Gelulquote:Op maandag 29 april 2019 00:44 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moet er ook niet veel van hebben van de stad Amsterdam maar dat is meer omdat ik daar 2 keer geweest ben en die 2 keer ook echt scheef werd aangekeken omdat ik nou eenmaal als een Rotterdammer praat. Daar kan ik niets aan doen aangezien ik hier in Rotterdam geboren ben.
XXX
Ik blijf nog evenquote:Op maandag 29 april 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga die onzin echt niet zitten lezen
quote:Op maandag 29 april 2019 00:46 schreef TillyB het volgende:
@:Prisha
@:Ghostbuster
@:Soury
@:Scrutinizer
@:sacha
daar hebben we GB voorquote:Op maandag 29 april 2019 00:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
We gaan het nu niet ordinair maken toch?
Waarom maak je Prisha wakker? Die moet hartstikke vroeg op.quote:Op maandag 29 april 2019 00:46 schreef TillyB het volgende:
NOU DOET IE HET VERDOMME WEL WAT IS DIT NOU
Nee hoor maar ik denk niet dat mensen in Amsterdam zich storen aan een dialectquote:Op maandag 29 april 2019 00:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
We gaan het nu niet ordinair maken toch?
Die is waarschijnlijk al aan het opstaan.quote:Op maandag 29 april 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom maak je Prisha wakker? Die moet hartstikke vroeg op.
Trisha Paytas?quote:Op maandag 29 april 2019 00:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest.
Maar ik deed wat Trishtalk.
Het is het waard!quote:Op maandag 29 april 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom maak je Prisha wakker? Die moet hartstikke vroeg op.
ik bedoelde onze eigenste goorlelquote:Op maandag 29 april 2019 00:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest.
Maar ik deed wat Trishtalk.
quote:Op maandag 29 april 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk al aan het opstaan.
Lekker begin van de dag danquote:Op maandag 29 april 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk al aan het opstaan.
Dat @ werkt niet echt bij mijquote:Op maandag 29 april 2019 00:46 schreef TillyB het volgende:
@:Prisha
@:Ghostbuster
@:Soury
@:Scrutinizer
@:sacha
Ja ja jaquote:
Ja ik weet hetquote:
op zn pizza jaquote:Op maandag 29 april 2019 00:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat Mo wel met je mee wil, die houdt daar ook van
In dat nette forumquote:
Ja hoorquote:Op maandag 29 april 2019 00:53 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moet weer roken.
Ik moet daar echt weer mee stoppen. 2 jaar lang heb ik niet gerookt uit het niets en nu rook ik toch weer door omstandigheden.
BRB
Wel een beetje opschietenquote:Op maandag 29 april 2019 00:53 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moet weer roken.
Ik moet daar echt weer mee stoppen. 2 jaar lang heb ik niet gerookt uit het niets en nu rook ik toch weer door omstandigheden.
BRB
Haha. Sorry. Dat is grappig.quote:Op maandag 29 april 2019 00:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ben je boos
pluk een olifant
zet hem op je hoed
dan ben je morgen plat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |