quote:Op maandag 29 april 2019 20:37 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Jawel hoor anders was mijn uitkering hoger. En ook als ik bijverdien betaal ik gewoon loonbelasting
Zo werkt belasting wel.quote:Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]![]()
Zo werkt belasting niet.
Maar goed, stel he dat het koningshuis zou worden ontdaan, Waar moet dan volgens jou dat geld naar toe gaan?
Verdelen onder de burgers? Dan krijgt iedereen ongeveer 5 euro als het niet minder is.
De staat geeft jou je uitkering. Die heffen niet eerst nog belasting over die uitkering, want dat zou onzin zijn.quote:
Ik zei al. Als ze de loonheffing niet toepassen dan was mijn uitkering hoger.quote:Op maandag 29 april 2019 21:00 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
De staat geeft jou je uitkering. Die heffen niet eerst nog belasting over die uitkering, want dat zou onzin zijn.
Als je de uitkering van een bedrijf had gekregen was het anders geweest.
Ook van uitkeringen wordt belasting afgedragen, anders zou iemand met een uitkering een nog lager bruto inkomen hebben dan iemand die hetzelfde inkomen uit arbeid heeft, en derhalve nog meer toeslagen krijgen.quote:Op maandag 29 april 2019 21:00 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
De staat geeft jou je uitkering. Die heffen niet eerst nog belasting over die uitkering, want dat zou onzin zijn.
Als je de uitkering van een bedrijf had gekregen was het anders geweest.
Ik ben voor. Prins Pils wordt Koning Laaf.quote:Op maandag 29 april 2019 21:17 schreef the-eye het volgende:
Het koningshuis hoeft van mij niet te verdwijnen maar ik vind wel dat we het een juiste plek moeten geven. Mij lijkt de Efteling een goed idee.
Dan kunnen mensen daar langs om, één of twee keer per dag, de koning en koningin te zien wuiven en op koningsdag kunnen de festiviteiten dan daar plaats vinden.
Wat een vergelijking.quote:Op maandag 29 april 2019 21:28 schreef Solid-Snake het volgende:
Waar ik dan wel benieuwd naar ben, zijn alle mensen die tegen het koningshuis zijn ook tegen zwarte piet?
Want ik zie juist vaak allemaal mensen klagen over hoe zwarte piet traditie is van nederland, maar wel van het koningshuis af willen![]()
![]()
![]()
Waarom zou een president dat niet kunnen?quote:Op zondag 28 april 2019 23:14 schreef wollah het volgende:
Niet snappen dat t koningshuis veel geld oplevert
Omdat die vaak wisselt. Je moet een merknaam hebben en das t koningshuis (de koning(in))quote:Op maandag 29 april 2019 23:25 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom zou een president dat niet kunnen?
Dat zou mooi geweest zijn. De eerste Willems waren echt achterlijke idioten. De oranjes zouden voorbeeld moeten nemen aan Lodewijk Napoleon. De beste koning die we ooit gehad hebben.quote:Op maandag 29 april 2019 19:03 schreef Repentless het volgende:
[..]
Eh, nee. Als de Bataafse republiek verder was geëvolueerd was er waarschijnlijk geen adel meer geweest.
Kan prima hoor. Onze merknaam is dan gewoon Nederland.quote:Op maandag 29 april 2019 23:29 schreef wollah het volgende:
[..]
Omdat die vaak wisselt. Je moet een merknaam hebben en das t koningshuis (de koning(in))
Nah zo simpel werkt t nietquote:Op maandag 29 april 2019 23:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Kan prima hoor. Onze merknaam is dan gewoon Nederland.
Nooit geweest. Maar jij kent duidelijk het Nederlands koningshuis niet:quote:Op maandag 29 april 2019 20:37 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Die is geen Koningin meer.
Nooit in geinteresseerd geweest ook. Ben geen fanboy/girl.quote:Op maandag 29 april 2019 23:35 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nooit geweest. Maar jij kent duidelijk het Nederlands koningshuis niet:
Koning Gorilla:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Willem_III_der_Nederlanden
Waarom niet? Kijk eens naar Duitsland of Zwitserlandquote:
President kost ook veel geld hequote:Op maandag 29 april 2019 23:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom niet? Kijk eens naar Duitsland of Zwitserland
Niet zoveel als het koninklijk huis. Vergeet niet dat wij als klein kut landje het duurste vorstenhuis hebben.quote:
Klopt maar kijk hoe rijk we zijnquote:Op maandag 29 april 2019 23:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Niet zoveel als het koninklijk huis. Vergeet niet dat wij als klein kut landje het duurste vorstenhuis hebben.
Ja dus? Zij hebben ook geld zat en ze krijgen alles gratis. Ze gaan maar zelf betalen voor die kut bootquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |