ja weet het er alles van, tijd om te stoppen. voel mij echt verslaafd als ik ze zie te staan wachten. dat doe ik dus ookquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Roken is echt niet meer stoer, het zijn allemaal losers
Jij staat toch niet te wachten?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja weet het er alles van, tijd om te stoppen. voel mij echt verslaafd als ik ze zie te staan wachten. dat doe ik dus ook
nee oke maar toch!quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij staat toch niet te wachten?
Ik ben zo blij dat ik eraf ben, wilde al langer stopp. Maar longkanker was nodig om mij te laten stoppen. Ben er deze maand nu 9 jaar vanaf en ik ga nooit meer roken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja weet het er alles van, tijd om te stoppen. voel mij echt verslaafd als ik ze zie te staan wachten. dat doe ik dus ook
Ik ken de andere kant en vind soms de geur van sigaretten nog wel lekker..Maar gestopt is gestopt en dat vind ik in Utopia zo stompzinnig..quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Heb gemist wat er is gebeurd,maar ik vind het nu al geweldigquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik vind het genieten zowel in de cos als op de streams
De Jessie haters helemaal euforisch omdat adje op Jessie wilde stemmen en die zitten nu al weer in een dipje Haha
Chris blij gemaakt met nix.....
Er zal vast nog veel meer gebeuren
echt waanzinnig hoe snel dat ging, toen sjon een pakje shag haalde, binnen 2 weken iedereen roken. echt absurd hoe snel dat ging.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ken de andere kant en vind soms de geur van sigaretten nog wel lekker..Maar gestopt is gestopt en dat vind ik in Utopia zo stompzinnig..
Heel raar..Ik weet, als ik weer eentje neem, dan ben ik verloren..Ze hadden het nooit moeten doen..quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt waanzinnig hoe snel dat ging, toen sjon een pakje shag haalde, binnen 2 weken iedereen roken. echt absurd hoe snel dat ging.
ja ik laat ik hopen dat ik verstandig genoeg ben... beetje bij beetje, raar is dat. voel mij net een utopiaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik eraf ben, wilde al langer stopp. Maar longkanker was nodig om mij te laten stoppen. Ben er deze maand nu 9 jaar vanaf en ik ga nooit meer roken.
Hoop dat het jou ook een keer lukt om te stoppen, maar dan omdat je het will en niet omdat je lijf aan de gevolgen van roken moet lijden.
Ger is brood aan het bakken en Jessie gaat door mijn , het is weer allemaal zijn eigen leven gaan leiden he".
O ik vind het zo stinken... ALs ik de deur opendoe, of ik sta in de lift dan kan je precies ruiken wie rookt. Ze stinken en dat is smerig. Dan schaam ik dat ik zelf ook ooit zo stonk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ken de andere kant en vind soms de geur van sigaretten nog wel lekker..Maar gestopt is gestopt en dat vind ik in Utopia zo stompzinnig..
Zolang het maar bij voelen blijft en je het maar niet bentquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik laat ik hopen dat ik verstandig genoeg ben... beetje bij beetje, raar is dat. voel mij net een utopiaan
quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang het maar bij voelen blijft en je het maar niet bent
Oeps bent met een d das een voutjequote:
Deze collage zegt alles, ik heb nooit gerookt en dat moment van die sigaret tussen iemands lippen het gezuig eraan, super lelijk....quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
verslaving is een ziekte toch? zullen het vast niet doen om er mooi uit te zien
ja erg die rommel, je denkt er behoorlijk van te genietenquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Deze collage zegt alles, ik heb nooit gerookt en dat moment van die sigaret tussen iemands lippen het gezuig eraan, super lelijk....[ afbeelding ]
Is het ookquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja erg die rommel, je denkt er behoorlijk van te genieteneen grote mindfuck is het
Frennie heeft een goede leermeester gehad, die is behoorlijk gehaaid die tantequote:Op dinsdag 30 april 2019 08:43 schreef DKUp het volgende:
Ik heb tien sigaretten in mijn leven tot nu toe gerookt (24). Door Utopia heb ik juist helemaal niet de behoefte om te roken.
Dre: Je moet juist rekening houden met Frennie.
Ja, dat weten we al een tijdje dat iedereen rekening moet houden met Frennie anders depressief en wordt ze boos.
Dit is toch te zot, moet ze naar zorginstelling gaan en niet naar Utopia.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:43 schreef DKUp het volgende:
Ik heb tien sigaretten in mijn leven tot nu toe gerookt (24). Door Utopia heb ik juist helemaal niet de behoefte om te roken.
Dre: Je moet juist rekening houden met Frennie.
Ja, dat weten we al een tijdje dat iedereen rekening moet houden met Frennie anders depressief en wordt ze boos.
Ja, vind ik ook.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is toch te zot, moet ze naar zorginstelling gaan en niet naar Utopia.
Ze laat andere mensen anaal tegen hun wil misbruiken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:45 schreef Bramenstruik het volgende:
Frutsel voor de meest gegroeide gebloemde utopiaan ever, met als hoogtepunt anaal ontmaagd, en nu dubbel anaal genomen
quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:45 schreef Bramenstruik het volgende:
Frutsel voor de meest gegroeide gebloemde utopiaan ever, met als hoogtepunt anaal ontmaagd, en nu dubbel anaal genomen
GMquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:44 schreef Dotteke het volgende:
Hij is schuldig het straalt er af.
[ afbeelding ]
Ze gaat vreemd, laat zich naaien door Jessiequote:Op dinsdag 30 april 2019 08:45 schreef Bramenstruik het volgende:
ze hebben toch al hun stemmen doorgegeven gisteren ?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Angstg vraagt Jessie of de stemmen van Dyl en Kay veranderd zijn na gisteren![]()
|Echt de diarree loopt uit zijn broek zo bang is |Jes dat hij stemmen gaat krijgen
Ze gaan ook nog wel eens een stem veranderen, dat schijnt te mogenquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben toch al hun stemmen doorgegeven gisteren ?
Volgens mij zijn dit allemaal toneelstukjes om de streamertjes bezig te houden
Gisteren al en zo rond 10:30.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben toch al hun stemmen doorgegeven gisteren ?
Volgens mij zijn dit allemaal toneelstukjes om de streamertjes bezig te houden
tering, die gaat er ook steeds meer als een zwerver uitzienquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Deze collage zegt alles, ik heb nooit gerookt en dat moment van die sigaret tussen iemands lippen het gezuig eraan, super lelijk....[ afbeelding ]
make up niet gedaan natuurlijk, gelukkig missen wij die rode lippen nooitquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaar, de zon schijnt helemaal niet.
|Triest ventje is hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |