Zijn er hier toevallig ook mensen die wel gelukkig zijn of is iedereen depressief? Iemand met een goede relatie? iemand?
(niet dat ik last heb van al die topics of er over wil zeuren.. maar het kan hier wel een beetje opgevrolijkt worden, toch?
nou ja.. ik ben in ieder geval wel gelukkig genoeg vind k zelf en k heb een hele leuke en lieve vriend.. hij is wel geen Mr. perfect, maar wel mijn Mr. perfect enough..
quote:In de zomer ben ik meestal depressiever! iedereen is zo blij dan, iedereen is mooi, zweet me de pleuris, moet werken als het mooi weer is, weinig op tv
Op maandag 6 januari 2003 22:53 schreef motown het volgende:
Ach, het is winter. Mensen zijn vaker depressief in de winter. Dan komt met namelijk zonlicht te kort.
alleen soms dan is het me even teveel
maar ik heb een lieve vriend, goeie vrienden en heel veel familie... dus ik sleep me er wel doorheen
quote:He-le-maal mee eens
Op maandag 6 januari 2003 22:52 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een geweldige relatie, buiten alle problemen om kan dat prima hoor
maar goed, dat is mijn mening
Def
quote:Vraagt alleen af en toe een moker om zulks te realiseren
Op maandag 6 januari 2003 23:01 schreef DuchessX het volgende:[..]
He-le-maal mee eens
maar goed, dat is mijn mening
quote:Hele koele quote
Op maandag 6 januari 2003 22:50 schreef freaky-me het volgende:
hij is wel geen Mr. perfect, maar wel mijn Mr. perfect enough..
Maar topics vol-lullen over positieve dingen is erg saai Je kan geen advies geven ofzo, maar hooguit een:
toppie meegeven.
Ik volg een opleiding die me ontzettend goed bevalt (journalistiek).
Heb veel en echt leuke vrienden en kan daar de grootste lol mee hebben.
Heb goeie ouders en een extreem coole, moderne oma!
Helaas geen relatie, kheb wel iemand op het oog, maar of dat wat wordt....hopen maar.
quote:Erhm nou ben wel gelukkig
Op maandag 6 januari 2003 22:50 schreef freaky-me het volgende:
ik las net even snel door alle topictitels heen en zie allemaal topics over klote dingen.. (liefdesverdriet enz..)Zijn er hier toevallig ook mensen die wel gelukkig zijn of is iedereen depressief? Iemand met een goede relatie? iemand?
(niet dat ik last heb van al die topics of er over wil zeuren.. maar het kan hier wel een beetje opgevrolijkt worden, toch?
nou ja.. ik ben in ieder geval wel gelukkig genoeg vind k zelf en k heb een hele leuke en lieve vriend.. hij is wel geen Mr. perfect, maar wel mijn Mr. perfect enough..
quote:Een jong zoontje
Op dinsdag 7 januari 2003 00:43 schreef SheDeviltje het volgende:
Ik ben gelukkig getrouwd met de liefste man op de wereldEn heb ook nog ee geweldig zoontje van 2 jaar!!
Zelf ben ik wel gelukkig, heb al 5,5 jaar een vriend, wonen samen.
Iedere relatie heeft natuurlijk wel eens zijn mindere tijden, maar over het algemeen gaat het prima met mij.
Maar gelukkig zijn wordt nou eenmaal als "normaal" ervaren en normale dingen ga je niet posten.
Tis wel es anders geweest, maar ik ben gelukkig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |