abonnement Unibet Coolblue
pi_186549160
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:17 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Wierd is duidelijk een activist, geen simpele sensatiezoeker. Hoe dan ook, activist of niet, geen zuivere journalist
Goed dat er ook activistische journalisten van rechtse signatuur zijn. Ter linkerzijde wordt je ermee doodgegooid. Sterker, media die de term wit hanteren bekennen kleur.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_186549199
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 19:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat heeft dit met het partijkartel te maken?
Volgens Baudet gaat het partijkartel niet enkel over het elkaar toeschuiven van baantjes, maar ook om ideologische armoede waardoor veel partijen, op wat ditjes en datjes na, nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  woensdag 1 mei 2019 @ 21:22:23 #53
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186549265
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:20 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Volgens Baudet gaat het partijkartel niet enkel over het elkaar toeschuiven van baantjes, maar ook om ideologische armoede waardoor veel partijen, op wat ditjes en datjes na, nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn.
Lol, en het feit dat twee partijen die al jarenlang tegen elkaar aan liggen en zelfs een lijstverbinding hebben zie jij dus als bevestiging dat er geen verschil is tussen pak em beet een CDA en een SP?

Dit was echt een hele domme post van je vriend, sorry
Laffe huichelaar
pi_186549312
NRC: De enige niet-linkse hoogleraren geschiedenis zijn dood of met pensioen

Ook op de universiteit is er teveel van hetzelfde. Dat is niet alleen zorgelijk en saai, maar vooral schadelijk voor de ontwikkeling van studenten. In werkelijke diversiteit zijn de diversiteitspredikers dan ook niet echt in geïnteresseerd. Het gaat hen slechts om wenselijke diversiteit.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_186549342
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lol, en het feit dat twee partijen die al jarenlang tegen elkaar aan liggen en zelfs een lijstverbinding hebben zie jij dus als bevestiging dat er geen verschil is tussen pak em beet een CDA en een SP?

Dit was echt een hele domme post van je vriend, sorry
Leuk dat je nu net, met de SP een partij pakt die wel een duidelijke kleur heeft behouden.

Heeft de VVD met het beoogde klimaatbeleid een enorme stap in de richting van GroenLinks gezet of niet?

De verschillen tussen D66, VVD? Ik moet er gericht naar zoeken. Die kunnen zo fuseren. CDA is onder Buma ook een soort VVD geworden.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  woensdag 1 mei 2019 @ 21:25:50 #56
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186549376
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:19 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Goed dat er ook activistische journalisten van rechtse signatuur zijn. Ter linkerzijde wordt je ermee doodgegooid. Sterker, media die de term wit hanteren bekennen kleur.
Noem eens een paar activistische linkse journalisten.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_186549540
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 20:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Oneens. Ik denk niet dat Wierd echt een doel heeft wat ie wil bereiken, dus dat ie een eigen agenda heeft. Die wil gewoon sensatie en schrijft wat ie denkt dat scoort
Duk is een merk geworden. Hij heeft een duidelijke mening over de onderwerpen die in zijn stukken aan bod komen. En hij schroomt niet die mening luidkeels te ventileren.

En heel toevallig ondersteunen zijn stukken ook zijn mening. Hij is geen journalist.

Weet je, je kunt elk verhaal vinden als je ernaar op zoek gaat. Duk zal nooit een human interest stuk maken over een asielzoeker die goed zijn uiterste best doet om aansluiting te vinden in ons land en ondervindt dat dat lastig is. Wel schrijft hij tal van artikelen over asielzoekers die een last zijn.

Dat zijn bewuste keuzes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 1 mei 2019 @ 21:30:41 #58
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186549561
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:24 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Leuk dat je nu net, met de SP een partij pakt die wel een duidelijke kleur heeft behouden.

Heeft de VVD met het beoogde klimaatbeleid een enorme stap in de richting van GroenLinks gezet of niet?
Met het klimaatakkoord heeft de VVD inderdaad een concessie gedaan. Op andere punten is een D66 weer naar de VVD gegaan.

Zo gaat dat in een coalitieland, men moet met elkaar samenwerken om tot een meerderheid te komen en zo houden de partijen elkaar ook in balans. Dat kan je een partijkartel noemen of zeggen dat er geen verschillen zijn tussen de partijen, maar dan heb je het niet helemaal begrepen.

Er zijn wel degelijk verschillen, maar een partij kan nooit zijn partijprogramma helemaal uitvoeren, juist omdat er zo veel verschillen zijn en de ene partij nooit akkoord kan gaan met alle standpunten van de andere.

Het resultaat is wel dat wat de coalitie ook is en welke partij ook de grootste is, het eindresultaat nooit ver van het midden zal zijn. De vraag is of je dat erg vindt. FvD blijkbaar wel. Ik vind het prima, vooral omdat ik blij bent dat de extreme en desastreuze plannen van een FvD maar ook andere extreme partijen als DENK of de PVV nooit uitgevoerd zullen worden in ons poldermodel, want niemand wil zijn concessies zo ver oprekken
Laffe huichelaar
  woensdag 1 mei 2019 @ 21:31:51 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186549604
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Duk is een merk geworden. Hij heeft een duidelijke mening over de onderwerpen die in zijn stukken aan bod komen. En hij schroomt niet die mening luidkeels te ventileren.

En heel toevallig ondersteunen zijn stukken ook zijn mening. Hij is geen journalist.

Weet je, je kunt elk verhaal vinden als je ernaar op zoek gaat. Duk zal nooit een human interest stuk maken over een asielzoeker die goed zijn uiterste best doet om aansluiting te vinden in ons land en ondervindt dat dat lastig is. Wel schrijft hij tal van artikelen over asielzoekers die een last zijn.

Dat zijn bewuste keuzes.
Klopt. Dat is zijn brand en dat verkoopt dus dat verandert hij niet en hij zal ook niks afdrukken wat tegen dat brand in gaat.
Laffe huichelaar
pi_186549870
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 20:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wierd is een activist, geen journalist. Gaat op zoek naar verhalen die hij wil vinden en verzuimt regelmatig wederhoor toe te passen. Zijn doel is niet om een kwestie van alle kanten te belichten, maar om een stuk te schrijven dat aansluit bij zijn agenda.
Zover ik weet pretendeert hij dan ook niet een objectieve verslaggever te zijn. Hij is geen journalist maar ook geen activist. Gewoon iemand die zijn eigen mening en politieke voorkeur laat spreken. Oftewel een columnist.
pi_186549990
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:24 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Leuk dat je nu net, met de SP een partij pakt die wel een duidelijke kleur heeft behouden.

Heeft de VVD met het beoogde klimaatbeleid een enorme stap in de richting van GroenLinks gezet of niet?

De verschillen tussen D66, VVD? Ik moet er gericht naar zoeken. Die kunnen zo fuseren. CDA is onder Buma ook een soort VVD geworden.
Dat eerste: ja, dat is ook een pure oppositiepartij, nooit een concessie gedaan.

Het tweede: ja, dat is de kern van het Nederlandse politieke systeem. Partijen komen elkaar tegemoet om een coalitie (of in dit geval ook een gedoogconstructie) te kunnen vormen. Heel goed, je begint het te snappen. VVD komt daar inderdaad GL (en D66 en CU) tegemoet. Maakt nog niet dat ze op die partijen lijken, wel dat ze blijkbaar die partijen nodig hebben. Een VVD met 76 zetels zou vast wat anders kiezen.

Het derde: ik zou de verkiezingsprogramma's maar eens lezen... en ben jij het kinderpardon al weer vergeten?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_186550111
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Zover ik weet pretendeert hij dan ook niet een objectieve verslaggever te zijn. Hij is geen journalist maar ook geen activist. Gewoon iemand die zijn eigen mening en politieke voorkeur laat spreken. Oftewel een columnist.
Wierd pretendeert verslaggever te zijn. Dat is ook zijn functie. Hij schrijft voornamelijk nieuwsstukken en repo's. Daarmee wordt de indruk gewekt dat Duk een objectieve nieuwsverslaggever is. Maar dat is dus geenszins het geval.

En nee, zo'n houding is niet gemeengoed bij andere kranten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186550316
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wierd pretendeert verslaggever te zijn. Dat is ook zijn functie. Hij schrijft voornamelijk nieuwsstukken en repo's. Daarmee wordt de indruk gewekt dat Duk een objectieve nieuwsverslaggever is. Maar dat is dus geenszins het geval.

En nee, zo'n houding is niet gemeengoed bij andere kranten.
Ik weet niet wat voor artikelen hij doorgaans schrijft hoor, maar een journalist kan columns schrijven toch best combineren met objectievere artikelen schrijven*?

*Jajaja, ik weet dat we het over Wierd Duk en De Telegraaf hebben, maar toch.
pi_186550439
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor artikelen hij doorgaans schrijft hoor, maar een journalist kan columns schrijven toch best combineren met objectievere artikelen schrijven*?

*Jajaja, ik weet dat we het over Wierd Duk en De Telegraaf hebben, maar toch.
Dat kan zeker, maar dat doet hij dus niet. In zijn keuze voor onderwerpen en invalshoeken is zijn bias merkbaar. Dat hoort niet (vind ik).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 1 mei 2019 @ 22:09:03 #65
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186550878
Ja open dan lekker een Wierd Duk topic
Laffe huichelaar
pi_186552736
thierrybaudet twitterde op donderdag 18-04-2019 om 00:26:19 Haha. Dat dit vroegrijpe Alice Miller-syndroom mag “speechen” in het Europees Parlement is de ultieme illustratie v/h failliet van de huidige elites. Laten we de kneuzen die meejanken met dit narcistisch pubertijdsperikel vervangen en verslaan. #FVD https://t.co/wkUs8teXpd https://t.co/OAHzT3Nqfx reageer retweet
quote:
Over the past few days, something extraordinary has happened in our politics. A bunch of grown men have begun bullying a schoolgirl. Perhaps you already know who I mean: Greta Thunberg, she of the pigtails and school strikes, who came to Westminster last week and slammed adoring MPs for posturing rather than taking action on climate breakdown, then hoofed it over to St Pancras for the 36-hour train ride back to Stockholm.
https://www.theguardian.c(...)tal-activist-attacks
pi_186556854
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 22:55 schreef Bluesdude het volgende:
thierrybaudet twitterde op donderdag 18-04-2019 om 00:26:19 Haha. Dat dit vroegrijpe Alice Miller-syndroom mag “speechen” in het Europees Parlement is de ultieme illustratie v/h failliet van de huidige elites. Laten we de kneuzen die meejanken met dit narcistisch pubertijdsperikel vervangen en verslaan. #FVD https://t.co/wkUs8teXpd https://t.co/OAHzT3Nqfx reageer retweet
[..]

https://www.theguardian.c(...)tal-activist-attacks
Baudet heeft wederom gewoon gelijk. Als je minder met linkse knee-jerk onderbuik leest, heeft Baudet gewoon gelijk. Politiek mag minder gaan om eenzijdige VN propaganda en de vage sentimenten die daarmee komen. Ze zijn inhoudsloos. Hebben geen argumenten. Misbruiken kinderen voor hun politieke doeleinden.
  donderdag 2 mei 2019 @ 08:27:03 #68
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_186557876
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 04:40 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Baudet heeft wederom gewoon gelijk. Als je minder met linkse knee-jerk onderbuik leest, heeft Baudet gewoon gelijk. Politiek mag minder gaan om eenzijdige VN propaganda en de vage sentimenten die daarmee komen. Ze zijn inhoudsloos. Hebben geen argumenten. Misbruiken kinderen voor hun politieke doeleinden.
Maar die gast is zelf net zo elitair. De pot verwijt de ketel, noemen we dat.

En als je jongeren wilt interesseren in politiek is dit juist de manier, dus hij laat zich hier wel heel erg kennen, puur omdat hij het niet met d'r eens is.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_186558046
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:27 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Maar die gast is zelf net zo elitair. De pot verwijt de ketel, noemen we dat.

