100 maal liever dan wat hier nu vooral post. Gelukkig vandaag weer een paar bekende namenquote:Op maandag 29 april 2019 15:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eens, maar gedraagt zich wel soms elitair en trekt snel naar dezelfde mensen toe. Maar dat zie je hier wel vaker
En noel?quote:
Tijd vliegtquote:
Kan hij beter een krukje pakkenquote:Op maandag 29 april 2019 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hans probeert zich aan hem op te trekken
Rtquote:Op maandag 29 april 2019 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
100 maal liever dan wat hier nu vooral post. Gelukkig vandaag weer een paar bekende namen
Lekker huilen over dat 't vroeger leuker was is ook irritantquote:Op maandag 29 april 2019 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
100 maal liever dan wat hier nu vooral post. Gelukkig vandaag weer een paar bekende namen
Ja top user was datquote:
In dienst ? Krijg je dan niet een feestje of zo ?quote:
Heb jij dat niet met je tijd met Cachie?quote:Op maandag 29 april 2019 15:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker huilen over dat 't vroeger leuker was is ook irritant
Over 5 jaar rollator van de zaak.quote:Op maandag 29 april 2019 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In dienst ? Krijg je dan niet een feestje of zo ?
quote:Op maandag 29 april 2019 15:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb jij dat niet met je tijd met Cachie?
Wel lief dat reptielen ook een kans krijgen in Nederland.quote:
Verrassendquote:Op maandag 29 april 2019 15:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik het zou kunnen dan had ik het ook gedaan
Buiten werk weet ik al helemaal niet meer hoe het is. Tijdens werk word ook steeds minder... ach ja dan maar werkenquote:Op maandag 29 april 2019 15:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
Daarom is het ook leuker overdag tijdens werk dan erbuiten
Is goed, noel.quote:Op maandag 29 april 2019 15:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker huilen over dat 't vroeger leuker was is ook irritant
Was wel zo, ja.quote:
quote:Op maandag 29 april 2019 15:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb jij dat niet met je tijd met Cachie?
Ja ik ken hetquote:Op maandag 29 april 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Buiten werk weet ik al helemaal niet meer hoe het is. Tijdens werk word ook steeds minder... ach ja dan maar werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |