus ook niet. Degene op wie ik nu tot over mijn oren verliefd ben, ben ik sinds november al mee aan het daten. We hadden allebei zoiets: het is wel gezellig, maar er zit niets meer in. Totdat we een paar weken terug op een festival waren, toen is de vonk overgeslagen en waren we allebei opeens verliefd.

Het kan soms gek lopen... ;)
pi_186692846
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2019 11:57 schreef Bamboee het volgende:

Mijn roze wolk is enorm! Ik ben ook kritisch tijden het daten, @:cinderelladreamer . Maar zolang je twijfelt, is het dus (nog) niet jouw match. En als zij twijfelen, dus ook niet. Degene op wie ik nu tot over mijn oren verliefd ben, ben ik sinds november al mee aan het daten. We hadden allebei zoiets: het is wel gezellig, maar er zit niets meer in. Totdat we op Paaspop waren, toen is de vonk overgeslagen en waren we allebei opeens verliefd.

Dat klinkt heel fijn voor je!
pi_186693246
Dat is fijn Bamboee O+

Ik moet eigenlijk wat huishoudelijke dingetjes doen, maar heb ze doorgeschoven naar vrijdag. Dus alleen werken vandaag, en een tasje inpakken voor bij lief. Hij vond zijn cadeautjes trouwens geweldig *O* *O*

[ Bericht 63% gewijzigd door quickstepster op 08-05-2019 13:09:34 ]
Gek? kan je dat eten?
pi_186695207
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 12:26 schreef quickstepster het volgende:
Dat is fijn Bamboee O+

Ik moet eigenlijk wat huishoudelijke dingetjes doen, maar heb ze doorgeschoven naar vrijdag. Dus alleen werken vandaag, en een tasje inpakken voor bij lief. Hij vond zijn cadeautjes trouwens geweldig *O* *O*
Oh dat is mooi, gefeliciteerd met je lief!

Brrrrrrr........ben wel klaar met die regenwandelingen......wanneer begint de lente?
  woensdag 8 mei 2019 @ 14:51:53 #285
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186695521
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2019 11:57 schreef Bamboee het volgende:

Mijn roze wolk is enorm! Ik ben ook kritisch tijden het daten, @:cinderelladreamer . Maar zolang je twijfelt, is het dus (nog) niet jouw match. En als zij twijfelen, dus ook niet. Degene op wie ik nu tot over mijn oren verliefd ben, ben ik sinds november al mee aan het daten. We hadden allebei zoiets: het is wel gezellig, maar er zit niets meer in. Totdat we een paar weken terug op een festival waren, toen is de vonk overgeslagen en waren we allebei opeens verliefd.

Veel mensen staan er (helaas) niet zo in, die denken dat je meteen op date 1 al tot over je oren verliefd moet zijn en elkaar met alles moet aanvullen.
pi_186695615
quote:
6s.gif Op woensdag 8 mei 2019 14:51 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Veel mensen staan er (helaas) niet zo in, die denken dat je meteen op date 1 al tot over je oren verliefd moet zijn en elkaar met alles moet aanvullen.
Dan moet je al aan een eisenlijstje voldoen inderdaad.....
pi_186695799
Dat is inderdaad stom. Een paar eisen over een gelijke levensvisie (kids, geloof, enz) zijn logisch. Maar verder zou het schelen als mensen konden loslaten en gewoon leuke dingen doen met hopelijk leuke mensen *O*
Gek? kan je dat eten?
  woensdag 8 mei 2019 @ 15:55:14 #288
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186696585
quote:
17s.gif Op woensdag 8 mei 2019 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Daarom lig ik ook altijd wel dubbel om die dating topics en wat daar aan eisen voorbij komt. :P

quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 15:08 schreef quickstepster het volgende:
Dat is inderdaad stom. Een paar eisen over een gelijke levensvisie (kids, geloof, enz) zijn logisch. Maar verder zou het schelen als mensen konden loslaten en gewoon leuke dingen doen met hopelijk leuke mensen *O*
Je zou toch zeggen dat als je weken hele gesprekken hebt over vanalles en nogwat dat je dan redelijk op een lijn zit?
pi_186696630
quote:
6s.gif Op woensdag 8 mei 2019 15:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Daarom lig ik ook altijd wel dubbel om die dating topics en wat daar aan eisen voorbij komt. :P
[..]

Je zou toch zeggen dat als je weken hele gesprekken hebt over vanalles en nogwat dat je dan redelijk op een lijn zit?
Ja precies, hilarisch om te lezen!

En inderdaad.....je begint een gesprek met wel wat basis dingen.....maar niet met mr./miss perfect.....
pi_186696841
quote:
17s.gif Op woensdag 8 mei 2019 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Gelukkig voldoe ik aan de meest gestelde eisen (even opscheppen):

- Afgestudeerd
- Goeie baan
- Eigen huisje
- Sportief
- Tevreden met mijzelf en mijn leven
- 186cm groot :+

I got 99 problems, but finding chicks aint one. :+ :+

Vriendin zei dat ze zaterdag een verrassing voor me heeft O+ O+
pi_186696923
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 16:14 schreef Restyler het volgende:

[..]

Gelukkig voldoe ik aan de meest gestelde eisen (even opscheppen):

- Afgestudeerd
- Goeie baan
- Eigen huisje
- Sportief
- Tevreden met mijzelf en mijn leven
- 186cm groot :+

I got 99 problems, but finding chicks aint one. :+ :+

Vriendin zei dat ze zaterdag een verrassing voor me heeft O+ O+
Verrassingen zijn altijd leuk! *O*
pi_186697169
quote:
6s.gif Op woensdag 8 mei 2019 15:55 schreef S95Sedan het volgende:

Lijkt me ook. Maar weken? Na een weekje meeten helpt ook. Zijn de verwachtingen nog niet zo hoog en ben je nog enthousiast ^O^

En spannend Restyler!

Ik kreeg net een berichtje van zus van schoonzus die gaat trouwen. Schijnbaar ben ik officieel aanspreekpunt voor lief en mij O+
Gek? kan je dat eten?
  woensdag 8 mei 2019 @ 16:38:50 #293
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_186697255
quote:
6s.gif Op woensdag 8 mei 2019 14:51 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Check! Zo gaat het nou eenmaal niet altijd.. :s)
pi_186697266
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 16:34 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Lijkt me ook. Maar weken? Na een weekje meeten helpt ook. Zijn de verwachtingen nog niet zo hoog en ben je nog enthousiast ^O^

En spannend Restyler!

Ik kreeg net een berichtje van zus van schoonzus die gaat trouwen. Schijnbaar ben ik officieel aanspreekpunt voor lief en mij O+
Het gaat er niet over hoeláng je in gesprek bent voor je gaat daten......het gaat erover dat sommige mensen te hoge verwachtingen (eisenlijstje) hebben voor de eerste date.....ook als je nog maar een dag of wat in gesprek bent geweest voor de eerste afspraak.......
pi_186697465
Dat snap ik, maar ik denk daarbij dus dat hoe langer je alleen praat, hoe meer je al een beeld maakt van die persoon. En dat beeld klopt niet perse. Dus dat valt dan ook vaak tegen. :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_186697528
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 16:50 schreef quickstepster het volgende:
Dat snap ik, maar ik denk daarbij dus dat hoe langer je alleen praat, hoe meer je al een beeld maakt van die persoon. En dat beeld klopt niet perse. Dus dat valt dan ook vaak tegen. :Y
Dat klopt óók......al kom ik mannen tegen die sowieso al een beeld van me hebben, ongeacht hoe kort/lang ze me al kennen :+
pi_186697660
Bamboe wat leuk zeg dat die vonk toch nog is overgeslagen O+

Kennismaking voor nieuwe therapie gehad. Was wel fijn gesprek. Voor we echt gaan beginnen met behandeling wel even nog wat voorbereidingen treffen zodat het veilig is en ik er niet nog meer aan onderdoorga als alles opengehaald wordt.

Moet mezelf echt bedwingen om niet toch nog in de trein naar A'dam te stappen. Moet ik gewoon echt niet doen want dan zit ik daarna 2 weken op water en brood :')
Gewoon hier in de kroeg kijken.
Geen eisenlijstje, als ie maar voor Ajax is :+
Geintje ;)
  woensdag 8 mei 2019 @ 17:04:02 #298
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186697696
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 16:34 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Nouja weken is misschien overdreven, maar ik match hier alleen waarvan ik denk dat ze bij mij zouden passen qua uiterlijk en profiel, vervolgens wil ik wel weten of ze ook leuk zijn met een gesprek voeren en waar diegene staat in het leven.

Enthousiast ben ik altijd wel, anders moet je niet aan daten beginnen vind ik. :s)
pi_186698708
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 17:00 schreef _Hestia_ het volgende:
Bamboe wat leuk zeg dat die vonk toch nog is overgeslagen O+

Kennismaking voor nieuwe therapie gehad. Was wel fijn gesprek. Voor we echt gaan beginnen met behandeling wel even nog wat voorbereidingen treffen zodat het veilig is en ik er niet nog meer aan onderdoorga als alles opengehaald wordt.

Moet mezelf echt bedwingen om niet toch nog in de trein naar A'dam te stappen. Moet ik gewoon echt niet doen want dan zit ik daarna 2 weken op water en brood :')
Gewoon hier in de kroeg kijken.
Geen eisenlijstje, als ie maar voor Ajax is :+
Geintje ;)
Dan verstandig blijven inderdaad......... :)
pi_186699012
quote:
17s.gif Op woensdag 8 mei 2019 18:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dan verstandig blijven inderdaad......... :)
Ik ben nog thuis ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')