En als je jongeren wilt interesseren in politiek is dit juist de manier, dus hij laat zich hier wel heel erg kennen, puur omdat hij het niet met d'r eens is.
Baudet is het niet eens met de politieke figuren die dat kind gebruiken. Lijkt mij.
pi_186558068
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:44 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Baudet is het niet eens met de politieke figuren die haar gebruiken.
Hij is het uiteraard ook niet met haar eens, of denk jij dat hij ook vindt dat mensen klimaatverandering veroorzaken?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186558105
quote:
5s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hij is het uiteraard ook niet met haar eens, of denk jij dat hij ook vindt dat mensen klimaatverandering veroorzaken?
Ze maken het hier om dat Baudet een kind aanvalt. Hij valt vooral de achterlijke mensen en de ideeen achter haar, aan. Zeg nu zelf het is toch triest. Dat de propagandisten kinderen gaan gebruiken voor hun politieke agenda. Links zou toch beter zijn dan dat of niet.
pi_186558152
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:48 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ze maken het hier om dat Baudet een kind aanvalt.
Dat doet hij ook, dat ziet iedereen. Maar goed, blijf lekker verder ratelen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186558180
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat doet hij ook, dat ziet iedereen. Maar goed, blijf lekker verder ratelen.
Het is zwak van links om te schuilen achter een kind dat je zogenaamd niet mag aanvallen omdat kind. Linkse mensen zijn behoorlijke zakken.
  donderdag 2 mei 2019 @ 08:58:45 #74
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186558242
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:23 schreef Oostwoud het volgende:
NRC: De enige niet-linkse hoogleraren geschiedenis zijn dood of met pensioen

Ook op de universiteit is er teveel van hetzelfde. Dat is niet alleen zorgelijk en saai, maar vooral schadelijk voor de ontwikkeling van studenten. In werkelijke diversiteit zijn de diversiteitspredikers dan ook niet echt in geïnteresseerd. Het gaat hen slechts om wenselijke diversiteit.
ewaldeng twitterde op donderdag 02-05-2019 om 01:04:17 Geesteswetenschappers zijn alleen "links" als je de PvdA links noemt. Wmb is dat gewoon neoliberaal en dus rechts. Erger is dat alle geschiedsbeoefening cultuurgeschiedenis is geworden. Allemaal identiteitsfraude is, nauwelijks politiek economische geschiedenis.... https://t.co/bhxvcdzyPT reageer retweet
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 2 mei 2019 @ 08:59:48 #75
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_186558260
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:54 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Het is zwak van links om te schuilen achter een kind dat je zogenaamd niet mag aanvallen omdat kind. Linkse mensen zijn behoorlijke zakken.
Dat is een zwaktebod, dat Greta heeft haar eigen opmars gemaakt en ja, natuurlijk heeft ze medestanders. Dat is niet verschuilen, dat is de jeugd een stem geven.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_186558292
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:54 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Het is zwak van links om te schuilen achter een kind dat je zogenaamd niet mag aanvallen omdat kind. Linkse mensen zijn behoorlijke zakken.
Niemand schuilt achter een kind of zet een kind in. Dit kind heeft zelf een mening gevormd en zelf besloten dat te uiten.

Dat komt vaker voor, denk aan Malala Yousafzai die zelfs als kind de nobelprijs voor de vrede won.

Waarom denken sommige mensen altijd direct aan indoctrinatie oid? Ik was op mijn 16e echt wel oud genoeg om zelf na te denken en zelf een mening te vormen. Grete Thunberg lijkt me ook zo'n type: zelf nagedacht, zelf een mening gevormd, zelf besloten om sterk op te gaan komen voor het klimaat.

Er is niemand die hier wordt gebruikt. Er is hier alleen sprake van een meisje met enorm veel doorzettingsvermogen die verder wil gaan dan de meeste andere mensen voor iets wat zij belangrijk vindt. En ja, dat meisje krijgt de ruimte om te spreken op diverse plekken, met name omdat ze haar generatie vertegenwoordigt: ze is al in diverse landen op bezoek geweest bij klimaatdemonstraties door jongeren en kan dus het best de mening van die gezamenlijke jongeren over brengen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_186558369
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:02 schreef Hanca het volgende:

[..]

Niemand schuilt achter een kind of zet een kind in. Dit kind heeft zelf een mening gevormd en zelf besloten dat te uiten.

Dat komt vaker voor, denk aan Malala Yousafzai die zelfs als kind de nobelprijs voor de vrede won.

Waarom denken sommige mensen altijd direct aan indoctrinatie oid? Ik was op mijn 16e echt wel oud genoeg om zelf na te denken en zelf een mening te vormen. Grete Thunberg lijkt me ook zo'n type: zelf nagedacht, zelf een mening gevormd, zelf besloten om sterk op te gaan komen voor het klimaat.

Er is niemand die hier wordt gebruikt. Er is hier alleen sprake van een meisje met enorm veel doorzettingsvermogen die verder wil gaan dan de meeste andere mensen voor iets wat zij belangrijk vindt. En ja, dat meisje krijgt de ruimte om te spreken op diverse plekken, met name omdat ze haar generatie vertegenwoordigt: ze is al in diverse landen op bezoek geweest bij klimaatdemonstraties door jongeren en kan dus het best de mening van die gezamenlijke jongeren over brengen.
Hahaha dat geloof je zelf :')

Het is nog maar de vraag of dat kind zelf haar mening heeft gevormd. Of is gebrainwashed via het linkse onderwijs enmedia. Wat natuurlijk al te kwalijk voor woorden is.
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:10:57 #78
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186558394
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:54 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Het is zwak van links om te schuilen achter een kind dat je zogenaamd niet mag aanvallen omdat kind. Linkse mensen zijn behoorlijke zakken.
Je hoeft mensen toch ook helemaal niet aan te vallen? Misschien moet Baudet eens leren zaken niet met gescheld en persoonlijke aanvallen op te lossen maar argumenten te gebruiken.

Of het nu om een kind gaat of niet. Volgens mij is probleem dat sommige mensen agressie móéten gebruiken om hun punt te maken, niet dat men dat lastig maakt door een kind mee te nemen
Laffe huichelaar
pi_186558431
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Hahaha dat geloof je zelf :')

Het is nog maar de vraag of dat kind zelf haar mening heeft gevormd. Of is gebrainwashed via het linkse onderwijs enmedia. Wat natuurlijk al te kwalijk voor woorden is.
Ja, dat geloof ik. Toen ik 16 was vormde ik mijn eigen mening. En de meeste 16 jarigen om mij heen ook. Daar is een 16 jarige echt wel toe in staat. En als ik naar de 16 jarigen van nu kijk, denk ik dat die nog mondiger zijn dan de 16 jarigen van 20 jaar geleden. Denk jij nu echt dat een mondige 16 jarige zich een mening laat opdringen en laat misbruiken voor de meningen van anderen? Dat geloof je zelf toch niet?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:18:08 #80
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_186558495
Zomaar-een-Chinees praat alsof hij zelf nooit 16 is geweest of geen enkele 16-jarige kent of gekend heeft.

Ik snap dat sommige mensen beschermd opgevoed worden, but damn...
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_186558572
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Hahaha dat geloof je zelf :')

Het is nog maar de vraag of dat kind zelf haar mening heeft gevormd. Of is gebrainwashed via het linkse onderwijs enmedia. Wat natuurlijk al te kwalijk voor woorden is.
Dus ondanks dat je denkt dat het meisje is gehersenspoeld (en in feite dus een slachtoffer is, als we jouw redenering volgen), juich je het toe dat ze persoonlijke aanvallen naar d'r hoofd krijgt geslingerd?

Vind je dat zelf ook niet een beetje gek?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186558621
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus ondanks dat je denkt dat het meisje is gehersenspoeld (en in feite dus een slachtoffer is, als we jouw redenering volgen), juich je het toe dat ze persoonlijke aanvallen naar d'r hoofd krijgt geslingerd?

Vind je dat zelf ook niet een beetje gek?
Ik denk dat je nogsteeds een onschuldig kind in je geest hebt zitten wat wordt aangevallen. Die tweet is voor mij heel duidelijk

quote:
Haha. Dat dit vroegrijpe Alice Miller-syndroom mag “speechen” in het Europees Parlement is de ultieme illustratie v/h failliet van de huidige elites.
quote:
Laten we de kneuzen die meejanken met dit narcistisch pubertijdsperikel vervangen en verslaan.
Prachtig toch. Gelijk heeft ie.
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:39:32 #83
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_186558792
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:28 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Laten we de kneuzen die meejanken met dit narcistisch pubertijdsperikel vervangen en verslaan.
Maar Thierry was toch juist tegen de omvolking?
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:40:13 #84
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186558807
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:28 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik denk dat je nogsteeds een onschuldig kind in je geest hebt zitten wat wordt aangevallen. Die tweet is voor mij heel duidelijk
[..]

[..]

Prachtig toch. Gelijk heeft ie.
Nou ja iets kan niet én een arm slachtoffer van de boze Linksmensch zijn, wat jij suggereert, én een narcistisch pubertijds (:') ) perikel zijn.
Laffe huichelaar
pi_186558836
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja iets kan niet én een arm slachtoffer van de boze Linksmensch zijn, wat jij suggereert, én een narcistisch pubertijds (:') ) perikel zijn.
Jawel hoor waarom niet. Ze is en gebrainwashed naar mijn mening. En ze denkt dat ze het wel even komt vertellen allemaal (Baudet's verwijzing naar Alice Miller). En krijgt daar een podium voor. Wat natuurlijk allemaal doorgestoken kaart is en afgesproken. Zo rollen de zogenaamde deugmensen bij links naguurlijk.
pi_186558865
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:28 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Prachtig toch. Gelijk heeft ie.
Zelfs al zou je het met Baudet eens zijn qua klimaatverandering, je kunt die tweet toch onmogelijk prachtig vinden? Daar kan ik dan weer niet bij...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:44:35 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186558890
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:41 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Jawel hoor waarom niet. Ze is en gebrainwashed naar mijn mening. En ze denkt dat ze het wel even komt vertellen allemaal (Baudet's verwijzing naar Alice Miller). En krijgt daar een podium voor. Wat natuurlijk allemaal doorgestoken kaart is en afgesproken. Zo rollen de zogenaamde deugmensen bij links naguurlijk.
Nou oke, wat jij wil. Samen met je beste vriend Baudet kinderen beledigen die niks verkeerd doen. Geniet ervan
Laffe huichelaar
pi_186558915
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:43 schreef Hanca het volgende:

[..]

Zelfs al zou je het met Baudet eens zijn qua klimaatverandering, je kunt die tweet toch onmogelijk prachtig vinden? Daar kan ik dan weer niet bij...
Mensen bijten zich rabiaat vast aan Baudet's tweet wat op het eerste gezicht heel fout leest. Maar als je het analyseert zegt Baudet niets wat de plank misslaat. Hij slaat de spijker op de kop. Dit is best geniaal van hem. Daarom zei ik prachtig.
pi_186558955
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou oke, wat jij wil. Samen met je beste vriend Baudet kinderen beledigen die niks verkeerd doen. Geniet ervan
Ik zeg nergens dat Baudet mijn vriend is. Ik ben het op veel politieke standpunten met hem eens. Mischien zouden hij en ik mekaar irl niet kunnen uitstaan. Dat kan. Dat is het probleem met linkse deugmensen. Ze gaan teveel uit van drogredenering en -argumenten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 02-05-2019 09:56:34 ]
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:50:21 #90
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186558978
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:49 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat Baudet mijn vriend is. Ik ben het op veel politieke standpunten met hem eens. Mischien zouden hij en ik mekaar irl niet kunnen uitstaan. Dat kan. Dat is het probleem met linkse deugmensen. Ze gaan teveel uit van drogredenering en argumenten.
Wie is hier de linkse deugmens?
Laffe huichelaar
pi_186559036
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wie is hier de linkse deugmens?
Ik wil me best aanmelden. Ik zie namelijk geen negatief woord. Ik ben een mens, ik hoop dat ik inderdaad deug (het tegengestelde van deugen volgens het woordenboek is een slecht hart bezitten, ik ben dan liever een goed mens) en ik sta politiek wel links van het midden, al is het niet heel erg links...

Ik vind dat altijd zo'n raar scheldwoord...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_186559084
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:55 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik wil me best aanmelden. Ik zie namelijk geen negatief woord. Ik ben een mens, ik hoop dat ik inderdaad deug (het tegengestelde van deugen volgens het woordenboek is een slecht hart bezitten, ik ben dan liever een goed mens) en ik sta politiek wel links van het midden, al is het niet heel erg links...

Ik vind dat altijd zo'n raar scheldwoord...
Links is natuurlijk terecht een vies woord geworden. En deugmens wordt dan ook sarcastisch bedoeld.
pi_186559090
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:28 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik denk dat je nogsteeds een onschuldig kind in je geest hebt zitten wat wordt aangevallen. Die tweet is voor mij heel duidelijk
[..]

[..]

Prachtig toch. Gelijk heeft ie.
Waarom is het prachtig dat Baudet dat meisje persoonlijk aanvalt? Hij doet niet eens poging om argumenten te gebruiken, maar speelt enkel op de man.

