heb je nu ineens verstand van voetbalquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:07 schreef Myrr het volgende:
Oh ja vanavond Ajax. Denk 2-1 voor Tottenham.
Heeft hij jou soms ook aangeraakt ;pquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt heel lekker maar alles wat die gast waar ik gegeten heb aanraakt is lekker.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
onder je bed?
[..]Gebeurt niet vaak dat we het hierover eens zijn geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Kan gebeuren, heb het ook nog niet gezien maar ik schakel dan gewoon snel over zodat ik het niet leesquote:
Hihiquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft hij jou soms ook aangeraakt ;p
Ja is goed te doen
noice rawr xxquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:10 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
ff selfie:) voelde me cute verwijder hem mss later
Doe ik ook altijd. Dat heb je soms met internet he... verkeerde copy pastequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan gebeuren, heb het ook nog niet gezien maar ik schakel dan gewoon snel over zodat ik het niet lees
Ja ongeluk zit nou eenmaal in een klein hoekjequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Dat heb je soms met internet he... verkeerde copy paste
Hehe, nopequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak dat we het hierover eens zijn geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
En is menselijk... hahaquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ongeluk zit nou eenmaal in een klein hoekje
heb al een tijdje geen blauw gezien vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is het weer tijd om kansloze notes te sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |