Nou en, misschien vind ik dat wel lekkerquote:Op maandag 29 april 2019 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poké Bowl.
Friet en pizza's daar groeien je dijbenen van naar elkaar toe.
Krijg je zo'n rozig vochtig uitgeslagen smetrandje daarquote:Op maandag 29 april 2019 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou en, misschien vind ik dat wel lekker
Gwn allebeiquote:Op maandag 29 april 2019 18:30 schreef Chloroform het volgende:
Friet of pizza, friet of pizza, friet of pizza
Wat zit je me te bodyshamenquote:Op maandag 29 april 2019 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je zo'n rozig vochtig uitgeslagen smetrandje daar
Heb wel zin in colaquote:
Heb je niks anders wat je mee kunt nemen?quote:Op maandag 29 april 2019 18:42 schreef HPLC het volgende:
Ik ga 5 mei ook de dood van al die moffen vieren. Gvd, ze hebben hier de hele AH geplunderd en nu heb ik geen brood voor morgen
Denk je haar nog te kunnen neuken?quote:Op maandag 29 april 2019 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niet shamen joh, zit gewoon hartop te fantaseren
"hartop"quote:Op maandag 29 april 2019 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niet shamen joh, zit gewoon hartop te fantaseren
geen lekkere yoghurt meer voor muesliquote:Op maandag 29 april 2019 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je niks anders wat je mee kunt nemen?
Sosootjesquote:Op maandag 29 april 2019 18:42 schreef HPLC het volgende:
Ik ga 5 mei ook de dood van al die moffen vieren. Gvd, ze hebben hier de hele AH geplunderd en nu heb ik geen brood voor morgen
Wat je al niet met een stokbrood kan doenquote:Op maandag 29 april 2019 18:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
geen lekkere yoghurt meer voor muesliDus maar een stokbrood meegenomen
Wat een kutdag
Wat is lekkere yoghurt precies :squote:Op maandag 29 april 2019 18:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een kutdag
Ja zat naar foto's van zosk te kijkenquote:Op maandag 29 april 2019 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaah hij was drijfnat dus zojuist
Heb je toch weer je harde staaf te pakkenquote:Op maandag 29 april 2019 18:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een kutdag
Turkse yoghurt, Griekse yoghurt of gewonequote:Op maandag 29 april 2019 18:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is lekkere yoghurt precies :s
Heb je geen crackers
Ahw het zat je niet mee. Je had nog wraps kunnen meenemen, maar dat is al te laat hequote:Op maandag 29 april 2019 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Turkse yoghurt, Griekse yoghurt of gewoneWas allemaal op
Geen idee, daar houd ik niet van.
She hates me.quote:Op maandag 29 april 2019 18:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Denk je haar nog te kunnen neuken?
als blanke tatta ga ik toch geen wraps eten als ontbijtquote:Op maandag 29 april 2019 18:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw het zat je niet mee. Je had nog wraps kunnen meenemen, maar dat is al te laat he
Als bruine tatta doe ik dat wel gewoon, fuck de popoquote:Op maandag 29 april 2019 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
als blanke tatta ga ik toch geen wraps eten als ontbijt
Wat mag je dan als blanke ontbijten?quote:Op maandag 29 april 2019 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
als blanke tatta ga ik toch geen wraps eten als ontbijt
Haten is een groot woordquote:
Die shit is zo goor he, gvd. Alsof je op je bek bent gegaan en drie dagen later de opgedroogde bloedkorsten van je lip naar binnen aan het werken bentquote:Op maandag 29 april 2019 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben opgevoed met Black Pudding als ontbijt, als ik dan nu al ruik dan kan ik een schone onderbroek aan gaan trekken
nou wat ik dus net opnoemdequote:Op maandag 29 april 2019 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat mag je dan als blanke ontbijten?
Oké dan wel hatenquote:Op maandag 29 april 2019 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg niet nietszeggend want dat is nog veel ergerder.
Een van mijn eerste keren beffen smaakte precies zo, was wel een momentje, dankjewel nog daarvoor R. met je slappe tietjes.quote:Op maandag 29 april 2019 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die shit is zo goor he, gvd. Alsof je op je bek bent gegaan en drie dagen later de opgedroogde bloedkorsten van je lip naar binnen aan het werken bent
Bloedworstquote:
Moet je er wat heftiger beleg op doen en niet droog opeten hahaquote:Op maandag 29 april 2019 18:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
jawel hoor, maar ga toch geen 10 van die dingen eten om verzadigd te raken
Gastquote:Op maandag 29 april 2019 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van mijn eerste keren beffen smaakte precies zo, was wel een momentje, dankjewel nog daarvoor R. met je slappe tietjes.
Ja dat zeggen wequote:
Romana?quote:Op maandag 29 april 2019 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van mijn eerste keren beffen smaakte precies zo, was wel een momentje, dankjewel nog daarvoor R. met je slappe tietjes.
NIET GEKLIKT HAHAquote:Op maandag 29 april 2019 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_pudding
hahahahaquote:Op maandag 29 april 2019 18:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je er wat heftiger beleg op doen en niet droog opeten haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |