abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7749308
ik las net even snel door alle topictitels heen en zie allemaal topics over klote dingen.. (liefdesverdriet enz..)

Zijn er hier toevallig ook mensen die wel gelukkig zijn of is iedereen depressief? Iemand met een goede relatie? iemand?

(niet dat ik last heb van al die topics of er over wil zeuren.. maar het kan hier wel een beetje opgevrolijkt worden, toch?

nou ja.. ik ben in ieder geval wel gelukkig genoeg vind k zelf en k heb een hele leuke en lieve vriend.. hij is wel geen Mr. perfect, maar wel mijn Mr. perfect enough..

pi_7749364
ik heb een geweldige relatie , buiten alle problemen om kan dat prima hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7749377
Ikke wel!
pi_7749410
Ach, het is winter. Mensen zijn vaker depressief in de winter. Dan komt met namelijk zonlicht te kort.
Ars longa, vita brevis
pi_7749536
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:53 schreef motown het volgende:
Ach, het is winter. Mensen zijn vaker depressief in de winter. Dan komt met namelijk zonlicht te kort.
In de zomer ben ik meestal depressiever! iedereen is zo blij dan, iedereen is mooi, zweet me de pleuris, moet werken als het mooi weer is, weinig op tv
pi_7749538
* Faithy is over het algemeen wel gelukkig...

alleen soms dan is het me even teveel

maar ik heb een lieve vriend, goeie vrienden en heel veel familie... dus ik sleep me er wel doorheen

Doei.
pi_7749546
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:52 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een geweldige relatie , buiten alle problemen om kan dat prima hoor
He-le-maal mee eens

maar goed, dat is mijn mening

#geen
pi_7749555
Ik ben gelukkig.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7749584
Ik ben gelukkig! Helaas geen relatie maar ehm...nou ja, beetje een relatie dan, zit nog steeds wat te kloten met mn ex. Maar dat is over als ik de ware tegenkom! Tja...en waar de ware is...geen idee...misschien moet ik er een advertentie over plaatsen...

Def

pi_7749629
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:01 schreef DuchessX het volgende:

[..]

He-le-maal mee eens

maar goed, dat is mijn mening

Vraagt alleen af en toe een moker om zulks te realiseren
pi_7749750
Ik ben vreselijk gelukkig met m'n vriendin, nog steeds verliefd dus dat gaat wel goed. Zit verders ook goed in m'n vel. Ik ga altijd heerlijk in de winter. De zomer is mij te warm..........
  maandag 6 januari 2003 @ 23:12:06 #12
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7749816
Ik heb een geweldige relatie en nog nooit problemen gehad met haar
Dus dat gaat helemaal geweldig
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_7749885
ja hoor! toppie op t moment! heb me 2 maanden geleden kutter gevoeld dus ja! kan niet beter nu!
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_7749914
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:50 schreef freaky-me het volgende:
hij is wel geen Mr. perfect, maar wel mijn Mr. perfect enough..
Hele koele quote

Maar topics vol-lullen over positieve dingen is erg saai Je kan geen advies geven ofzo, maar hooguit een: toppie meegeven.

pi_7750068
Ik ben helemaal gelukkig , met of zonder relatie, zo zonder is 't ook prima
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 00:40:45 #16
42381 CvB
handles your hunger better
pi_7751989
joepie ik ben ook gelukkig!!

Ik volg een opleiding die me ontzettend goed bevalt (journalistiek).
Heb veel en echt leuke vrienden en kan daar de grootste lol mee hebben.
Heb goeie ouders en een extreem coole, moderne oma!

Helaas geen relatie, kheb wel iemand op het oog, maar of dat wat wordt....hopen maar.

Vind ik
  dinsdag 7 januari 2003 @ 00:41:47 #17
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_7752008
Ik houd mezelf voor dat ik gelukkig ben. 'k ga er ook nog in geloven. Dus ik ben gelukkig
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_7752033
Ik ben gelukkig getrouwd met de liefste man op de wereld En heb ook nog ee geweldig zoontje van 2 jaar!!
  dinsdag 7 januari 2003 @ 00:45:41 #19
36533 Shyte
Stone free..
  dinsdag 7 januari 2003 @ 00:46:59 #20
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_7752091
Ja hoor .........Ik heb een lieve vriendin en ik heb een geinterreseerde koper voor me huis
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_7754877
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:50 schreef freaky-me het volgende:
ik las net even snel door alle topictitels heen en zie allemaal topics over klote dingen.. (liefdesverdriet enz..)

Zijn er hier toevallig ook mensen die wel gelukkig zijn of is iedereen depressief? Iemand met een goede relatie? iemand?

(niet dat ik last heb van al die topics of er over wil zeuren.. maar het kan hier wel een beetje opgevrolijkt worden, toch?

nou ja.. ik ben in ieder geval wel gelukkig genoeg vind k zelf en k heb een hele leuke en lieve vriend.. hij is wel geen Mr. perfect, maar wel mijn Mr. perfect enough..

Erhm nou ben wel gelukkig ook al heb ik geen vriendin dat komt wel weer. Vind het alleen een beetje koud
-
  dinsdag 7 januari 2003 @ 12:15:06 #22
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7755949
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 00:43 schreef SheDeviltje het volgende:
Ik ben gelukkig getrouwd met de liefste man op de wereld En heb ook nog ee geweldig zoontje van 2 jaar!!
Een jong zoontje
Cute
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_7756621
Ik vind dat de topic starter gelijk heeft, meer vrolijkheid!

Zelf ben ik wel gelukkig, heb al 5,5 jaar een vriend, wonen samen.
Iedere relatie heeft natuurlijk wel eens zijn mindere tijden, maar over het algemeen gaat het prima met mij.

dinsdag 7 januari 2003 @ 15:06:26 #24
12221 Tijn