Die heb ik nog niet gezien. Meestal zit ik 4 mei voor Schindler's List, heb ik ook al 5x gezien, elke keer weer tranen met tuiten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:23 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik kijk a bridge too far.
ook zo egoïstisch, alle signalen van het verzet zeggen niet doen, en vervolgens toch doen.
Helemaal kapotgeschoten en een hongerwinter veroorzaakt.
Ik zapte van de week langs The Boy With The Striped Pyama's. Gauw weggezapt. Daar jank ik ook elke keer bij.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Meestal zit ik 4 mei voor Schindler's List, heb ik ook al 5x gezien, elke keer weer tranen met tuiten.
Die kan ik beter hebben dan Schindler's Listquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik zapte van de week langs The Boy With The Striped Pyama's. Gauw weggezapt. Daar jank ik ook elke keer bij.
Jahquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:05 schreef Poes. het volgende:
Sonny Boy is ook zo'n prachtige film, met een vreselijk einde
Ook wel slecht van je school.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:13 schreef Poes. het volgende:
Was vandaag ook begonnen aan de WW2 in colour serie op Netflix. Ook interessant. Ik heb op school eigenlijk alleen maar geleerd over de Europese oorlog en een beetje over de atoombommen.
Dan nogquote:
Ach ik zat de meeste tijd toch buiten te roken, dus misschien hebben m'n klasgenoten er wél wat over geleerdquote:
Dat scheelt jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ach ik zat de meeste tijd toch buiten te roken, dus misschien hebben m'n klasgenoten er wél wat over geleerd![]()
Gelukkig is er Netflix en haal ik zo de schade wel weer in!
Ben je actiever dan mij, ik heb alleen nog een broodje en bak koffie naar binnen weten te werkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:15 schreef LPFAN het volgende:
Zo beweging ook wel weer gehad vandaag. Oude bank en eetset en dergelijke richting grofvuil gebracht.
Hahah ik lig nu ook als een zak aardappelen op de bank hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ben je actiever dan mij, ik heb alleen nog een broodje en bak koffie naar binnen weten te werken
Ik heb geschiedenis zo snel mogelijk laten vallen. Wat een kutvak vond ik dat. Al die jaartallen onthouden, niks voor mijquote:
Volgend jaar weer een kansquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:21 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Niet eens. Zat gewoon fortnite te spelen en toen was het ineens 20.15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |