Kan iemand mij de nadelen geven van de Diane pil die andere pillen niet hebben of minder hebben?
Cheers.
~Des
En met alle pillen heb je kans op trombose natuurlijk (en tig andere aandoeningen en bijwerkingen).
hmm jij bent toch een man, waar hebbie het voor nodig
degene hierbove stelde betere pilletjes voor
en idd...als man zijnde? :S
voordelen zijn wel duidelijk
- minder/geen acne voor de tieners
- vermindering van overbeharing
maar je moet gewoon met een lichte beginnen en als die niet bevalt andere pillen testen tot je er één vind die je wel fijn vindt.
succes ermee..
En laat je controleren als je andere medicijnen gebruikt voor de combies,
Ach ja ik hoop dat je er iets uit haalt, ik weet er weinig van als man zijnde alleen wat ik weet van mijn ex vriendinnetjes en wat ik lees,'
Dwan
quote:dat deden ze alleen vroeger, in de begin tijd van de pil....
Op dinsdag 7 januari 2003 23:36 schreef Dwan het volgende:C: het schijnt dat ze veel van die stoffen in de pil uit drachtige merries halen die zeer bruut mishandeld worden voor die stof. Ik ben geen mega dieren activist maar vind wel dat je dit moet uit zoeken bij je keuze van de pil.
Tenminste dat was zo bij mijn vrouw
Maar of dat nou echt alleen bij de diane pil is, weet ik ook niet.
In iedergeval suc6 bij je keuze
maar in iedergeval succes,!
Zit zelf nu ook in een overstap-fase: ik ga van femodeen naar microgynon 30. Femodeen werkte in het begin fantastisch. Enige nadeel was dat ik iets aankwam (niet veel). Maar na een jaar kreeg ik last van doorbraakbloedingen, was vaak duizeling, moe en had stemmingswisselingen. De hormonen passen blijkbaar niet meer bij mij.
Succes!!
Verder kwamen de depressieve buien waar ik eindelijk na jaren vechten vanaf was weer terug alsof ze nooit weggeweest waren , kwam ik 4 kilo aan, had ik geen zin meer seks (zo kan ik ook een middel tegen zwangerschap bedenken ja) en verder had ik elke dag buikpijn, misselijk etc. en waren mn menstruaties juist heftiger en pijnlijker dan ik gewend was.
Ervoor had ik Microgynon 30 die ik erna ook weer voorgeschreven kreeg. Inmiddels heb ik de 3-fase pil Trigynon, die me prima bevalt.
Met de pil hou je helaas meestal vocht vast. Is een moeilijk punt. Ik denk dat je het beste meerdere pillen kunt uitproberen, om te zien van welke je het minst last hebt.
Eigenlijk baal ik na anderhalf jaar al van de pil. Kan me goed voorstellen dat vrouwen pilmoe worden. Maar ja, als je niet zwanger wilt worden... Maar zodra ik helemaal zeker ben dat ik geen kinderen wil (ben nu 95% zeker), dan mag hij zich laten steriliseren
ik zie het vanzelf wel...... ik wil later wel kindjes zowiezo....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |