abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7748902
Haai..

Kan iemand mij de nadelen geven van de Diane pil die andere pillen niet hebben of minder hebben?

Cheers.

~Des

As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
  maandag 6 januari 2003 @ 23:01:02 #2
11066 punksquad
-------------
pi_7749539
is centraal piltopic voor
Listen to people... they can be right, Don't obay people... they can be wrong, www.50percentoff.nl
  † In Memoriam † maandag 6 januari 2003 @ 23:04:36 #3
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_7749626
Vooral dat je stofwisseling langzamer wordt en je dus zwaarder wordt.

En met alle pillen heb je kans op trombose natuurlijk (en tig andere aandoeningen en bijwerkingen).

pi_7763068
hmm ik kreeg heel veel buikpijn van die pil als ik het was, kan beter eerst met een lichtere beginnen zoals lovette of microgynon30
succes

hmm jij bent toch een man, waar hebbie het voor nodig

dinsdag 7 januari 2003 @ 20:23:02 #5
19643 reneejepeetje
life's hard, and so am I-
pi_7763151
moodswings! misselijk! kotsen!

degene hierbove stelde betere pilletjes voor
en idd...als man zijnde? :S

never made it as a whise girl, couldn't cut it as a poor girl steeling
  dinsdag 7 januari 2003 @ 20:58:48 #6
44025 henkkk
Nazzgul is lief
pi_7764139
das heel persoonlijk denk ik, ik heb nergens last van..

voordelen zijn wel duidelijk
- minder/geen acne voor de tieners
- vermindering van overbeharing

maar je moet gewoon met een lichte beginnen en als die niet bevalt andere pillen testen tot je er één vind die je wel fijn vindt.
succes ermee..

Henk heeft geen ballen maar is wel stoer!
  dinsdag 7 januari 2003 @ 23:36:46 #7
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_7768162
De Diane pil ken ik niet maar als man zijnde met wat ik heb mee gemaakt kan ik je vertellen dat ik bang ben voor de pil.
A: het heeft mijn ex vriendin zo verandert door al dat gefok met hormonen.
B: Toen het al te laat was en ze zich misselijk voelde (haar gedachte boeide haar niet) stopte ze er mee. Ook maar gelijk met al haar andere medicijnen. Toen was ze zwanger. de rest werd een drama en een trauma pour moi. (ik weet dat zij het er ook niet makelijk mee zal hebben gehad)
C: het schijnt dat ze veel van die stoffen in de pil uit drachtige merries halen die zeer bruut mishandeld worden voor die stof. Ik ben geen mega dieren activist maar vind wel dat je dit moet uit zoeken bij je keuze van de pil.

En laat je controleren als je andere medicijnen gebruikt voor de combies,

Ach ja ik hoop dat je er iets uit haalt, ik weet er weinig van als man zijnde alleen wat ik weet van mijn ex vriendinnetjes en wat ik lees,'

Dwan

Dwannie is like god is rubbing your tummy
  woensdag 8 januari 2003 @ 00:23:18 #8
21715 moonglade
just a glimmer in on the water
pi_7769167
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 23:36 schreef Dwan het volgende:

C: het schijnt dat ze veel van die stoffen in de pil uit drachtige merries halen die zeer bruut mishandeld worden voor die stof. Ik ben geen mega dieren activist maar vind wel dat je dit moet uit zoeken bij je keuze van de pil.

dat deden ze alleen vroeger, in de begin tijd van de pil....
toen ze de stoffen net ontdekten konden ze ze alleen nog uit natuurlijke bronnen halen...
dat is een verschrikkelijk dure procedure, en die hebben ze allang vervangen door chemische reacties....
ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles van je weten
pi_7769407
Het enige wat ik je kan vertellen over de diane pil, is dat er kans is dat je sex-lust afneemt,

Tenminste dat was zo bij mijn vrouw
Maar of dat nou echt alleen bij de diane pil is, weet ik ook niet.

In iedergeval suc6 bij je keuze

pi_7778859
De diane pil is wel veel zwaarder.. mn vriendin heeft em ook gehad maar dan voor haar puisten.. (ze wilde er vanaf ) nu zit ze aan microgynen 30 en ze is stukken af gevallen..
dus een nadeel is denk ik dat je er van aan kunt komen..

maar in iedergeval succes,!

Release Yourself..
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:00:15 #11
39158 confined
breaking the waves
pi_7780257
Alle nadelen die genoemd zijn kunnen voor elke pil gelden. Het enige wat je kunt doen is met een vrij lichte pil beginnen en net zo lang proberen tot je iets hebt gevonden waar je echt tevreden over bent.

Zit zelf nu ook in een overstap-fase: ik ga van femodeen naar microgynon 30. Femodeen werkte in het begin fantastisch. Enige nadeel was dat ik iets aankwam (niet veel). Maar na een jaar kreeg ik last van doorbraakbloedingen, was vaak duizeling, moe en had stemmingswisselingen. De hormonen passen blijkbaar niet meer bij mij.

Succes!!

woensdag 8 januari 2003 @ 21:54:57 #12
16842 PsYcHeDeLiC
HaaizeideHaaiHooizeihetHooi
pi_7787023
k heb na 3 maanden Diane-35 gillend de rest van mn strips in de prullenbak gekieperd. De enorme kutbui waarin dat gebeurde kwam voort uit een moodswing die (mede) door die pil werd veroorzaakt.

Verder kwamen de depressieve buien waar ik eindelijk na jaren vechten vanaf was weer terug alsof ze nooit weggeweest waren , kwam ik 4 kilo aan, had ik geen zin meer seks (zo kan ik ook een middel tegen zwangerschap bedenken ja) en verder had ik elke dag buikpijn, misselijk etc. en waren mn menstruaties juist heftiger en pijnlijker dan ik gewend was.

Ervoor had ik Microgynon 30 die ik erna ook weer voorgeschreven kreeg. Inmiddels heb ik de 3-fase pil Trigynon, die me prima bevalt.

Geef mij maar een joint, zei de goudvis, dan word ik haai.
pi_7788182
ik ben sinds de pil ook aangekomen, en ik gebruik femodeem, is dat hier onder de vrouwen bekend,ik wil graag afvallen en het gaat zo moeilijk, enig idee?????
  donderdag 9 januari 2003 @ 13:59:03 #14
39158 confined
breaking the waves
pi_7796881
Ben van Femodeen ook wat aangekomen. Ik probeer nu vooral meer te bewegen (fietsen en veel lopen) om wat vet om te zetten in spieren.

Met de pil hou je helaas meestal vocht vast. Is een moeilijk punt. Ik denk dat je het beste meerdere pillen kunt uitproberen, om te zien van welke je het minst last hebt.

Eigenlijk baal ik na anderhalf jaar al van de pil. Kan me goed voorstellen dat vrouwen pilmoe worden. Maar ja, als je niet zwanger wilt worden... Maar zodra ik helemaal zeker ben dat ik geen kinderen wil (ben nu 95% zeker), dan mag hij zich laten steriliseren

pi_7810953
oh ja nou i.i.g bedankt....... misschien dat ik indd ff met de dokter ga overleggen van hoe of wat.....

ik zie het vanzelf wel...... ik wil later wel kindjes zowiezo....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')