Volgens jou is dat meisje een slachtoffer, aangezien ze onwelwillend voor het karretje van het 'klimaatkartel' wordt gespannen. Gek dat je dan toejuicht dat zij persoonlijk wordt aangevallen. Zeker van iemand die zo onzeker is als jij had je wat meer empathie mogen verwachten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:59:28 #94
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186559110
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:58 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Links is natuurlijk terecht een vies woord geworden. En deugmens wordt dan ook sarcastisch bedoeld.
Vervelend dat je me geen antwoord geeft
Laffe huichelaar
pi_186559132
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom is het prachtig dat Baudet dat meisje persoonlijk aanvalt? Hij doet niet eens poging om argumenten te gebruiken, maar speelt enkel op de man.

Volgens jou is dat meisje een slachtoffer, aangezien ze onwelwillend voor het karretje van het 'klimaatkartel' wordt gespannen. Gek dat je dan toejuicht dat zij persoonlijk wordt aangevallen. Zeker van iemand die zo onzeker is als jij had je wat meer empathie mogen verwachten.
Waarom zou dat meisje geen kritiek mogen krijgen?
En in die tweet geeft hij alleen maar argumenten.
pi_186559151
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:58 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

ewaldeng twitterde op donderdag 02-05-2019 om 01:04:17 Geesteswetenschappers zijn alleen "links" als je de PvdA links noemt. Wmb is dat gewoon neoliberaal en dus rechts. Erger is dat alle geschiedsbeoefening cultuurgeschiedenis is geworden. Allemaal identiteitsfraude is, nauwelijks politiek economische geschiedenis.... https://t.co/bhxvcdzyPT reageer retweet
Ewald Engelen is een zelfbenoemd linkse populist, die zelfs PvdA neoliberaal en rechts noemt :') . Voor hem is alles te rechts. Weet nog dat hij vroeger redelijk normaal was maar hij is de laatste 5-10 jaar naar extreem-links geradicaliseerd. Een soort van omgekeerde Karskens.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_186559154
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 10:01 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Waarom zou dat meisje geen kritiek mogen krijgen?
En in die tweet geeft hij alleen maar argumenten.
Iemand een narcistisch puberperikel noemen is in jouw ogen een argument?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 2 mei 2019 @ 10:03:10 #98
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_186559164
Zomaar-een-Chinees grossiert in non-sequitors, blijkbaar.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_186559227
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vervelend dat je me geen antwoord geeft
Iedereen hier die vindt dat je dat meisje geen kritiek mag geven. Omdat het zogenaamd nog een kind is. De clou is dat ze eigenlijk vinden dat je niet haar standpunten (want klimaat dit dat) mag bekritiseren. Deze constructie schuilen de linksen heel laf achter. Ze gebruiken een kind als een schild voor een politieke mening in hun straatje. Dit weet Baudet ook. Het is dan juist dapper dat je dan wel kritiek durft tegeven op dat meisje.

Het zou wat zijn als je kinderen kunt gebruiken om beleid door te voeren. Want immers kinderen mag je niet'aanvallen'. Het is ook geen toeval dat jullie de nadruk op leggen op aanvallen. Als ze ergens anders een mening over had. Had het jullie geen flikker uitgemaakt of ze kritiek kreeg of niet.
  donderdag 2 mei 2019 @ 10:07:34 #100
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186559238
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 10:06 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Iedereen hier die vindt dat je dat meisje geen kritiek mag geven omdat het zogenaamd nog een kind is. De clou is dat ze eigenlijk vinden dat je niet haar standpunten (want klimaat dit dat) mag bekritiseren. Hier schuilen de linksen heel laf achter. Ze gebruiken haar als een schild. Het zou wat zijn als je kinderen kunt gebruiken om beleid door te voeren. Want immers kinderen mag je niet'aanvallen'. Het is geen toeval dat jullie de nadruk op leggen op aanvallen. Als ze ergens anders een mening over had had het jullie geen flikker uitgemaakt of ze kritiek kreeg of niet.
Ja, als het bijvoorbeeld om pro-wapen activist Kyle Kashuv gaat (ook minderjarig) gelden die regels opeens niet meer. Merkwaardig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')