Heb vrijdag een bel afspraak met Nefroloogquote:
Dan hoor je wel of er iets moet veranderen wbt je medicatie.quote:Op maandag 29 april 2019 14:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heb vrijdag een bel afspraak met Nefroloog
Nee concert was in maartquote:Op maandag 29 april 2019 14:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dan hoor je wel of er iets moet veranderen wbt je medicatie.
Schoot me gisteren opeens te binnen; heb je nog gekeken naar een kaartje voor Mike S van LP?
Ja was net te laatquote:
Ja en anders heb ik pechquote:Op maandag 29 april 2019 15:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hij/ze komen vast wel eens weer
Ik zal me weer een uur vervelen bij het zwembad
Het viel mee gelukkigquote:
Wat stond er op het menu?quote:Op maandag 29 april 2019 17:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het viel mee gelukkigEr zat een kennis bij me, haar dochter zwemt tegelijk met B.
Avondeten ook alweer achter de kiezen, zit vol
Bloemkool, spinaziekaas-filet en röstiquote:Op maandag 29 april 2019 17:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wat stond er op het menu?
Ik ga ook zo ff eten maken.
Lekker behalve de bloemkoolquote:Op maandag 29 april 2019 17:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Bloemkool, spinaziekaas-filet en rösti
quote:
Ja man, over 2 dagen is het alweer meiquote:Op maandag 29 april 2019 18:01 schreef LPFAN het volgende:
Het feest van mijn ouders is al volgende weekwtf happend.
Bizarquote:Op maandag 29 april 2019 18:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
Ja man, over 2 dagen is het alweer mei
Feestje in een zaal met hapjes en drankjes enzo.quote:Op maandag 29 april 2019 18:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat voor soort feestje wordt het trouwens?
Klinkt goedquote:Op maandag 29 april 2019 18:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Feestje in een zaal met hapjes en drankjes enzo.
Whehe sterkte ermeequote:Op maandag 29 april 2019 18:11 schreef LPFAN het volgende:
En mijn familie heeft nog niet afgezegd dus ben bang dat ze komen
Negeren die hapquote:
Haha inderdaadquote:Op maandag 29 april 2019 20:24 schreef Poes. het volgende:
Hey, weer eens een leuke 600 aflevering vanavond![]()
Iemand die wél gemotiveerd is en niet iedereen loopt te commanderen of in bed blijft janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |