leuke paints in je fobo:)quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je hoe ongemakkelijk is om ontslag te nemen als ze allemaal verwachten dat je er nog jaren gaat werken en blij met je zijn
krijg er spontaan diarree van
Nee een weiland met bomenquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja een bos waar weinig bomen staan noem je toch ook een kaal bos
Hij hoeft het maar 1 keer te kunnenquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Llorente kan het al 5 jaar niet meer
Hans is geniaal alleen weet het altijd goed te verbergenquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee hans je weet er weer niks van
mijn plan is vooralsnog om mijn contractverlenging in juli te weigeren maar ik ben zo beta dat de kans er in zit dat ik het toch maar tekenquote:
Ja, zoals hermann zijn goddelijke lijf weergaloos weet te verbergen onder lagen spekquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hans is geniaal alleen weet het altijd goed te verbergen
hoeveel bomen heb je al verwijderd vandaag?quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn plan is vooralsnog om mijn contractverlenging in juli te weigeren maar ik ben zo beta dat de kans er in zit dat ik het toch maar teken
0quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
hoeveel bomen heb je al verwijderd vandaag?
Bedankt voor deze dienstmededelingquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Mandarijnen zijn echt kut de laatste tijd. Droge smerige rommel.
Ik probeer een hevige discussie te ontketenen. Maar bedankt voor het bedanken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bedankt voor deze dienstmededeling
Doe maar gewoon wat moet je nou thuisquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn plan is vooralsnog om mijn contractverlenging in juli te weigeren maar ik ben zo beta dat de kans er in zit dat ik het toch maar teken
Ja ik dus ook, ik zal prioriteren.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pas je op dat je geen burn-out oploopt, ik heb het idee dat je teveel hooi op je vork neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |