abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186522488
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:22 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ja inderdaad alle turken terug naar casablanca!!!! 111111

Lul toch niet zo stom imbeciel
Wat hebben Turken in Marokko te doen ?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_186522520
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef Vollenhoven het volgende:
Maar 99% hier heeft nog nooit zo'n boek geopend en reageert uit onderbuikgevoel.

Uberhaupt heeft meer dan de helft hier volgens mij nog nooit een buitenlander gezien.
Die kans zit er idd wel in.
Eens kijken
pi_186522546
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 14:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Met vele interpretatie mogelijkheden
Anders interpreteren doen mensen blijkbaar alleen als het niet goed uitkomt. Feit is is dat al die onzin er wel in staat, anders interpreteren veranderd daar niets aan.
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
pi_186522612
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:00 schreef Maharski het volgende:

[..]

Die kans zit er idd wel in.
Jullie denken dat 50% de hele dag binnen zit? Vertel eens hoe jullie deze geniale analyse gefabriceerd hebben..
pi_186522807
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 13:20 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Waarom zou ik een discussie aangaan over kulzaken als een mode contest. Ik gaf je al mijn punt over het bedrijfsleven en de discriminatie die daar nog steeds in zit. Een stuk belangrijker dan een fucking mode/beauty wereldje
De zelf-veroorzaakte discriminatie. Gek he, als een Marokkaan 8 x zo vaak met Justitie in aanraking komt. Als Nederlanders 8 x zo vaak in aanraking kwamen met Justitie dan Marokkanen dan werden Marokkanen eerder aangenomen. Alleen de Nederlanders zouden dan WEL inzien dat het een gedrag- en cultuurprobleem is.
pi_186524654
Ik ben blij met diversiteit, man kan veel leren van elkaar. Onder diversiteit behoren alle bevolkeringen, ja ook moslims maar ook bijvoorbeeld Canadezen, Japanners etc etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2019 20:33:53 ]
  Forum Admin dinsdag 30 april 2019 @ 20:35:42 #157
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_186524706
Een aantal mensen gaat hier over de schreef. Lees het allemaal nog maar eens na en ga in het vervolg na of je posts wel binnen het beleid vallen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')